[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy
Witam wszystkich. Wczoraj zauważyłem że pompa paliwowa poci się w miejscu zaznaczonym na zdjęciu i dosyć sporo gubi ropki
Mam do was pytanie czy dokręcenie tej śruby reguluje dawkę paliwa? Czy konieczne jest wyjmowanie pompy z auta w przypadku takiego wycieku oraz ile to może orientacyjnie kosztować taka naprawa?
Auto to volkswagen golf IV 2000r. ALH
Pozdrawiam was serdecznie i czekam z niecierpliwością na wasze zdanie
Mam do was pytanie czy dokręcenie tej śruby reguluje dawkę paliwa? Czy konieczne jest wyjmowanie pompy z auta w przypadku takiego wycieku oraz ile to może orientacyjnie kosztować taka naprawa?
Auto to volkswagen golf IV 2000r. ALH
Pozdrawiam was serdecznie i czekam z niecierpliwością na wasze zdanie
Witam wszystkich i zapraszam na mojego Bloga poświęconego pracy i programowaniu tokarek ze sterowaniem numerycznym Fanuca.
http://www.cnc-maniak.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cnc-maniak.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: pt lut 04, 2011 23:45
- Lokalizacja: Gliwice
[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy
Miałem u siebie ten sam wyciek.Ta sruba nie reguluje żadnej dawki.Samo dokręcenie nie pomoże.Trzeba ją wykręcić założyć nowy oring i wkręcić z powrotem.Nie trzeba wyciągać pompy, możesz kupić taką specjalną nasadkę i sam ten oring wymienić albo daj zrobić to mechanikowi bo powinna być to dosyć tania usługa.
Ostatnio zmieniony ndz sie 17, 2014 16:37 przez pioterazo77, łącznie zmieniany 1 raz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy
Niesephitorh pisze:Mam do was pytanie czy dokręcenie tej śruby reguluje dawkę paliwa?
Niesephitorh pisze:Czy konieczne jest wyjmowanie pompy z auta w przypadku takiego wycieku
Żadna to naprawa ,odpowiedni klucz ,oring ,ja wymieniam w kilka minut Ale znając nasze realia ,to w "serwice bosch ",czy innym podobnym "zakładzie naprawy pomp ",za tak "skomplikowaną "robote ,pewnie będziesz musial zostawić calą czapkę pieniędzysephitorh pisze:ile to może orientacyjnie kosztować taka naprawa?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: [Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy
Dziekuje panowie jutro oddam auto do mojego mechanika aby bez problemu wymienił ten oring wedruje do was karma w postaci "pomógł"
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Witam wszystkich i zapraszam na mojego Bloga poświęconego pracy i programowaniu tokarek ze sterowaniem numerycznym Fanuca.
http://www.cnc-maniak.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cnc-maniak.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy
A macie numery panowie tego oringa czy można go dostać w zwykłym sklepie ?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
-
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: pt lut 04, 2011 23:45
- Lokalizacja: Gliwice
[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy
Są do dostania komplety uszczelnień do pompy w cenie ok. 40 do 50zł i w tym ten który cię interesuje , a sam ten oring to najlepiej kupić u pompiarza bo da ci zielony który nie twardnieje z czasem i bez numeru będzie wiedział jaki dać.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy
W ori komplecie uszczelek "boscha " ,ten oring jest zawsze czarny ...przynajmniej ja nigdy go nie widziałem w innym kolorze ,a kikadziesiąt takich kompletów uszczelek "boscha" przez moje ręce przeszło Jest kilka zielonych ,min.największy oring głowiczki ,który sie często rozszczelnia ,szczególnie w starszych pompach ,ale ten o którym mówimy ,zawsze jest czarny ...natomiast ori z pomy ,zwykle wyciągam ten oring w kolorze czerwonym,lub czarnympioterazo77 pisze:sam ten oring to najlepiej kupić u pompiarza bo da ci zielony który nie twardnieje z czasem i bez numeru będzie wiedział jaki dać.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 104 gości