swap mk2 benzyna > diesel
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
swap mk2 benzyna > diesel
Siema, niedawno nabylem sowjego golfika i teraz mysle o jakims swapie, zalezy mi na tym zeby to byl diesel ale coś więcej niz 1.9. I zeby to tez byla jakas ogarnięta cena za kupno takiego silniczka ze skrzynią i osprzętem. Moj golfik to 1.3 kat. Jak byscie mogli to podajcie jakiś link do dokladnego opisu swapa takiego silniczka.
swap mk2 benzyna > diesel
Po co kupowałeś coś, co Ci nie odpowiada? Zdajesz sobie sprawę ile roboty i kasy wpakujesz w przeróbki? Taki swap przy MKII, to wartość auta (nie licząc kosztu robocizny), bo potrzebujesz nie tylko silnika i skrzyni, ale także kompletnego układu wydechowego, chłodzenia, sterowników, zawieszenia. Lepiej dołożyć 2-3 tysie i kupić gotową, zadbaną furę z mocnym dieslem pod maską.kamile124 pisze:niedawno nabylem sowjego golfika i teraz mysle o jakims swapie,
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
swap mk2 benzyna > diesel
Wszystko mi odpowiada, z tym ze troche chajsu trzeba bedzie wlozyc zdaje sobie sprawę, ale gwint juz jest dobra szeroka stal na 10J też więc coś musi to ciągnąć.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: swap mk2 benzyna > diesel
Kup jakiegoś AFN w całości w golfie 3 rozbitym za kilka groszy. Albo jakieś ALH,AHF w budzie ibizy fl albo leona, dobrze jak by był po 2000 roku to możesz sterownik programować po kablu. Najlepiej szukać jakiegoś rozbitka lub anglika i po problemie.
Re: Odp: swap mk2 benzyna > diesel
Moj jest z 99 i tez idzie po kabluzgredd pisze:dobrze jak by był po 2000 roku to możesz sterownik programować po kablu
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
swap mk2 benzyna > diesel
Najpierw to trzeba zadać sobie pytanie czy to ma być TD/TDI na ile mocy do czego będzie służyć czy jazda na co dzień czy zabawka. nie opyla się robić takiego golfa jak na allegro stoją mk2 w tdi po 4k. Ja tworzę mk2 1.9 TD i na sam remont generalny silnika i jego osprzętu poszło mi 4 kafle więc warto to przemyśleć czy chce się bawić człowiek czy po prostu kupić gotowca i mieć masę roboty mniej.
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
swap mk2 benzyna > diesel
według mnie od golfa IV najlepszy.. przynajmniej jakiś tuning czy coś to po kablu zrobisz a nie wyciąganie sterownika i bawienie się w lutowanie flash..
proponuje jakieś 110km TDi
proponuje jakieś 110km TDi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości