Więc opisze wszystko co i jak , wiec wpinamy się jak na schemacie , wiadomo 1#MAF 2#MAP(już tak wbudowany) pod 3 mieliśy AFR natomiast korekcja 4# IAT , ciśnienie nie wiadomo bo nam silniczek od wycieraczki wciągną węzyk od Gajgera Map od deta pokazywal 1bar czyli moze być troszke więcej wtryski seria AGU 280 ale przez ściśnięcia regulatora na 4 bary otrzymaliśmy koło 338cc , Wpiety jako Świniak ,
Musowo ! Zrobić konwersacje MAF to MAP ! na zwykłej przepływce będzie odcinac przy 3 tyś obrotów z tego względu że 5v bedzie wtedy osiągane czyli oryginalny sterownik odczyta nam to jako przeładowanie i odetnie paliwo , wiadomo strojenie Sonda AFR wpięta pod deta Pod Pin analogowy #3, i ogólnie skonfigurować wszystko przypisywac do poszczególnych opcji co co wpieliśmy do deta wiadomo
scalec configuration
MAF LINEAR VOLTAGE SCALE 0-5V
MAP DET3 WITH BUILT IN 400 kPa MAP SENSOR
AFR WIDE BAND SENSOR AFR 10-20
IAT czyli GM TEMP. SENSOR (3,5K@20 C)
reszte jest opisane już w Manualu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
krok po kroku wystarczy przeczytać