[jetta/bora IV 1.9 TDI] Dymi zaraz po odpaleniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[jetta/bora IV 1.9 TDI] Dymi zaraz po odpaleniu
Czesc, jest taki problem: gdy jest zimny strasznie dymi zaraz po odpaleniu przez pare minut, wydaje mi sie, ze rowniez nie pracuje na wszystkich cylindrach. Jak juz zlapie temperatuje to chodzi i odpala jak burza. To jest moj pierwszy diesel ale z tego co wiem to chyba kontrolka od swiec zarowych powinna sie palic przez dluzszy czas w momencie gdy go odpalam z rana a ktocej gdy jest cieply- u mnie swieci sie krotko czy jest cieply czy zimny. Dzieki i pozdrowionka!!!
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
Ehh.. tez mam ten problem. Na zimnym strasznie kopci na biało i kuleje. Na jaki kolor kopci ?. Moze rozrząd, kąt wtrysku, albo wtryski. świece to raczej nie, znajomy odpalał na dwóch spalonych i mu nie kopcił. Mozna by jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. przyczyn moze byc wiele. Jak się uporam ze swoim to moze coś konkretniej poradze
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
jak na niebiesko to chyba olej przepala. koniecznie sprawdz ćiśnienie. ja wlasnie otworzylem swoj silnik 1z bo na 3 cylindrze cicnienia nie bylo. zalalem glowice i silnik i okazało sie ze zawory w glowicy igielka za to z silnika w 2 h 50 ON zeszla i czeka mnie wymiana pierscieni
[ Dodano: 14 Wrz 2006 08:52 ]
VAG - Volkswagen Audi Group - podpioc pod komputer diagnostyczny
[ Dodano: 14 Wrz 2006 08:52 ]
VAG - Volkswagen Audi Group - podpioc pod komputer diagnostyczny
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
jeśli nie masz ciśnienia, to bedzie brać olej. Zmierz ciśneinei na wszystkich cylindrach. Jeśli w którymś będzie zbyt niskie, wlej do cylindra troszkę oleju i pomiar powtórz. Jeżeli ciśnienie się poprawi o 1-2 bar to będzie oznaczało, że pierścienie do wymiany. Jeśli mniej, to raczej głowica- uszczelniacze zaworów.Jezeli nie mam cisnienia to chyba powinien brac olej. tak czy nie?
Znaczy podlacz pod komputer. Sprawdź czy nie ma błędów. Jedz z tym do jakiegoś serwisu VW/Audi.elflapo pisze:Co to jest "podlacz go pod Vaga"
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: [jetta/bora IV 1.9 TDI] Dymi zaraz po odpaleniu
to jest PD czy zwyklas na rotacyjnej pompie ??elflapo pisze:Czesc, jest taki problem: gdy jest zimny strasznie dymi zaraz po odpaleniu przez pare minut, wydaje mi sie, ze rowniez nie pracuje na wszystkich cylindrach. Jak juz zlapie temperatuje to chodzi i odpala jak burza. To jest moj pierwszy diesel ale z tego co wiem to chyba kontrolka od swiec zarowych powinna sie palic przez dluzszy czas w momencie gdy go odpalam z rana a ktocej gdy jest cieply- u mnie swieci sie krotko czy jest cieply czy zimny. Dzieki i pozdrowionka!!!
Tak to chyba rotacyjna pompa. milem robiona cala diagnostyke silnika 4 miesiace temu zaraz jak go kupilem, poniewaz mialem problemy z podjechaniem pod gorke(nie mial mocy) okazalo sie, ze kolektor ssacy przepuszczal i jakis jeden zawor byl tak zapchany sadza a co do dymienia to mechanik rozlklada rece mowiac ze to jakis nagar jest w katalizatorze i dopuki on sie nie rozgrzeje to dymi ??? mysle, ze mi sprawdzali cisnienie bo to pierwsza czynnosc przy takich dolegliwosciach . Ale sprawdze jeszcze raz dla pewnosci bo tutaj wszystko jest mozliwe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości