Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » czw lip 17, 2014 15:34

Obrazek
przy 4,2 bar (60 psi) OEM pompa daje tylko 110 l/h

najlepszym obecnie dostępnym rozwiązaniem jest:
http://www.deatschwerks.com/products/fu ... ail-detail" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
pusieq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
Lokalizacja: Puławy (okolice)
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: pusieq » czw lip 17, 2014 16:07

szpieg, dobrze że wstawiłeś, właśnie szukałem kiedyś pompy z DW, ale akurat takiej nie znalazłem, raczej nie dostępne w PL??



XYZ...
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw cze 12, 2014 22:37

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: XYZ... » pt lip 18, 2014 06:29

http://www.topendpower.pl/c/pl/32_106/1 ... aliwa.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.tomson.com.pl/pol_m_Uklad-Pa ... a-199.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://sidmotorsport.pl/pl/30-pompy-paliwa" onclick="window.open(this.href);return false;



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pt lip 18, 2014 23:02

XYZ..., po co wklejasz te linki jak tam nie mam pomp DW65V a są DW65c które są inne :banghead:
Jeśli chodzi o wydajność to jest jeszcze jakaś pompa którą robi APR ale ma mniejszą wydajność a koszt podobny do tej DW.



Awatar użytkownika
przeziom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: pt lis 25, 2011 09:39
Lokalizacja: Kielce

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: przeziom » sob lip 19, 2014 01:38

Cześć.
K03 jest w stanie napompować 1.2 bara?
Jak nie, to jaka suszarka jest w stanie to osiągnąć? K03s da radę ?


---
facebook.com/*#cenzura#*

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » sob lip 19, 2014 09:08

Czy K03s da radę to nie wiem, ale GT28RS na pewno tyle napompuje :hmm: ale to już poważny talar wchodzi w rachubę :chytry:
http://www.tomson.com.pl/product-pol-20 ... -0-86.html



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » sob lip 19, 2014 09:17

przeziom pisze:Cześć.
K03 jest w stanie napompować 1.2 bara?
Jak nie, to jaka suszarka jest w stanie to osiągnąć? K03s da radę ?
zdrowa k03s da rade ale to maks co moze wydmuchac, oczywiscie przelotowy wydech jest konieczny


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
driVWer
Forum Master
Forum Master
Posty: 1564
Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: driVWer » sob lip 19, 2014 09:30

ja mam u siebie założoną turbine a zudi S3 dokładnie nie wiem jakie to oznaczenie jest ale mi pompuje 1,5 bara


Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » sob lip 19, 2014 10:13

w s3 byla k04


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » sob lip 19, 2014 14:06

Tak tylko że, założenie zarówno K04 jak i GT28RS wymagają przeróbek kolektora, układu wydechowego no i oczywiście programu (i chyba jeszcze dolotu), jeśli faktycznie chcesz z nich mieć jakiś pożytek :hmm:



Awatar użytkownika
driVWer
Forum Master
Forum Master
Posty: 1564
Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: driVWer » sob lip 19, 2014 14:33

powel19, dokładnie tak. Jedna rzecz pociąga ze sobą kolejne sprawy do zrobienia :hmm:


Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » sob lip 19, 2014 22:10

szpieg zobacz na auto gregor10 i nie gadaj że max to 1,2 Bara z K03s bo tam dmuchało więcej.



k24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:48

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k24 » ndz lip 20, 2014 23:45

Dokładnie 2.2bara ta turbina biła. I nie była to hybryda.



Awatar użytkownika
misaki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lut 06, 2012 00:09
Lokalizacja: Elbląg

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: misaki » pn lip 21, 2014 19:59

Panowie, od czego jest wtyczka 35, zaznaczona na czerwono?? Oczywiście dotyczy instalacji 1.8t BAM.

Obrazek


VW JETTA COUPE 1.6 :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=445626" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości