2.0 TDI 140KM na 170KM co zmienić
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2.0 TDI 140KM na 170KM co zmienić
Cześć,
Słuchajcie, ukręcił mi się wirnik w 2.0TDI 140KM i zastanawiam się czy nie włożyć na razie od 170KM turbo z tym że tam nie wszystko tak pięknie pasuje. Możecie mi powiedzieć jakie części musiał bym kupić żeby było P&P? Z tego co wiem to oczywiście turbo, kolektor inny, coś tam by trzeba było z kawałkiem wydechu zrobić,podłączenie do IC różni się czymś? itd
Słuchajcie, ukręcił mi się wirnik w 2.0TDI 140KM i zastanawiam się czy nie włożyć na razie od 170KM turbo z tym że tam nie wszystko tak pięknie pasuje. Możecie mi powiedzieć jakie części musiał bym kupić żeby było P&P? Z tego co wiem to oczywiście turbo, kolektor inny, coś tam by trzeba było z kawałkiem wydechu zrobić,podłączenie do IC różni się czymś? itd
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140KM na 170KM co zmieniuć
Masz pewnie BKD a chcesz turbo BMM z GT-TDI 170km, to tak , da rade przerobic tamten kolektor pod twoja glowice - to jest raptem dowiercenie 2 dziur i zaspawanie 1 nakretki 10 obok fabryczniej dzurki, musisz dorobic nypel zasialania olejowego na lewy gwint, DP to przerobienia , wylot z turbo do przerobienia, + lekko trzeba dolot do turbo odchylic. To tak naprawde jakies 3-4H roboty, ale jest to warte dlubania bo auto juz po zmianie same turbo bije jak trza. Ale jest jeszcze 1 ale, mozesz tak w swoj kolektor rdzen i czesc zimna z ARL na swoj kolektor i to bedzie najmiej kombinacji.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
2.0 TDI 140KM na 170KM co zmieniuć
Czyli najłatwiej jest kupić turbo od ARL tego 130KM z 1.9 TDI i przekręcić wszystko na kolektor z BKD i to będzie dawało po programie 190KM i wszystko bedzie dzialalo?
2.0 TDI 140KM na 170KM co zmieniuć
Turbo od ARL jest na stałe z kolektorem...wiec zostaje ci odciąć swoją turbine od kolektora i przyspawać turbo od ARL.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140KM na 170KM co zmieniuć
srubox najwyrazniej czytanie ze zrozumieniem nie jest mocna strona." Ale jest jeszcze 1 ale, mozesz tak w swoj kolektor, rdzen i czesc zimna z ARL na swoj kolektor zalozyc i to bedzie najmiej kombinacji". Rdzen z ARL z czerscia zimna w twoj koletor z bkd!!! To chb,yba nie jest trudne???
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: 2.0 TDI 140KM na 170KM co zmieniuć
Dokładnie tak jak spawacz pisze godzinka roboty i mamy turbo z mocniejszą ośką w seryjnej obudowie. Czasami pomaga wymoczyć w nafcie żeby się lepiej rozbierała.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140KM na 170KM co zmieniuć
No bo reasumujac pomysl ze rdzeniem z ARL jest najprostszy i najmiej ingerencyjny a granica 200 do osiagniecia , mozna tez do tegoz rdzenia ARL zalozyc kolo z GT18 czyli 36.5/52 lub 38/52 z gt 20 lub z Laguny 2.2 DTI 38/49 i mamy calkiem fajnie turbo .
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: 2.0 TDI 140KM na 170KM co zmieniuć
A jakie masz mocowanie kolektora: proste (jak w ARL) czy ukośne (jak w BMN)?matius71 pisze:Cześć,
Słuchajcie, ukręcił mi się wirnik w 2.0TDI 140KM ...
2.0 TDI 140KM na 170KM co zmieniuć
chodziło Ci zapewne o silnik BMN bo BMM ma 136KM, ale przede wszystkim autor tematu powinien właśnie powiedzieć jaki ma "motor" w swoim pojeździe to teraz to wszyscy z fusów wróżymyspawacz pisze:Masz pewnie BKD a chcesz turbo BMM z GT-TDI 170km
2.0 TDI 140KM na 170KM co zmieniuć
Nie prawda bo ma 140PScarol1976 pisze:bo BMM ma 136KM
Silnik AZV miał 136PS
Dokładnie sprawdź i podaj kod slnika, jest on na obudowie rozrządu, a także na słupku B na naklejce, w bagażniku, i książce serwisowej.carol1976 pisze:autor tematu powinien właśnie powiedzieć jaki ma "motor" w swoim pojeździe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości