Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
tak chodzi mi o pompe, czytalem na forum octavi, ze wywalenie tego niejest takie proste, ze bedzie wywalac blad w aum, ze w ecu trzeba cos pozmieniac, narazie chyba jakos przedluze te przewody i gdzies wrzuce, pozniej przy programie tuner ew sie zajmie wywaleniem tego, niechce nic spieprzyc bo silnik przed wyciagnieciem ladnie palil i jezdzil,
a jak z ta klima, cale weze i parownik podejda z mk3 pod kompresor z mk4? i czy parownik z mk3 podejdzie w obudowe z mk2/corrado, co do wezy to dzwonilem do znajomego co robi hydraulike silowa, mowil ze robi weze pod 1000 atm, tylko czy jest sens sztukowac weze z corrada i mk4 angola, jesli podeszly by od mk3
poszperalem, i weze z mk3 do mk4 niepodejda, inny sposob mocowania do kompresora, trzeba bedzie caly uklad z mk4 szukac, z tego co znalazlem to zawory rozprezne sa takie same, takze parownik moglby byc a mk3, tylko czy sie zmiesci
a jak z ta klima, cale weze i parownik podejda z mk3 pod kompresor z mk4? i czy parownik z mk3 podejdzie w obudowe z mk2/corrado, co do wezy to dzwonilem do znajomego co robi hydraulike silowa, mowil ze robi weze pod 1000 atm, tylko czy jest sens sztukowac weze z corrada i mk4 angola, jesli podeszly by od mk3
poszperalem, i weze z mk3 do mk4 niepodejda, inny sposob mocowania do kompresora, trzeba bedzie caly uklad z mk4 szukac, z tego co znalazlem to zawory rozprezne sa takie same, takze parownik moglby byc a mk3, tylko czy sie zmiesci
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
programowo da się wyłączyć, ja obecnie cały czas robię swap 1.8 auq do mk1. Immo już wyłączyłem, dodatkowo tą pompe jak i sonde z katalizatora planuję wyłączyć.
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
tak jak wyżej pisze gentki, bez problemu można ją wywalić z softu i nie będzie trzeba żadnych rezystorów we wtyczke itp
i bedzie normalnie palił i jeździł (mam tak samo zrobione u siebie i moge potwierdzić ta teorię )
i bedzie normalnie palił i jeździł (mam tak samo zrobione u siebie i moge potwierdzić ta teorię )
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
tzn wywalic i pozniej jak bedzie auto u tunera powiedziec zeby wywali z kompa, czy narazie nieusuwac calkiem , a jak usuwac to te weze zaslepic jakos?
weze klimy zaloze z mk4, chlodnice zostawie z corrado, a jaki czujnik cisnienia zostawic? z mk4 czy corrado? z corrado jest 4 pinowy, z mk4 3 pinowy, ale u mnie w mk4 tdi jest tez 4 pinowy, czy bedzie mialo to wplyw na dzialanie klimy jesli zostawie z corrada a nabije uklad czynnikiem r134a, a czujnik z corrada i sterownik sa pod czynnik r12?
weze klimy zaloze z mk4, chlodnice zostawie z corrado, a jaki czujnik cisnienia zostawic? z mk4 czy corrado? z corrado jest 4 pinowy, z mk4 3 pinowy, ale u mnie w mk4 tdi jest tez 4 pinowy, czy bedzie mialo to wplyw na dzialanie klimy jesli zostawie z corrada a nabije uklad czynnikiem r134a, a czujnik z corrada i sterownik sa pod czynnik r12?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
dobra kiedyś tam obiecałem wiec wrzucam ,bo znalazłem na dysku
AUM na skrzyni tdi EGR/EWK ruszamy z 2ki reszte biegów słychac w tle
[youtube][/youtube]
AUM na skrzyni tdi EGR/EWK ruszamy z 2ki reszte biegów słychac w tle
[youtube][/youtube]
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jakie odczucia z jazdy na tak długiej skrzyni ?? Też mam z tdi i jak dla mnie za długie są, jedynka i dwójka fajnie ale po wbiciu 3 już nie ma tego ciągu, jak by było dwa razy tyle mocy co w serii to pewnie inna bajka Mam pomysł na małą modyfikacje skrzyni z tdi, że 1-4 bardzo krótkie a 5 trochę dłuższa jak ori skrzynia z 1.8t. Jak się uda to dam znać.Fahoo pisze:AUM na skrzyni tdi EGR/EWK
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
odczucia miłe...zresztą teraz zbudowane zostało nowe auto AWW+skrzynia EKW w jetta 1.8t
filmy w krotce
filmy w krotce
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
slawko333, odrazu po ukończeniu swapu targasz bude do tunera czy najpierw chcesz pojeździć ??
odnośnie klimy to jeśli węże i czynnik będą takie jak w mk4 to ja bym ładował czujnik, który był przy R134a czyli ten z mk4.
co do sterownika to sie nie wypowiem bo z tym akurat dotychczas nie miałem doczynienia, że czynnik taki, a sterownik inny
odnośnie klimy to jeśli węże i czynnik będą takie jak w mk4 to ja bym ładował czujnik, który był przy R134a czyli ten z mk4.
co do sterownika to sie nie wypowiem bo z tym akurat dotychczas nie miałem doczynienia, że czynnik taki, a sterownik inny
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak wkładasz silnik do innej budy to wywal to wszystko ustrojstwo bo później będzie więcej roboty. Jak wywali nawet błąd od SAI to nic nie szkodzi. Ja mam rezystor i czasem i tak wywala błąd.
Już kilka razy wklejałem opis jak to zrobić.
http://forums.fourtitude.com/showthread ... VAP-Delete&" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja dodatkowo tą zaślepkę do bloku posmarowałem sylikonem żeby było pewniej że jest szczelnie.
Już kilka razy wklejałem opis jak to zrobić.
http://forums.fourtitude.com/showthread ... VAP-Delete&" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja dodatkowo tą zaślepkę do bloku posmarowałem sylikonem żeby było pewniej że jest szczelnie.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
czaja86 ma racje na co komu zbędnę bzdedy które się walają pod maską , od razu zrobic porządek , I tak mała rada ode mnie, sterowniki nie były szczelnie sklejone a wiadomo leżą na podszybiu proponuję rozkręcić i skleić na silikon jak zobilem u siebie , czemu tak a nie inaczej deszcze popada ze dwa razy i sterownik do wymiany
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
albo sterownik włożyć do środka, np nad skrzynkę bezpieczników-przekaźników
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ta cala pompe powietrza to wywalic jak w tym zagraniczny linku? troche tego jest , ale nieznalazelm gdzie on ten rezystor wstawial
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
pompa powietrza jest nie potrzebna i do wyprogramowania z ecu...jesli nie umiesz tego zrobic to zrobi ci to tuner a jak nie tuner to osoba która sie na tym zna +twój kabel i zrobić to on line...są na tym forum takie osoby wystarczy poszukać /zapytać
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
moglbys to dokladniej wytlumaczyc, usuwan wg tego co na tym zagranicznym forum, i ktos moze mi to zrobic on line? a co z tym rezystorem? trzeba go wpinac?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości