Mój "oil catch tank"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mój "oil catch tank"
mój jest miedzy akumulatorem a przewodem z chłodnicy
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Re: Mój "oil catch tank"
Czyli prawie tak jak ja chciałem. I odkąd wsadziłes rure odmy do bidona to zbiera się tam syf i nie wywala Ci oleju w zime?Yaro1981 pisze:ja zrobiłem sam koszt 30zł odma w bidon odpowietrzenie w atmosferę a wejście na rurze dolotowej od filtra zaślepione w każdym samochodzie robię tak od lat i wszystko działa jak należy
Mój "oil catch tank"
nic mi nie wywala wszystko jest ok
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Mój "oil catch tank"
A czym zatkałeś filtr powietrza?, o ile masz silnik 1.4 lub 1.6 16V z filtrem montowanym na górze silnika.
Mój "oil catch tank"
ja ma 1.9
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Mój "oil catch tank"
A ja się nie bawiłem z zadnym bidonem tylko wziąłem gumowy waz i puscilem pod auto. Przyciąłem na wymiar ,zamaskowałem że
na przeglądzie jak byłem niedawno to się nie dopatrzyli.
na przeglądzie jak byłem niedawno to się nie dopatrzyli.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Mój "oil catch tank"
Ja zrobiłem sobie tak
http://www.fotem.pl/show/full/904d49582 ... ba3ec40880" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotem.pl/show/full/904d49582 ... ba3ec40880" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Mój "oil catch tank"
Może być taki wąż do oct?
http://allegro.pl/waz-przewod-gazowy-lp ... 52111.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszędzie szukam typowo olejowego 19mm i nie mogę znaleźć.
http://allegro.pl/waz-przewod-gazowy-lp ... 52111.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszędzie szukam typowo olejowego 19mm i nie mogę znaleźć.
GTB...
Mój "oil catch tank"
Mi się wydaje że się na da bo nad takim samym myśle, nie jestem ekspertem ale sądzę że jeśli LPG w stanie lotnym utrzymuje to opary olejowe też da radę.
A mam pytanie do Detektora. Czy takie rozwiązanie jak u Ciebie ma sens również w benzynie? No bo tak sobie myśle, skoro wystarczy odpiąć odmę i puścic węża pod auto to po co ludzie kupują korki z odpowietrznikiem?
A mam pytanie do Detektora. Czy takie rozwiązanie jak u Ciebie ma sens również w benzynie? No bo tak sobie myśle, skoro wystarczy odpiąć odmę i puścic węża pod auto to po co ludzie kupują korki z odpowietrznikiem?
Mój "oil catch tank"
Jest idealny , miałem początkowo taki u siebie zakładać ale miałem za krótkie te węże a nie chciało mi się-michau- pisze:Może być taki wąż do oct?
http://allegro.pl/waz-przewod-gazowy-lp" onclick="window.open(this.href);return false; ... 52111.html
Wszędzie szukam typowo olejowego 19mm i nie mogę znaleźć.
latać kupować nowego i zrobiłem z tego co miałem pod ręką i zamontowałem w końcu zwykły gumowy
wąż i też daje radę.
za cholerę nie wiem o czym mówisz, wracając do tematu to nie widzę przeciwskazań żeby nie robić tegokamiiru pisze:to po co ludzie kupują korki z odpowietrznikiem
w benzynie. Śmiało działaj i się nie stresuj się.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Mój "oil catch tank"
Detektor, wielkie dzięki
Zwiedziłem najbliższe sklepy motoryzacyjne, ogrodnicze, nawet obi i nic
Zamawiam ten wąż i montuję swój oct, bo leży ponad miesiąc i się kurzy
Wkleję zdjęcia po montażu.
Zwiedziłem najbliższe sklepy motoryzacyjne, ogrodnicze, nawet obi i nic
Zamawiam ten wąż i montuję swój oct, bo leży ponad miesiąc i się kurzy
Wkleję zdjęcia po montażu.
GTB...
Mój "oil catch tank"
Tak jak mówiłem, w wersji benzynowej 1.4 i 1.6 odma jest za silnikiem przez co zamarza w zime i olej jest wywalany przez bagnet bo ciśnienie szuka ujścia. Przeczytałem temat na tym forum od deski do deski na temat odmy i większość opowiada się za druciarskim sposobem odpowietrznika na korku.
Mój "oil catch tank"
OCT mam i u siebie na zdjęciu pierwsza przymiarka.
Pozostaje założyć opaski zaciskowe na węża
Nie miałem lepszego pomysłu na lokalizacje oct pod maską, trzyma się solidnie.
Oczywiście na zdjęciu nie założony 2 wąż, jest obieg zamknięty.
Pokrywa na silnik pasuje i zakrywa węże.
Pozostaje założyć opaski zaciskowe na węża
Nie miałem lepszego pomysłu na lokalizacje oct pod maską, trzyma się solidnie.
Oczywiście na zdjęciu nie założony 2 wąż, jest obieg zamknięty.
Pokrywa na silnik pasuje i zakrywa węże.
GTB...
- JonnyQuest
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: pt mar 08, 2013 00:08
Mój "oil catch tank"
Witam, pozwolę napisać pochwałę,
po 2 sezonach zimowych uznaje że catch tank z lublina sprawdza się rewelacyjnie
w dodatku na motorze 2.0 pijącym olej w ilościach 200-300ml na 1k km
brak problemów, dobrze jest często zrzucić łój z pojemnika, po zimie przepłukuje układ benzyną.
edit. na własnych doświadczeniach polecam:
kolanka miedziane
wąż przezroczysty
obejmy zaciskowe (z nierdzewki)
po 2 sezonach zimowych uznaje że catch tank z lublina sprawdza się rewelacyjnie
w dodatku na motorze 2.0 pijącym olej w ilościach 200-300ml na 1k km
brak problemów, dobrze jest często zrzucić łój z pojemnika, po zimie przepłukuje układ benzyną.
edit. na własnych doświadczeniach polecam:
kolanka miedziane
wąż przezroczysty
obejmy zaciskowe (z nierdzewki)
Wysłano z klapka KUBOTA z użyciem Tapczantalk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 179 gości