[MKIII '93r 1.4] problem z hamulcami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MKIII '93r 1.4] problem z hamulcami
nie trzyma mi prawe tylne koło - wyszło mi to na stacji diagnostycznej, rozebrałem bęben z tyłu - wszystko oki, przeszlifowałem papierem sciernym beben - myslałem że może to jest przyczyną bo był jak lustro ale dalej te same objawy, na stacji mówili że może to być reduktor czy rozdzielacz siły hamowania. Pomóżcie co może byc jeszcze przyczyną i jaki jest koszt tego rozdzielacza?
Tak tu trzeba szukaćmiś fazi pisze:a moze masz tylko kiepski cylinderek?
Jak miałeś zdjęty bęben to sprawdzałeś czy cylinderki luźno chodzą i czy działa samoregulacja????
[ Dodano: Wto Wrz 12, 2006 19:12 ]
Korektor działa na dwa koła a nie jednostado pisze:na stacji mówili że może to być reduktor czy rozdzielacz siły hamowania
A wogóle to próbowałeś odpowietrzyć?
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
jeśli jest NIE SPRAWNY- PłYN HAM BęDZIE SIę"PRZELEWAł "za nic nie mogłem dojśc co to jest że nie hamuje na wszystkie koła jedno z tyłu wogóle aż w końcu kiedy rozruszałem korektor hamowania sprawa się wyjaśniła co prawda winnym samoch ale ? czy vw zbudowany jest inaczej?????Adamtd pisze: Korektor działa na dwa koła a nie jedno
A wogóle to próbowałeś odpowietrzyć?
[ Dodano: Wto Wrz 12, 2006 19:22 ]
oczywiści z odpowietrzenien całego układu
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
- Lokalizacja: Katowice
- Auto: Golf 7
- Silnik: Czca
Ja też stawiam na zapowietrzony układ.
Jeżeli cylinderek by nie trzymał to zauwarzyłbyś wyciek płynu hamulcowego.
Jeżeli korektor siły hamowania byłby uszkodzony to drugie koło też by nie hamowało.
Jeśli układ hamulcowy masz odpowietrzony to spróbuj tak:
popuść linkę ręcznego z tego feralnego koła, następnie przejedz się kawałek i kilka razy zahamuj (nastąpi ustawienie luzu między szczękami a bębnem) następnie podkręć linkę z ręcznego do stanu aby hamulec łapał gdzieś na trzecim ząbku.
Jeżeli to Ci nie pomoże to daj znać pomyślimy co dalej.
Jeżeli cylinderek by nie trzymał to zauwarzyłbyś wyciek płynu hamulcowego.
Jeżeli korektor siły hamowania byłby uszkodzony to drugie koło też by nie hamowało.
Jeśli układ hamulcowy masz odpowietrzony to spróbuj tak:
popuść linkę ręcznego z tego feralnego koła, następnie przejedz się kawałek i kilka razy zahamuj (nastąpi ustawienie luzu między szczękami a bębnem) następnie podkręć linkę z ręcznego do stanu aby hamulec łapał gdzieś na trzecim ząbku.
Jeżeli to Ci nie pomoże to daj znać pomyślimy co dalej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości