[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » śr lip 30, 2014 09:05

spy photo

micha skonczona ;)

https://www.dropbox.com/s/5rter2yds7m5p ... .45.07.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

kolejna rozkmina, wypadł dół miski z touarega, a dół micha to zebrowana micha z B4 V6 w poprzek ;)

wiecej wkrótce na fejsie ;)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » czw lip 31, 2014 12:14

280/22 to za mało i jest zmiana na 330/22mm

mowa oczywiscie o hamulcach.... na tylnej osi ;)

wiecej nie wejdzie, zarówno z przodu (345/32) jak i z tyłu pomiedzy zaciskiem a felgą na żyletki miejsca ;)

Obrazek




Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pn sie 11, 2014 19:54

Kupilem kolejny silnik R32, tym razem trafil sie idealny dawca, czyli Phaeton 3.2 V6 dlaczego idealny bo w serii wzdłuznie i miska olejowa nie jest tak głęboka jak w touaregu, poza tym to normalne R32. Podczas kiedy obecny seryjny silnik bedzie testowany z tego egzemplarza powstanie hybryda, tzw R30

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: tirsone » pn sie 11, 2014 23:35

Co tu dużo mówić.... wygląda to wszystko na poważny temat. Oby ci tylko starczyło zapału i czasu, sam jestem mocno ciekawy jak to finalnie będzie wyglądać.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » wt sie 12, 2014 10:31

oby starczyło kasy ;) a nie zapału i czasu

finalnie bedzie tak jak to co stoi w muzeum po oklejeniu

jak juz bedzie jezdzic to postaram sie o jakies rabaty czy sponsoring typu opony, oleje itd

budowe auta musze skonczyc sam bo nikt nie bedzie sponsorował tej kupy złomu, niestety ale poki wszytsko jest cieta, spawane i mierzone tak to wyglada dla laika ;)

tak wiec zapraszam do lajkowania strony, zeby byc na bieząco i widziec wszystkie fotki... niedługo bedzie 500 polubien ;)



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: tirsone » wt sie 12, 2014 10:48

cowboy pisze:oby starczyło kasy

W naiwności założyłem, że ktoś kto się bierze za taki projekt ma jakieś źródło finansowania :P. A tak na serio to wiadomo jak jest ...


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » wt sie 12, 2014 12:34

jak zrobisz taki projekt to bedziesz wiedział ze jak soboie załozysz ze to bedzie kosztowało x to w rzeczywistosci trzeba budzet pomnozyc przez 3 ;)

zródło finansowania ma rodzine na utrzymaniu, wiec trzeba jakoś to wszytsko pogodzić ;)

tak jak napisałem na skonczenie auta starczy a potem miło by miec sponsora opon bo te bedą znikac szybko ;)



Awatar użytkownika
OliOKL
Ziomek Łysego z Brazzers
Ziomek Łysego z Brazzers
Posty: 13522
Rejestracja: wt lut 12, 2008 12:40
Auto: BMW 330D+
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: OliOKL » wt sie 12, 2014 13:00

cowboy pisze: trzeba budzet pomnozyc przez 3
a i tak braknie, powtarzane już przez kilka osób budujących większe projekty :bigok:


Obserwuję od samego początku i jestem pod ogromnym wrażeniem :) Kibicuję dalej ;)


:satan: Nocne Mary Squad :satan:

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » wt sie 12, 2014 14:21

no ale juz niedługo odpalamy dziada ;)

ŁuKasz Lamik do konca miesiąca skonczy składac megasquirta i na poczatku wrzesnia odpalimy, a pod koniec wrzesnia moze nawet sie uda pojezdzić zeby zobaczyc czy to wszytsko działa ;)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » śr sie 13, 2014 08:23

pisałem niedawno ze tarcze 280/22 z tyłu wydają mi się za małe i zastąpię to tarczą 330/22... doszedłem do wniosku ze seryjny zacisk z audi S8 jest tez za mały i powierzchnia klocka jest za mała, ponieważ klocek nie obejmował całej powierzchni roboczej tarczy 330. Zakupiłem wiec tylne zaciski z Porsche Cayenne i teraz mam komplet zacisków z jednego auta Cayenne / Touareg 3.2 V6 czyli własnie ze znanym i lubianym VR6 w odmianie R32. Przód 6 tłoczki ZR/ ZL 17 a tył widoczne na zdjeciu 4 tłoki...Po dzisiejszych przymiarkach zestaw poszedł do zrobienia adapterów... wiecej na fotkach - na ostatnim zdjeciu porównanie klocków. Dodam ze zaciski oryginalnie pracują z tarczą 330/28 ale różnica w grubości nie ma znaczenia bo jest zapas na ruchu tłoczków.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pn sie 18, 2014 08:18

Kolektor dolotowy po zmianie ustawienia silnika wymagał drobnej poprawki ustawienia przepustnicy...mam nadzieje ze wpływ na zmierzone przepływy będzie znikomy. Zainstalowana przekładka pod zasilanie chłodnicy oleju, smarowanie turbosprężarki i czujniki, usunieto seryjny wymiennik ciepła olej/woda. Zbudowano od podstaw chłodzenie tzw coolant pipe, wyjście na termostat i maly obieg z głowicy...termostat zostal usunięty a jego role częściowo bedzie pelnic pompa wody craig davies do wymuszania obiegu przy chłodnicy w bagazniku..

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: MatthewG » pn sie 18, 2014 11:59

Już wiele razy podkreślałem, że ten projekt mi się strasznie podoba więc nie będę się powtarzał ;) Nie zakładasz żadnych opasek/obejm na tą taśmę? Tam gdzie się zaczyna i kończy? Nie myślałem o tym żeby gorącą stronę turbo pokryć ceramiką?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pn sie 18, 2014 12:22

sa opaski na tasmi metalowe tak jak ma byc
na turbo pewnie załoze jakis kocyk



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości