Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ja zrobilem to tak, z oryginalnej instalacji wypiąłem wszystko co zbędne- żadna luźna wtyczka włoże to w auto następnie modyfikacja w sterowniku i tyle, w opornik się nie bawię. Dodam że immo pierwszy raz usunąłem i poszło bez problemu.
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
niebardzo to sie trzyma kupygentki pisze:wypiąłem wszystko co zbędne- żadna luźna wtyczka włoże to w auto
rozumiem ze powywalales tak jak w tym temacie zagranicznym? ten filtr weglowy tez mozna usunac i w kompie tez trzeba grzebac cos?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
chodziło o to że wszystkie wtyczki jak do tej pompy powietrza, od klimy bo w mk1 nie bedzie, filtr weglowy, druga sonda, impulsator, i inne wtyczki wywalilem z instalacji, pozostalo to co obsluguje silnik
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pany Pytanko mam , w AGU jak usunąć limiter doładowania ? hmmmm wpiąłem DET3 i odcina mi przy 0,7 bar n75 leży na podszybiu wg zrobione na MBC, Kolejne pytanie Co w AGU steruje Ciśnieniem doładowania ? na pewno nie n75 i nie ma tam czujnika ciśnienia doładowania
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ecu przelicza z przepływki.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- jackdaniel1125
- Ma gadane
- Posty: 201
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
- Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Zrób sobie mape analogową czyli zczytaj wartości z przepływki i poprostu ją wywal
http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jackdaniel1125 słuchaj możesz bardziej mi to wytłumaczyć ? ale jak wywale przepływkę to sterownik będzie widział błąd, ogólnie MAF jest wpięty pod deta w chwili obecnej, tak sobie myśle i gdybyś mi powiedział który pin w kości MAF'u odowiada za dawkę po prostu zrobi bym sobie ały zasilacz który cały czas wysyłał by do sterownika jeden sygnał
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- jackdaniel1125
- Ma gadane
- Posty: 201
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
- Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Na ecumasterze ci nie wytłumacze bo ja osobiście używam tańszej wersji czyli DEC ale wszystkkie pytania i odpowiedzi będziesz miał w tym temacie http://www.racingforum.pl/ecumaster-zro ... 43669.html" onclick="window.open(this.href);return false; jest troche czytania
Nie powinien wywalać błędu bo przepływki nie będzie ale ecumaster będzie oszukiwał ecu tak że jest
Nie powinien wywalać błędu bo przepływki nie będzie ale ecumaster będzie oszukiwał ecu tak że jest
http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie jestem pewien ale jak masz mapa wbudowanego w det3 to możesz wywalić przepływke i podpiąć wyjście ze świni do wejścia maf w ecu z odpowiednią mapą i wtedy ecu nie będzie wywalał przeładowania bo mu ustawisz tyle ile na ori programie jest.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
zabawy z usuwaniem przepływki w benzynie zostawił bym komuś bardziej kumatemu
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
dokładnie jak piszesz ADI disiaj robiłem tą zmiane z maf to map ale bez wpiętej sondy AFR sę nie obejdzie niestety .
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
panowanie mam dwa pytania, czy to podciśnienie można zaślepić, na moje oko połączone to z evapem jest
drugie pytanie dotyczy się kontrolki oleju, w mk1/mk2 jest rozróżnienie na liczniku i na czujnikach- ciśnienie niskie/wysokie. Jak podłączy taki licznik z silnikiem z mk4, który ma jeden czujnik?
drugie pytanie dotyczy się kontrolki oleju, w mk1/mk2 jest rozróżnienie na liczniku i na czujnikach- ciśnienie niskie/wysokie. Jak podłączy taki licznik z silnikiem z mk4, który ma jeden czujnik?
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
normalnie wywalasz ja zaślepiłem to
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
właśnie pytam bo przy turbo jest to oraz drugi przewód od gruszki. Od gruszki zostawiam a ten wyrzucam. Dzięki.
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości