Golf mk7 R
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Golf mk7 R
Takie coś sobie ubzdurałem. 3 opcje:
1. Tarcze i zaciski 4 tłoczkowe Audi TT-RS 370x32. Najtaniej ale też taki półśrodek bo 2 kolejne opcje droższe ale mocniej hamują. Potrzebne dystanse do kół
Późniejszy serwis to ok 2200 zł za ori tarcze nawiercane, pływające w ASo. Z minusów to podobno może być tak duże, że będzie prawie dotykać 18'' felge
2. Brembo 8 tłoczkowe + Tarcze 365 x 34 od Phaetona 5.0. Mając dzwon tarczy, można kupić tarcze rotory nawiercane od taroxa. Tarcze są o 10mm wyższe. Jeśli się zmieszczą i dojdą 10 mm bliżej zwrotnicy, będzie więcej miejsca na zacisk. Pytanie czy to da radę. Też pewnie konieczne dystanse. Tanie tarcze od Pheatona 360x34 chyba nie wejdą, bo mają 10mm mniejszą średnice piasty i dzwon tarczy jest taki stożkowy
3. Opcja to komplet z RSQ3, te same 8 tłoczkowe brembo, tarcza pływająca RS (taka sama jest w RS4, R8 itd tylko inne osadzenie).
Z plusów - ori komplet nowy, nieużywany, te samo osadzenie tarczy, zacisku więc wchodzi p&p. Wytrzymałe (w miarę) tarcze na starcie.
Z minusów to większa cena, droższe tarcze (tylko raczej zostaje ASO), będzie pewnie potrzeba dystanse do kół
Koszt eksploatacji - 2700 zł za tarcze pływające (kwiatki) audi RSQ3 365x34. Nie wiem jakiej jakości są tarcze w audi RS.
Pompa hamulcowa nowa jest konieczna? Felgi mam fabryczne 18'' i do tego 18'' OZ na tor. ET50
1. Tarcze i zaciski 4 tłoczkowe Audi TT-RS 370x32. Najtaniej ale też taki półśrodek bo 2 kolejne opcje droższe ale mocniej hamują. Potrzebne dystanse do kół
Późniejszy serwis to ok 2200 zł za ori tarcze nawiercane, pływające w ASo. Z minusów to podobno może być tak duże, że będzie prawie dotykać 18'' felge
2. Brembo 8 tłoczkowe + Tarcze 365 x 34 od Phaetona 5.0. Mając dzwon tarczy, można kupić tarcze rotory nawiercane od taroxa. Tarcze są o 10mm wyższe. Jeśli się zmieszczą i dojdą 10 mm bliżej zwrotnicy, będzie więcej miejsca na zacisk. Pytanie czy to da radę. Też pewnie konieczne dystanse. Tanie tarcze od Pheatona 360x34 chyba nie wejdą, bo mają 10mm mniejszą średnice piasty i dzwon tarczy jest taki stożkowy
3. Opcja to komplet z RSQ3, te same 8 tłoczkowe brembo, tarcza pływająca RS (taka sama jest w RS4, R8 itd tylko inne osadzenie).
Z plusów - ori komplet nowy, nieużywany, te samo osadzenie tarczy, zacisku więc wchodzi p&p. Wytrzymałe (w miarę) tarcze na starcie.
Z minusów to większa cena, droższe tarcze (tylko raczej zostaje ASO), będzie pewnie potrzeba dystanse do kół
Koszt eksploatacji - 2700 zł za tarcze pływające (kwiatki) audi RSQ3 365x34. Nie wiem jakiej jakości są tarcze w audi RS.
Pompa hamulcowa nowa jest konieczna? Felgi mam fabryczne 18'' i do tego 18'' OZ na tor. ET50
Golf mk7 R
weź te od rs3… będziesz z nich zadowolony:) na serwis nie patrz bo kupisz dobre tarcze w intercars czy iparts czemu serwis!!?? jak tam doliczają 30-40 na niektórych komponentach….;/
Sprzedam fotele Motorsport z Audi RS5. PRIV stan idelany 18000tys przebiegu
Golf mk7 R
pojawią się to dopiero świeży produkt…:)
Sprzedam fotele Motorsport z Audi RS5. PRIV stan idelany 18000tys przebiegu
- Popielniczka
- Forum Master
- Posty: 1032
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 13:07
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Golf mk7 R
Będą tańsze, ktoś montował do MK6 ze Scuderii Hamulce i tarcze w serwisie 2 000 euro, a w internecie takie same za 2000 zl
Mój golf na forum: viewtopic.php?f=180&t=615360
Mój golf na YT: http://www.youtube.com/playlist?list=PL60121CBC1B532BF4"
Było : Volvo V50 2.0D
Było: MK6 GTI 272km
Jest: MK7.5 R 2018
Mój golf na YT: http://www.youtube.com/playlist?list=PL60121CBC1B532BF4"
Było : Volvo V50 2.0D
Było: MK6 GTI 272km
Jest: MK7.5 R 2018
Re: Golf mk7 R
Ja bym sobie komplet od RS3 odpuścił, strasznie szybko się zużywają, nawet przy lekkim traktowaniu.
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
Golf mk7 R
RS3 zaciski się nie mieszczą w 18'' Felgę...
Zobaczymy jak przyjdzie 8 tłoczek czy da radę. Na felgi OZ łatwiej wchodził zacisk od RS3, ale na felgi seryjne 7,5J jest kiepsko, będzie trzeba duży dystans.
Przydałyby się felgi, które są lepiej rozwiązane pod zacisk, ET jak fabryczne ale rotory felg takie wystające bardziej
Zobaczymy jak przyjdzie 8 tłoczek czy da radę. Na felgi OZ łatwiej wchodził zacisk od RS3, ale na felgi seryjne 7,5J jest kiepsko, będzie trzeba duży dystans.
Przydałyby się felgi, które są lepiej rozwiązane pod zacisk, ET jak fabryczne ale rotory felg takie wystające bardziej
Re: Golf mk7 R
Popielniczka pisze:No i ktoś pisał 4.3s do 100, a mierzone XXX razy MK6 R stage 3 (360hp) na amerykanskich forach maja 3,9 , 4.0 i to powtarzalne.
Podejrzewam, że w Ameryce jest mierzone przyspiesznie 0-60 mil/h i do tego na dragstripie, więc wynik lepszy niż to 4.3s jest możliwy przy tych założeniach.Rybak pisze:4.3 do setki,to jest bardzo adekwatny czas tej erki do mocy którą się legitymuje,czyli jest ok.A na tych amerykańskich forach to piszą chyba mitomanii-fantaści
Nie wiem czy to nie jest czasem już ten nowy silnik, czyli EA888 a nie 'stary' EA113.Rybak pisze:Proste jak drut...400 kucy+,tyle samo co w MK6 R,bo to niemal identyczne silniki.W MK7 R wsadzili lepszy cooler,dolot,turbinę,dlatego samym boxem ( w terminie póżniejszym softem),można "wykrzesać" tyle mocy co w szóstce w stage 3 u "kompotów".Także w siódemce skończy się zapewne na stage 1.5 z mocą zbliżoną do stage 4 w szóstce...
Tzn. ? Może po prostu robi dobrze to co powinien robić czyli hamuje.korzen88 pisze:Ja bym sobie komplet od RS3 odpuścił, strasznie szybko się zużywają, nawet przy lekkim traktowaniu.
Wyczynowy klocek czyli CL RC8 z tego co czytałem jest w stanie 'schrupać' tarczę (N grupową, wyczynową) na jednym trackday'u. Czy to oznaczy, że jest zły?
Golf mk7 R
Nie jest to EA888,jest to inny silnik o innym oznaczeniu,na pierwszy rzut oka bardzo podobny.JJacek pisze:Nie wiem czy to nie jest czasem już ten nowy silnik, czyli EA888 a nie 'stary' EA113.
Golf mk7 R
Oczywiście, że to jest EA888! Tylko, że 3.generacja Ten sam silnik montują w Mk7 GTi i Mk7 R. W Rce ma on inne wnętrzności
Re: Golf mk7 R
Jazda codzienna z bardzo rzadkim upalaniem, bez jazdy po torze. Dla porównania kolega który po 20k km wymieniał komplet hamulców w RS3 w poprzednim Gti miał wymianę po 50k km, dzwonił nawet do jednego zaprzyjaźnionego aso w wawie żeby sie dowiedzieć czy każde Rs3 tak ma i powiedzieli ze podobnie to wyglada. Problem może być związany z podsterownoscia Rs3, w erce lżejszej o dobre 100kg i mniej podsterownej może to wyglądać lepiej.JJacek pisze:Tzn. ? Może po prostu robi dobrze to co powinien robić czyli hamuje.korzen88 pisze:Ja bym sobie komplet od RS3 odpuścił, strasznie szybko się zużywają, nawet przy lekkim traktowaniu.
Wyczynowy klocek czyli CL RC8 z tego co czytałem jest w stanie 'schrupać' tarczę (N grupową, wyczynową) na jednym trackday'u. Czy to oznaczy, że jest zły?
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
Golf mk7 R
Jak coś ja będę miał na sprzedaż tarcze plus klocki plus zaciski od audi rs5 za jakies 2 tygodnie jak tylko nowe przyjdą:)
Sprzedam fotele Motorsport z Audi RS5. PRIV stan idelany 18000tys przebiegu
Golf mk7 R
Czy S3 8V i 7R ma takie samo podwozie?
Stablizatory i sprężyny będą te same?
Eibach i HR w katalogach ma graty do S3, ale do 7R, ale skoro to ta sama platforma, powinno być zamienne. Pytam bo mnie mody już gryzą
Stablizatory i sprężyny będą te same?
Eibach i HR w katalogach ma graty do S3, ale do 7R, ale skoro to ta sama platforma, powinno być zamienne. Pytam bo mnie mody już gryzą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości