Wydech!!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » sob lut 19, 2005 14:24

a tutaj foto artystyczne :D
zwroccie uwage na to jak uchwycilem mugena miedzy uszami psa :) :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » sob lut 19, 2005 15:16

artistikes jest the best :)

gdzie ta obejme przymocowales ?? nieco dluzszy znaczy ile tak na oko ;) ja chcialem "nieco" go glebiej dac moze mi sie uda bez przedluzenia


kto hamuje ten przegrywa

mally

Post autor: mally » sob lut 19, 2005 18:59

prozak pisze:jesli masz ala mugena z allegro to to jest KM :P a nie noname :) dawaj tez foty kurde
to nie jest z allegro:) fotki zrobie jak tylko dorwe jakas cyfrowke.........

mam tez pytanko czy wywalaliscie srodkowy tlumik???........


jakie macie odczucia akustyczne???????



Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » sob lut 19, 2005 21:05

a objema jest przykrecona do starego mocowania niestety nie moge pokazac. srodkowego nie wywalilem bo nie jestem samobujca :) sasiedzi chyba by mnie wyeksmitowali :)
a odczucia akustyczne sa calkiem mile. Jestem w pełni usatysfakcjonowany.

Prozak nie da sie bez dodatkowj rurki i spawania. chyba bedzie jakies 20 cm na oko.



Awatar użytkownika
Koolas
GolF UseR
GolF UseR
Posty: 261
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 13:59
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » sob lut 19, 2005 21:09

Sknerus a to jest mugen KM'a :?:


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]

Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » sob lut 19, 2005 21:13

Koolas pisze:Sknerus a to jest mugen KM'a :?:
tak KM



Awatar użytkownika
giantoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt sty 28, 2005 19:58
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: giantoo » pn lut 21, 2005 22:45

... a ja właśnie dziś wyciąłem katalizator bo juz był kompletnie pusty (wcześniej wypatroszyłem go bo wkład się poprzepalał), a w jego miejsce wspawałem strumienice łuskową i nie jakąś drogą oryginalną, tylko kupioną na allegro za 75 zeta, tłumik środkowy i ostatni bez zmian, zostały oryginalne. Autko śmiga jak nigdy, różnica jest spora. Silnik ładnie i szybko wkręca się na obroty, na zewnątrz jest cichutko (wcześniej pusty katalizator wydawał przeraźliwy metaliczny dźwięk gdyż był pusty). Jestem zadowolony, polecam wszystkim!!!

MK3 1,8 75 koników benzynka:) + gaz



Awatar użytkownika
giantoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt sty 28, 2005 19:58
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: giantoo » pn lut 21, 2005 22:45

... a ja właśnie dziś wyciąłem katalizator bo juz był kompletnie pusty (wcześniej wypatroszyłem go bo wkład się poprzepalał), a w jego miejsce wspawałem strumienice łuskową i nie jakąś drogą oryginalną, tylko kupioną na allegro za 75 zeta, tłumik środkowy i ostatni bez zmian, zostały oryginalne. Autko śmiga jak nigdy, różnica jest spora. Silnik ładnie i szybko wkręca się na obroty, na zewnątrz jest cichutko (wcześniej pusty katalizator wydawał przeraźliwy metaliczny dźwięk gdyż był pusty). Jestem zadowolony, polecam wszystkim!!!

MK3 1,8 75 koników benzynka:) + gaz



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » wt lut 22, 2005 00:53

giantoo pisze:... a ja właśnie dziś wyciąłem katalizator bo juz był kompletnie pusty (wcześniej wypatroszyłem go bo wkład się poprzepalał), a w jego miejsce wspawałem strumienice łuskową i nie jakąś drogą oryginalną, tylko kupioną na allegro za 75 zeta, tłumik środkowy i ostatni bez zmian, zostały oryginalne. Autko śmiga jak nigdy, różnica jest spora. Silnik ładnie i szybko wkręca się na obroty, na zewnątrz jest cichutko (wcześniej pusty katalizator wydawał przeraźliwy metaliczny dźwięk gdyż był pusty). Jestem zadowolony, polecam wszystkim!!!

MK3 1,8 75 koników benzynka:) + gaz
A co zrobiles z sonda? Gdzie ja wstawiles?



Awatar użytkownika
giantoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt sty 28, 2005 19:58
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: giantoo » wt lut 22, 2005 12:07

DaroS pisze: A co zrobiles z sonda? Gdzie ja wstawiles?
Sonda umieszczona jest przed katalizatorem więc nie było problemu :bigok: Wcale nie zwariowała jak to czasami niektórzy piszą na forum. Wszystko jest OK!



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » wt lut 22, 2005 12:26

Wariuje jak jest za katem!!!


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
giantoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt sty 28, 2005 19:58
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: giantoo » wt lut 22, 2005 12:40

ml2210 pisze:Wariuje jak jest za katem!!!
Ja to wiem, ale niektórzy na forum tego nie wiedzą i piszą że nawet jak jest przed to wariuje (w zasadzie jest szybszy przepływ spalin, ale to nie ma nic do tego). POzdR.



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » wt lut 22, 2005 13:39

luskowa to zly pomysl:
1. po zmeczeniu materialu (temperatura, sily oddzialujace na metal) luski moga sie kruszyc a nawet odrywac w ten sposob moze dojsc nawet to dostania sie tego dziadostwa do komory spalania efektow chyba nie musze mowic prawda?

2. metoda dzialania strumiennicy luskowej bywa wadliwa zbyt dawno czytalem na ten temat wiec nie bede sie zaglebial

na temat wyboru strumionki radzilem sie lecha weglarskiego zapytalem jaki model z allegro wybrac powiedzial jasno i wyraznie unikac luskowych tym bardziej montowanych zamiast kata.

oczywiscie jak wszedzie znajda sie zwolennicy i przeciwnicy powyzej ujete jest moje zdanie nie mam zamiaru sie sprzeczac osobiscie nie zamontowal bym luskowej bo stozkowa jest podobna cenowo zasada dzialania duzo bardziej pewna i przede wszystkim bezpieczna a montowac mozna nawet przy samym kolektorze (pomijam problemy z sondami).


aha brawo za odwage do testow a nie postawy typu "choragiewka" ;)


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » wt lut 22, 2005 17:27

czekam na wyplate i instaluje ztozkowa KM zamiast kata. zobaczymy co z tego bedzie. Moze zamieszcze fotki. Cos w stylu zrob to sam krok po kroku :)
pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości