1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » ndz sie 03, 2014 11:18

Witm w tym tyg bede montował do siebie ecu mastera , Ma ktoś schemat do podłączenia go ? nie chodzi mi o taki jak na stronie bo tam jest tylko by go ruszyć , chodzi mi o taki gdzię widać wtryskiwacze,n75 jak to wszystko jest wpiete


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: ADi997 » ndz sie 03, 2014 17:07

Ciekawy temat się otworzył, z przyjemnością będę śledził. Niestety nie mogę pomóc ale chodzi mi po głowie DET3 lub EMU więc jak przetrą się jakieś szlaki to kto wie. Który model kupiłeś, ten z mapem czy bez ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » ndz sie 03, 2014 22:29

z mapem 4bar


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: 1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: ADi997 » ndz sie 03, 2014 22:55

homer21 pisze:z mapem 4bar
Poszalałeś :-) Z zapasem rozumiem hehe. Co do schematów to chyba nie znajdziesz dedykowanego pod silnik, po prostu podpinasz te rzeczy którymi chcesz sterować/modyfikować. Wrzucaj foto z montażu, na pewno wiele osób skorzysta min, ja :-)


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » pn sie 04, 2014 11:50

spoko bez problemu , tak jak piszesz wole mieć zapas niż kombinować :D


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: ADi997 » sob sie 09, 2014 13:42

I jak tam, udało się coś podłączyć ?


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » sob sie 09, 2014 18:51

udało się tylko jest problem z limiterem ciśnienia doładowania sterownik mi odcina nie da razy więcej niż 0,7 bar dmuchnąć nie wiem co robic teraz hmmm


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: ADi997 » ndz sie 10, 2014 23:58

Możesz wrzucić schemat jak wpiąłeś się w instalacje ?? Wiesz jak jest ze sterowaniem zapłonem i czterema oddzielnymi cewkami ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » pn sie 11, 2014 10:39

Ten schemat co podany na stronie ecumaster.com to sterujesz paliwo i zapłon, zapłon sterujesz czujnikiem położenia wałka a paliwo maf-map


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: 1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: ADi997 » pn sie 11, 2014 21:13

homer21 pisze:Ten schemat co podany na stronie ecumaster.com to sterujesz paliwo i zapłon, zapłon sterujesz czujnikiem położenia wałka a paliwo maf-map
Czytałeś tego manuala ?? Wygląda jak by to miało sens w 1.8T. Jak sam zauważyłeś korekcji dawki paliwa mafem nie zrobisz bo ecu zaraz overboosta wywala.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » wt sie 12, 2014 21:37

już doszliśmy oco kaman cielo mi na 2 tys obrotów bo maf dostawał max czyli 5v dlatego trzeba przekonwertować z maf do map 4 bar MAP (-1,5- +2,5) na 2,5 bar ma 5v czyli bez probelu bedzie dało rade to zrobić bo dmucham tylko 1,2bar ,trzeba użyć jako korekcji ITP w dolocie i to wszystko zmienic napięcie 1 klatki a mamy do wyboru 3 czyli 0.0195V jest to +/- 2.5V, dla 0.0098V +/- 1.25V i dla 0.0049 +/-0.625V. w sobote podejście numer 4 napisze co się udało uzyskać ,


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: 1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: ADi997 » śr sie 13, 2014 08:14

homer21 pisze:już doszliśmy oco kaman cielo mi na 2 tys obrotów bo maf dostawał max czyli 5v dlatego trzeba przekonwertować z maf do map 4 bar MAP (-1,5- +2,5) na 2,5 bar ma 5v czyli bez probelu bedzie dało rade to zrobić bo dmucham tylko 1,2bar ,trzeba użyć jako korekcji ITP w dolocie i to wszystko zmienic napięcie 1 klatki a mamy do wyboru 3 czyli 0.0195V jest to +/- 2.5V, dla 0.0098V +/- 1.25V i dla 0.0049 +/-0.625V. w sobote podejście numer 4 napisze co się udało uzyskać ,
Nie bardzo rozumiem co chcesz zrobić ale próbuj :-)
Jakie masz turbo i wtryski, że 1.2b chcesz dmuchać ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » śr sie 13, 2014 08:37

turbo k03, wiadomo na wyżwych spadnie , wryski 280 ale na regulatorze 4 bar czyli koło 338cc


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: 1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: ADi997 » śr sie 13, 2014 23:11

homer21 pisze:turbo k03, wiadomo na wyżwych spadnie , wryski 280 ale na regulatorze 4 bar czyli koło 338cc
Chyba się trochę przeliczyłeś z tym 1.2b
Kolega w S3 z k04 miał wystrojony 1.1b, w piku 1.25b i wypłuł na rolkach ponad 260km i prawie 350Nm.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości