Witam, mam od jakiegoś czasu problem, mianowicie gdy chce odpalić autko zapala po czym po 3 sekundach gaśnie, i to z regóły nie ma różnicy czy jest ciepły czy zimny, nie jest to też za każdym razem ale często, zanim odpale autko to musze wykonać po 5-10 prób zanim załapie. Z tego co zauważyłem podczas ostatniego tankowania jeśli miałem więcej paliwa w baku powyżej czerwonych kresek autko paliło normalnie, ale gdy jets już mniej problem pojawia się spowrotem, i teraz pytanie czy to wina pompy paliwa czy ewentualnie gdzieś indziej szukać przyczyny? Moze filtr paliwa do wymiany? z tym żę akurat nie mogę go zlokalizować, powinien się znajdować z lewej strony koło belki?
Dzięki za odp. pozdróVWka
[Mk3]Problem z odpaleniem, czy to wina pompy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
swoją droga jak nie wiesz kiedy był zmieniany a warto to zrobic ja załozyłem filtr KNEHTM@rcus pisze:Moze filtr paliwa do wymiany?
[ Dodano: Wto Wrz 12, 2006 20:08 ]
przypomniała mi sie jedna historia kumpla juz wyleczył się z jezdzenia na rezerwie podobne objawy do twoich z tym ze jeszcze mu szarpał w czasie jazdy jak zatankował poza rezerwę auto smigało bez problemu
Datam że taka jazda na rezerwie może załatwić bardzo szybko pompę, bo pompa jest smarowana benzyna, a jak jej nie ma... no to działa sobie na suchodziejo pisze:przypomniała mi sie jedna historia kumpla juz wyleczył się z jezdzenia na rezerwie podobne objawy do twoich z tym ze jeszcze mu szarpał w czasie jazdy jak zatankował poza rezerwę auto smigało bez problemu
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 196 gości