Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » śr sie 06, 2014 10:11

tak chodzi mi o pompe, czytalem na forum octavi, ze wywalenie tego niejest takie proste, ze bedzie wywalac blad w aum, ze w ecu trzeba cos pozmieniac, narazie chyba jakos przedluze te przewody i gdzies wrzuce, pozniej przy programie tuner ew sie zajmie wywaleniem tego, niechce nic spieprzyc bo silnik przed wyciagnieciem ladnie palil i jezdzil,
a jak z ta klima, cale weze i parownik podejda z mk3 pod kompresor z mk4? i czy parownik z mk3 podejdzie w obudowe z mk2/corrado, co do wezy to dzwonilem do znajomego co robi hydraulike silowa, mowil ze robi weze pod 1000 atm, tylko czy jest sens sztukowac weze z corrada i mk4 angola, jesli podeszly by od mk3

poszperalem, i weze z mk3 do mk4 niepodejda, inny sposob mocowania do kompresora, trzeba bedzie caly uklad z mk4 szukac, z tego co znalazlem to zawory rozprezne sa takie same, takze parownik moglby byc a mk3, tylko czy sie zmiesci



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » śr sie 06, 2014 10:22

programowo da się wyłączyć, ja obecnie cały czas robię swap 1.8 auq do mk1. Immo już wyłączyłem, dodatkowo tą pompe jak i sonde z katalizatora planuję wyłączyć.


[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]

Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » śr sie 06, 2014 12:39

tak jak wyżej pisze gentki, bez problemu można ją wywalić z softu i nie będzie trzeba żadnych rezystorów we wtyczke itp
i bedzie normalnie palił i jeździł (mam tak samo zrobione u siebie i moge potwierdzić ta teorię :bajer: )


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » śr sie 06, 2014 12:53

tzn wywalic i pozniej jak bedzie auto u tunera powiedziec zeby wywali z kompa, czy narazie nieusuwac calkiem , a jak usuwac to te weze zaslepic jakos?
weze klimy zaloze z mk4, chlodnice zostawie z corrado, a jaki czujnik cisnienia zostawic? z mk4 czy corrado? z corrado jest 4 pinowy, z mk4 3 pinowy, ale u mnie w mk4 tdi jest tez 4 pinowy, czy bedzie mialo to wplyw na dzialanie klimy jesli zostawie z corrada a nabije uklad czynnikiem r134a, a czujnik z corrada i sterownik sa pod czynnik r12?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » śr sie 06, 2014 22:06

dobra kiedyś tam obiecałem wiec wrzucam ,bo znalazłem na dysku
AUM na skrzyni tdi EGR/EWK ruszamy z 2ki reszte biegów słychac w tle
[youtube][/youtube]


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » śr sie 06, 2014 23:16

Fahoo pisze:AUM na skrzyni tdi EGR/EWK
Jakie odczucia z jazdy na tak długiej skrzyni ?? Też mam z tdi i jak dla mnie za długie są, jedynka i dwójka fajnie ale po wbiciu 3 już nie ma tego ciągu, jak by było dwa razy tyle mocy co w serii to pewnie inna bajka :-) Mam pomysł na małą modyfikacje skrzyni z tdi, że 1-4 bardzo krótkie a 5 trochę dłuższa jak ori skrzynia z 1.8t. Jak się uda to dam znać.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » śr sie 06, 2014 23:26

odczucia miłe...zresztą teraz zbudowane zostało nowe auto AWW+skrzynia EKW w jetta 1.8t
filmy w krotce


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » śr sie 06, 2014 23:34

slawko333, odrazu po ukończeniu swapu targasz bude do tunera czy najpierw chcesz pojeździć ??
odnośnie klimy to jeśli węże i czynnik będą takie jak w mk4 to ja bym ładował czujnik, który był przy R134a czyli ten z mk4.
co do sterownika to sie nie wypowiem bo z tym akurat dotychczas nie miałem doczynienia, że czynnik taki, a sterownik inny :bajer:


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » czw sie 07, 2014 01:38

Jak wkładasz silnik do innej budy to wywal to wszystko ustrojstwo bo później będzie więcej roboty. Jak wywali nawet błąd od SAI to nic nie szkodzi. Ja mam rezystor i czasem i tak wywala błąd.
Już kilka razy wklejałem opis jak to zrobić.
http://forums.fourtitude.com/showthread ... VAP-Delete&" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja dodatkowo tą zaślepkę do bloku posmarowałem sylikonem żeby było pewniej że jest szczelnie.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » czw sie 07, 2014 09:01

czaja86 ma racje na co komu zbędnę bzdedy które się walają pod maską , od razu zrobic porządek , I tak mała rada ode mnie, sterowniki nie były szczelnie sklejone a wiadomo leżą na podszybiu proponuję rozkręcić i skleić na silikon jak zobilem u siebie , czemu tak a nie inaczej deszcze popada ze dwa razy i sterownik do wymiany


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » czw sie 07, 2014 12:51

albo sterownik włożyć do środka, np nad skrzynkę bezpieczników-przekaźników :popcorn:


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » czw sie 07, 2014 17:55

ta cala pompe powietrza to wywalic jak w tym zagraniczny linku? troche tego jest :crazy: , ale nieznalazelm gdzie on ten rezystor wstawial



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » czw sie 07, 2014 22:17

pompa powietrza jest nie potrzebna i do wyprogramowania z ecu...jesli nie umiesz tego zrobic to zrobi ci to tuner a jak nie tuner to osoba która sie na tym zna +twój kabel i zrobić to on line...są na tym forum takie osoby wystarczy poszukać /zapytać


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pt sie 08, 2014 08:20

moglbys to dokladniej wytlumaczyc, usuwan wg tego co na tym zagranicznym forum, i ktos moze mi to zrobic on line? a co z tym rezystorem? trzeba go wpinac?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości