[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car
Moderator: G0 Karcio
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
trabki tej samej dłogosci jak widac
pojemnosc głównego plenum to x1,5 pojemnosc silnika
szczelina pomiedzy plenami to x1,5 poweirzchnia przepustnicy
pojemnosc głównego plenum to x1,5 pojemnosc silnika
szczelina pomiedzy plenami to x1,5 poweirzchnia przepustnicy
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
pomiary na flowbenchu w Dziak Motrosport
http://dziak.pl/#oferta-motorsport-i-oldtimer" onclick="window.open(this.href);return false;
wyniki napisane na runnerach w cfm
pomiar przy cisnienie 28 cali słupa wody
http://dziak.pl/#oferta-motorsport-i-oldtimer" onclick="window.open(this.href);return false;
wyniki napisane na runnerach w cfm
pomiar przy cisnienie 28 cali słupa wody
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Przepływy wyszły zajebiście równiutko. Tylko gratulować.
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Co w przypadku gdyby przepływy wyszły bardzo nierówno?
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
gdyby wyszły nierowno oznaczałoby to ze zrobilismy do dupy kolektor
- GarageBoy
- Forum Master
- Posty: 1867
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
- Lokalizacja: ERW - NEB
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Ja również myślałem, że projekt umarł...
Ale ciesze się, że jednak się myliłem
Ale ciesze się, że jednak się myliłem
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
cowboy, no stary nie ma to tamto jak wracać to z grubej rury a ja tu się swoim mk2 USA podniecałem
Powodzenia i wytrwałości, ja robiąc swojego Merca W123 od podstaw też myślałem, że pół roku to świat, a od zakupu do pierwszego wyjazdu minęło 2,5 roku, ale jak to mówią co się odwlecze to nie uciecze
Powodzenia i wytrwałości, ja robiąc swojego Merca W123 od podstaw też myślałem, że pół roku to świat, a od zakupu do pierwszego wyjazdu minęło 2,5 roku, ale jak to mówią co się odwlecze to nie uciecze
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
bigozz, u mnie niedługo bedzie 5 lat od zakupu audi
ta naprawde od stycznia prace idą pełną parą juz z mechaniki jest 80% zrobione, teraz w zasadzie pozostały juz instalacje
w wakacje jak dobrze pojdzie wyjade moze na jakies testy pierwsze
mam nadzieje ze wyrobie finansowo, kasy idzie na to.. no ale juz za daleko to zaszło żeby sie wycofać... w kazdym razie moznaby za to kupic porzadnego RSa w dobrym stanie
ta naprawde od stycznia prace idą pełną parą juz z mechaniki jest 80% zrobione, teraz w zasadzie pozostały juz instalacje
w wakacje jak dobrze pojdzie wyjade moze na jakies testy pierwsze
mam nadzieje ze wyrobie finansowo, kasy idzie na to.. no ale juz za daleko to zaszło żeby sie wycofać... w kazdym razie moznaby za to kupic porzadnego RSa w dobrym stanie
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
cowboy, zawsze tak jest, to co zaplanujesz sobie jako budżet, bo wyszło ci z wyliczeń musisz pomnożyć minimum razy dwa, wiem coś o tym, nic nie jest tak proste jak wychodzi nam z planów ułożonych w głowie
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
auto zwazone
obecenie 1050kg, jest plan zeby nie dołozyc juz wiecej niz 150kg
jest szansa ze moze sie uda, co byłoby mega wynikiem patrzac na to ze jest klatka +60kg, hamulce i koła +40 kg do serii, rozpórki dolne, górne i wzmocnienia podłogi jakies (+40kg)
silnik 175 kg + turbina i kolektory +30kg + skrzynia 88kg + sprzegło 25 kg
rozkład mas wyjdzie 55% przód 45% tył - niestety z ta skrzynią i tym silnikiem nie da sie lepiej...gdyby zastosować jakies lekkie R4 to mozna osiagnąć 50/50
do skonczenia zostały w zasadzie instalacje (ciagniecie magistrali wodnej na tył, przewody hamulcowe, przewody paliwowe), poprawka mocowania maglownicy i instalacja kolumny z quickerem, Lukasz Lamik szykuje juz megasquirta i jak wróce z wakacji to jest szansa ze jesli kasa pozwoli to moze w lipcu bedzie pierwsze upalanie
plan jest zeby do pazdziernika wszytsko ogarnać, zrobić podłoge, zabudowe tunelu, chłodzenia hamulców, oczujnikowanie i ozegarowanie itd rozebrac wszystko jeszcze raz i oddac do lakiernika zeby ten przez zime wszystko zrobił na tip top
obecenie 1050kg, jest plan zeby nie dołozyc juz wiecej niz 150kg
jest szansa ze moze sie uda, co byłoby mega wynikiem patrzac na to ze jest klatka +60kg, hamulce i koła +40 kg do serii, rozpórki dolne, górne i wzmocnienia podłogi jakies (+40kg)
silnik 175 kg + turbina i kolektory +30kg + skrzynia 88kg + sprzegło 25 kg
rozkład mas wyjdzie 55% przód 45% tył - niestety z ta skrzynią i tym silnikiem nie da sie lepiej...gdyby zastosować jakies lekkie R4 to mozna osiagnąć 50/50
do skonczenia zostały w zasadzie instalacje (ciagniecie magistrali wodnej na tył, przewody hamulcowe, przewody paliwowe), poprawka mocowania maglownicy i instalacja kolumny z quickerem, Lukasz Lamik szykuje juz megasquirta i jak wróce z wakacji to jest szansa ze jesli kasa pozwoli to moze w lipcu bedzie pierwsze upalanie
plan jest zeby do pazdziernika wszytsko ogarnać, zrobić podłoge, zabudowe tunelu, chłodzenia hamulców, oczujnikowanie i ozegarowanie itd rozebrac wszystko jeszcze raz i oddac do lakiernika zeby ten przez zime wszystko zrobił na tip top
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
załozyłem stronke na fejsie mojej audi
https://www.facebook.com/audiB2quattro" onclick="window.open(this.href);return false;
postaram sie tam na bieząco wrzucac ciekawostki, zeby nie aktualizowac co chwile na forach..
jest tam ostatni zakup z ebaya rarytas na który polowałem 2 lata...
po urlopie jestem wiec trzeba troche nadgonic prace
https://www.facebook.com/audiB2quattro" onclick="window.open(this.href);return false;
postaram sie tam na bieząco wrzucac ciekawostki, zeby nie aktualizowac co chwile na forach..
jest tam ostatni zakup z ebaya rarytas na który polowałem 2 lata...
po urlopie jestem wiec trzeba troche nadgonic prace
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
pewnie juz by wszyscy chcieli widziec filmiki z jazd
silnik na nowo osadzany jest bo poprzednie ustawienie było do dupy, trzeba sie ustawiać do skrzyni, a nie skrzynie do silnika, najwazniejszy jest kat na połosiach
maglownice były 4 sztuki zamontowane, obecna docelowa jest po raz kolejny instalowana bo chce miec jak najmniejszy bump steer i kąt na drążkach
łapa pod skrzynie 2 sztuki, a nie wiem czy obecna nie bedzie poprawiana lekko czyli wersja 2.5
idzie na to w cholere roboczogodzin, materiału i kasy i jest to troche dołujące... ale nie odpuszczam i nie ide na kompromisy! musi byc wszystko zrobione najlepiej jak sie da !
problem w tym ze nikt tego wczesniej nie robił i pewne rzeczy wychodzą poźniej, jedna przerobka wymaga zmian w innych miejscach..... po czasie przychodzą lepsze pomysły do głowy
mysle ze to juz koniec grubych niespodzianek i we wrzesniu odpalimy gada i jakies pierwsze jazdy sie wykona
tak czy owak jakoś tam z Guziorem sie ogarniamy powoli na ile mi budzet pozwala - sponsor mile widziany
silnik na nowo osadzany jest bo poprzednie ustawienie było do dupy, trzeba sie ustawiać do skrzyni, a nie skrzynie do silnika, najwazniejszy jest kat na połosiach
maglownice były 4 sztuki zamontowane, obecna docelowa jest po raz kolejny instalowana bo chce miec jak najmniejszy bump steer i kąt na drążkach
łapa pod skrzynie 2 sztuki, a nie wiem czy obecna nie bedzie poprawiana lekko czyli wersja 2.5
idzie na to w cholere roboczogodzin, materiału i kasy i jest to troche dołujące... ale nie odpuszczam i nie ide na kompromisy! musi byc wszystko zrobione najlepiej jak sie da !
problem w tym ze nikt tego wczesniej nie robił i pewne rzeczy wychodzą poźniej, jedna przerobka wymaga zmian w innych miejscach..... po czasie przychodzą lepsze pomysły do głowy
mysle ze to juz koniec grubych niespodzianek i we wrzesniu odpalimy gada i jakies pierwsze jazdy sie wykona
tak czy owak jakoś tam z Guziorem sie ogarniamy powoli na ile mi budzet pozwala - sponsor mile widziany
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Witam, jakoś nie było widać tematu, dziś przypadkiem natrafiłem ta temat i muszę powiedzieć, ze dzieje się bardzo dobrze. Powodzenia i wytrwałości.
Czekam z niecierpliwością na pierwsze przejazdy audiczki.
Pozdrawiam.
Czekam z niecierpliwością na pierwsze przejazdy audiczki.
Pozdrawiam.
Tomek
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
aktualne info zawsze na fejsie - zapszama do polubienia - link w moim podpsie
tak jest szybciej niz aktualizowac na 10 forach fotki
tak jest szybciej niz aktualizowac na 10 forach fotki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 70 gości