Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
louderr_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
Lokalizacja: Biłgoraj

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: louderr_88 » czw lip 03, 2014 01:47

Może wiecie czy istnieje jakieś wydajniejsze turbo które podchodzi pod flansze z k03s ?? Jest wogole sens cy lepiej wsadzić odrazu k04 z osprzętem, W tej chwili u mnie 234km, słyszałem o jakimś turbie z tfsi ?? Czy nic innego p&p nie podchodzi?


Obrazek
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » czw lip 03, 2014 10:59

K04-001 podobno pasuje i któryś gt28r lub rs pdobno pasuje na kolektor od k03. Turbo z TFSI jest z tego co kojarzę od razu z kolektorem i tam jest więcej roboty bo potrzebujesz jeszcze jakiś adapter żeby to przykręcić do bloku + oczywiście wydech rury do IC i TIP bo chyba z przeciwnej strony turbina ma.



k24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:48

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k24 » czw lip 03, 2014 18:08

GT28rs eliminator kit pasuje pod k03.
Ale licz się z tym że jazda zaczyna się od 4k obr ;)



Cycu86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 13:13

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cycu86 » czw lip 03, 2014 19:42

Witam,

Panowie i Panie, kolejne scirocco mk2 z 1.8t pod maska hasa po naszych drogach.

nie mniej jednak w okolicach strony 20 - 30 ktoś tu trochę nakłamał, bo linka od prędkościomierza z mojej starej skrzyni 2Y nie pasuje w miejsce impulsatora w skrzyni od 1.8t. plastikowy wieniec zębaty jest większy i nie chce w ogóle wejść w otwór.

Jakie są patenty na to ?? przydał by się prędkościomierz :)



S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » czw lip 03, 2014 20:03

Linka z Golfa mk2 1.3, mam u siebie i żyje ;)
Tylko że impulsator z 1.8T rozkręcasz w pół.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz lip 06, 2014 15:23

Pany borykam się z błędam, evap zotał wywalony , niektórzy piszą ze należy użyć rezystora 58ohm, niektórzy 60 , a na forum audi tt znalazłem 330 ohm 5W więc jak to z tym w końcu jest ?


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz lip 06, 2014 16:41

homer21 pisze:Pany borykam się z błędam, evap zotał wywalony , niektórzy piszą ze należy użyć rezystora 58ohm, niektórzy 60 , a na forum audi tt znalazłem 330 ohm 5W więc jak to z tym w końcu jest ?
Ja kupiłem 330ohm 10W, jeden do SAI a drugi do EVAP.... Jako że SAI nie wyrzuca w ogóle, EVAP co jakiś czas wypluje..... Niby jak jest zaworek to on "czuje" przepływ i żaden opornik nie zastąpi zaworka... Jednak jeżdżąc z błędem nic sie nie dzieje. Jednak nie lubie jak coś tam "siedzi" i przy okazji softu wszystko zostanie wycięte.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » ndz lip 06, 2014 18:38

wystarczy wyłaczyc w sofcie


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz lip 06, 2014 19:38

niestety się dzieje i malo osób o tym wie odłącz od evap'u rezystor i zobacz prace sondy i ponownie podłącz :D, Fahoo wiesz jak to zrobić ? vagiem nie podejdzie chyba ?


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » wt lip 08, 2014 17:37

Panowie macie może pinout sterownika 1.8t agu bądz napiszcie jakie piny w ECU ma EVAP


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » wt lip 08, 2014 20:56

homer21 pisze:niestety się dzieje i malo osób o tym wie odłącz od evap'u rezystor i zobacz prace sondy i ponownie podłącz :D, Fahoo wiesz jak to zrobić ? vagiem nie podejdzie chyba ?
Co niby sie dzieje? Druga sonda nie ma wpływu na prace silnika, akurat w AUQ który to ma dwie sondy.



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt lip 08, 2014 23:19

homer21 pisze:Panowie macie może pinout sterownika 1.8t agu bądz napiszcie jakie piny w ECU ma EVAP
Pin15 ale ręki nie daję, może ktoś potwierdzi.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: michal_m18 » śr lip 09, 2014 00:02

co myślicie o tej chłodnicy?? http://allegro.pl/show_item.php?item=4329949483



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » śr lip 09, 2014 09:16

a może i maz racje S. Ale w silnikach z pojedyńczymi sądami , sonda jest dalej od zera bez ewapu z evapem blizej zera ADi997 sprawdzę , :D


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości