Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Glebobryzak
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44
Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
Witam.. jestem od niedawna uzytkownikiem owego forum i mam pytanie co do silnika 1.6 TD z oznaczeniem JR posiadajacym Pompe LDA i turbine kkk k14.. po pewnych modyfikacjach ,aczkolwiek zwiekszeniu cisnienia do około 0,9 bar i zwiekszeniu dawki przy wiekszych obrotach i predkosci 160 km/h (trudno jest mi wskazac jakich obr. poniewaz nie mam obrotomierza) silnik zaczyna kopcic i delikatnie słabnac.. cos takiego jakby "turbodziura" .. czego jest to przyczyna? moze zbyt mała dawka paliwa bo zwiekszałem ja na oko i robiłem to pierwszy raz a za wysokie cisnienie doładowania? Prosze o pomoc z góry dziekuje
Re: Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
Turbina k14 jest mała i pompuje szybko dol ale za to gora juz słaba . czyli tak jak mówisz turbo dziura. Pozdro
Wysłane z mojego Trooper_X55 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Trooper_X55 przy użyciu Tapatalka
Swap 1.3>>> 1.9 tdi !
- Glebobryzak
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44
Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
Tylko Pytanie dlaczego az tak duza dziura? i na wskazniku cisnienia spadek barów?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
Ja kiedyś jak jeszcze kombinowałem z tymi KKK i zmieniałem co chwila K-14 na K-24 lub odwrotnie,to miałem tak,że na 14 kopcił w górze,a na 24 kopcił z dołu.
W końcu zostawiłem K-24,bo stwierdziłem że lepiej mieć laga z dołu,a góra niech zapierdziela do końca
W końcu zostawiłem K-24,bo stwierdziłem że lepiej mieć laga z dołu,a góra niech zapierdziela do końca
Raczej za niskie,zwiększ do 1 bara i spróbuj czy będzie poprawa. 0,9 bara to zaledwie 0,1 więcej niż seria... Kąt wtrysku ustawiony poprawnie?Glebobryzak pisze:za wysokie cisnienie doładowania?
Oryginalnie w JR-ach siedziały KKK K-24 lub Garret T3.Glebobryzak pisze:JR posiadajacym Pompe LDA i turbine kkk k14
- Glebobryzak
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44
Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
Michał_1977, no to teraz dales mi do myslenia.. Musze jeszcze raz dokladnie zobaczyc co tam jest nagryzdane... Apropo cisnienia.. Na poczatku bez podkrecania miala 0,6 , znalazlem wlasnie ze seryjnie bylo w kkk k14 0,6..
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
Noo,trochę się rypnąłem,bo to SB,RA ma 0,64-0,83 bara,a JR,1V 0,64-0,72 baraGlebobryzak pisze:znalazlem wlasnie ze seryjnie bylo w kkk k14 0,6..
- Glebobryzak
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44
Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
Michał_1977 no dobra to zwieksze troche to cisnienie i zobaczymy co bedzie
- Glebobryzak
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44
Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
A wiec tak : Po zwiekszeniu cisnienia "turbodziura" powiekszyła sie i jeszcze wiekszy muł a po zmniejszeniu wszystko w normie.. wiec zostawie tak jak jest.. chyba ze gdzies znajde przyczyne albo ktos mi pomoze
- Glebobryzak
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44
Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
Michał_1977, Mysle ze wiem o co chodzi.. zapewne o ten "zawór upustowy cisnienia" tak to sie nazywa? znajduje sie na kolektorze.. da sie jakos to ominac?, zaslepic, zmniejszyc otwarcie? zamkniecie? pomocy !
Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
Tak da się zaślepić .. masz tam taką śrube chyba na imbus z kontrą na 10 . Ale nie ejstem pewien .Jak chcesz mam T3 w dobrym stanie
Swap 1.3>>> 1.9 tdi !
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
Wykręcasz z dziada śrubkę na płaski śrubokręt.Pod śrubką jest sprężynka którą wywalasz,a w jej miejsce wstawiasz podobnej średnicy rurkę i znów przykręcasz śrubkę na max. Długość rurki musisz sam rozkminić,bo ja nie pamiętam,ale dzięki temu będziesz miał zaślepiony upust.Glebobryzak pisze:"zawór upustowy cisnienia" tak to sie nazywa? znajduje sie na kolektorze
To też może być spowodowane tym,że za duże ciśnienie w stosunku do dawki (za mała),ale najpierw spróbuj z tym zaworem.Glebobryzak pisze:Po zwiekszeniu cisnienia "turbodziura" powiekszyła sie i jeszcze wiekszy muł
- Glebobryzak
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44
-
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: sob kwie 13, 2013 21:49
- Lokalizacja: wpu
Podkrecony 1.6 TD Pytanie?
Witam, podlacze sie pod temat. Mam 1.6 td jr. Garett t3 regenerowane, cisnienie 1.1bar, zwiekszona dawka i pin, wtryski od sb'ka. Seria jechalem max 160km/h i po modach nadal vmax jest taka sama... w dodatku przy wyzszych obrotach silnik zaczyna przerywac, tzn ciagnie i nagle czuc ze silnik odpuszcza i za pare sekund znowu ciagnie i zaraz znowu odpuszcza i tak caly czas. Prosze o pomoc bo juz nie wiem co to moze byc...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości