Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Wszystko na temat chłodzenia i grzania w naszych autach

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KiLLerXX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr sty 13, 2010 18:41
Lokalizacja: Poznań/Września

Post autor: KiLLerXX » sob lip 03, 2010 08:28

Jedyny sposob to ustawienie obrotow odpowiednia śrubką na gaźniku ,o żadnej korekcji szczerze mowiac nie slyszalem ,jedynie jest jest wezyk podcisnieniowy, ktory ma na celu szybsze spadnie obrotow po zdjeciu nogi z gazu, o brak mocy to sie nie martwie bo przy takim lekkim to mam jeszcze zapas przy zamkieciu licznika ( po remoncie generalnym silnika -nowe tloki ,lekki nadwymiar)
Ostatnio zmieniony sob lip 03, 2010 08:32 przez KiLLerXX, łącznie zmieniany 2 razy.


VW GOLF Mk II 1.3
Daihatsu Charade G100
Daihatsu Charade G10

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » sob lip 03, 2010 11:04

Już taki wpis poza tematem ale...
Kiedyś było autko Fiat 126pBIS i on miał wkręcaną elektrodyszę w gaźniku, otrzymującą prąd razem z włączaniem elektrowentylatora chłodnicy (jak dla Fiata nawet to było zbyt wielkie obciążenie!) Idąc tym tropem, może zamiast tej śrubki, nawet po jakimś rozwierceniu, może by coś takiego wstawił.
Natomiast w temacie. Jak Kolega pisze, niebywale ciężko o fabryczne elementy klimy od Charade. Czy adaptacja od innego małego pojazdu, np. Daewoo Matisa jest technicznie wykonalna; może cały układ z Matisa a tylko linki dobrać? Małego po to by elementy też były wymiarowo małe. Widziałem np. Charade Diesel, luzu pod maską dużo nie było. Jak jest w benzynce?



Awatar użytkownika
KiLLerXX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr sty 13, 2010 18:41
Lokalizacja: Poznań/Września

Post autor: KiLLerXX » sob lip 03, 2010 11:29

Jesli chodzi o luz pod maską ,to jest jego sporo w benzynce.


VW GOLF Mk II 1.3
Daihatsu Charade G100
Daihatsu Charade G10

Awatar użytkownika
lobuziakt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 00:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

przeróbka klimy manual na climatronic

Post autor: lobuziakt » czw lip 15, 2010 21:09

greg pisze:
KamilW pisze:otoz nabylem klimatronic (zebym to ja wiedzial z czego)
jak widzę z golfa 4

[ Dodano: Nie Mar 18, 2007 8:15 pm ]
będziesz potrzebował czujnik nasłonecznienia n apodszybie , czujnik temperatury zewnętrznej

[ Dodano: Nie Mar 18, 2007 8:15 pm ]
jakby schemat z golfa 4 był potrzebny to pisz

Cześć Greg

Czy mógłbyś podesłać mi informacje jak przerobić klimke na climatronic w golf IV .
email: fordoniak4@wp.pl

Zakupiłem już :
nagrzewnica climatronic golf IV 2003 z wiązką do panelu
panel climatronic
czujnik nasłonecznienia ale wiązki nie widzę.

Golfa mam już od 4 lat i parę modyfikacji udało się wprowadzić
podgrzewane fotele, czujnik deszczu +fotochrom, mfa, tempomat ...

Teraz kolej przyszła na klime bo juz nie wyrabiam z tym ustawianiem temp.

Z góry dziękuje za odpowiedź
Tomek
Obrazek



Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Marki
Auto: Golf II
Silnik: 1.9

Do wszystkich którym wyje wentylator - kto chce klime??

Post autor: mskostek » śr maja 14, 2014 19:39

Witam. Kompletuje u siebie Climatronica i mam kilka pytań . Według tego schematu Pin 9 i 10 jest wolny a u mnie wychodzą z tej wtyczki kabelki . Gdzie to podłączyć ? Od razu uprzedzę pytanie . Nie pamiętam jakie mają kolory te kabelki .

Obrazek

Druga sprawa to Pin 8 z tego schematu to Linnia L w gnieździe diagnostycznym czy gdzieś indziej się to wpina ?
Obrazek



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Do wszystkich którym wyje wentylator - kto chce klime??

Post autor: KamilW » śr maja 14, 2014 21:17

Ale z tego co tam gdzieś mi zostało w pamięci to nie musisz podłączać nic innego poza zasilaniami i masami aby całość ruszyła. Linii L i tak nie podepniesz bo w aucie jej nie masz - no chyba, że chcesz mieć diagnostykę klimatyzacji ale wtedy musiał byś sobie gdzieś wyprowadzić gniazdko diagnostyczne i z tego co wiem to podprowadzić do niego zasilanie i masę.



Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Marki
Auto: Golf II
Silnik: 1.9

Do wszystkich którym wyje wentylator - kto chce klime??

Post autor: mskostek » śr maja 14, 2014 22:00

Gniazdo diagnostyczne już czeka na wpięcie . Kombajn już Bangla ale chce wpiąć wszystko tak jak powinno być



Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Marki
Auto: Golf II
Silnik: 1.9

Do wszystkich którym wyje wentylator - kto chce klime??

Post autor: mskostek » pn cze 30, 2014 13:42

Trochę się pochwalę jak to u mnie wygląda . Na razie działają tylko nawiewy ale powoli klima się kompletuje . Wszystko pod maską będzie na komponętach z golfa 3 VR6 prócz wentylatorów które będą z toledo TDI
Obrazek

Co zrobiliście żeby zasłonić wystający kombajn ?

Obrazek



Awatar użytkownika
Crayzol
Forum Master
Forum Master
Posty: 1296
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 20:47
Lokalizacja: Krosno

Do wszystkich którym wyje wentylator - kto chce klime??

Post autor: Crayzol » wt sie 05, 2014 14:42

Wystający kombajn zakrywasz oryginalną osłoną z mk2 wersji z klimatyzacji.


Mój Crayzolowy golf GT viewtopic.php?f=87&t=454903

MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146

Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW

ABF - Ale Będzie Frajda :D
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię

PanPingwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 20:44
Lokalizacja: Mikołów, Polska

Do wszystkich którym wyje wentylator - kto chce klime??

Post autor: PanPingwin » pt sie 29, 2014 10:37

A jak wygląda sprawa z podłączeniem nawiewów? Mam oryginalną klime u siebie i tam nawiewy są sterowane podciśnieniowo, trzeba to będzie jakoś przerabiać?



PanPingwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 20:44
Lokalizacja: Mikołów, Polska

Re: Do wszystkich którym wyje wentylator - kto chce klime??

Post autor: PanPingwin » pt sie 29, 2014 19:03

A jak w mk4 wygląda sterowanie nawiewami? Mam w mk2 oryginalną klime i u mnie sterowanie jest podciśnieniowo, trzeba to będzie jakoś zmieniać, czy podejdzie?



Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Marki
Auto: Golf II
Silnik: 1.9

Do wszystkich którym wyje wentylator - kto chce klime??

Post autor: mskostek » ndz sie 31, 2014 09:12

Musiał byś wymienić kombajn pod deską na ten z mk4 i dołożyć trochę kabelków . W mk4 sterowanie nawiewami odbywa się za pomocà silniczków



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Do wszystkich którym wyje wentylator - kto chce klime??

Post autor: czaja86 » sob wrz 27, 2014 14:09

Odświeżę trochę.
Mam obecnie w golfie manualną klimę golf to mk4 2002r.
Dodatkowo mam teraz leona 1m na części i pomysł mi wpadł do głowy żeby założyć od niego climatronic do mojego golfa.
Czy jest szansa żeby ściągnąć wszystkie te silniczki itd z obudowy nagrzewnicy z climatronica i zamontować do mnie do manualnej zmieniając cięgna na silniczki ?? Co będę jeszcze potrzebował dokupić oprócz panela od golfa iv bo od leona jest inny.
Jakieś dodatkowe kable trzeba będzie podpiąć w kostki ?? czujnik temp zew mam ale podpięty pod licznik.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Do wszystkich którym wyje wentylator - kto chce klime??

Post autor: grg474 » pt paź 03, 2014 16:49

czaja86 pisze:Czy jest szansa żeby ściągnąć wszystkie te silniczki itd z obudowy nagrzewnicy z climatronica i zamontować do mnie do manualnej zmieniając cięgna na silniczki ??
nie - przełóż całą nagrzewnicę bo pasuje
czaja86 pisze:Co będę jeszcze potrzebował dokupić oprócz panela od golfa iv bo od leona jest inny.
czujnik nasłonecznienia, czujnik temp zewnętrznej i wtyczki do nagrzewnicy i czujników. Oczywiście możesz to wyciąć z dawcy


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja i ogrzewanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości