AFN ciezko odpala na cieplym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » pt wrz 11, 2009 19:38

wyciągasz kompa rozkręcasz wylutuwywujesz epromy ,pakujesz tam podstawki , przerabiasz program , nagrywasz a na koncu wkladasz w podstawki ;)



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: gniochu » wt cze 24, 2014 15:46

Odgrzewam temat. Mam ten sam problem z AFN'em jak ziemny pali ok jak tylko nagrzeje się muszę kręcić i kręcić co może być powodem? Wiem, że mam uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej ale po jego odpięciu nie ma poprawy...


Dzisiaj nawet lałem po pompie na rozgrzanym silniku zimną wodą i też to nie wiele dało dalej kulał przy odpalaniu. Czy ktoś pomorze bo naprawdę ręce opadają... :(



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: munior » wt cze 24, 2014 19:42

gniochu pisze:Mam ten sam problem z AFN'em jak ziemny pali ok jak tylko nagrzeje się muszę kręcić i kręcić co może być powodem? Wiem, że mam uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej ale po jego odpięciu nie ma poprawy...
A kto Ci powiedział,że po odpięciu wtyczki od czujnika temperatury ma dobrze odpalać ? :shock: Takie sztuczki działają ,ale w starszych sterownikach .Nie piszesz z którego roku masz auto i jaki masz sterownik , nie wszystkie sterowniki po odpieciu wtyczki czujnika temp."widzą" zimę :chytry: Podepnij vaga i sprawdż jaką temperaturę "widzi " sterownik ,po odpieciu wtyczki ,wtedy dopiero możesz wiedzieć na 100% .Bardzo często ,problem z odpaleniem na gorącym silniku ,związany jest z cofającym się paliwiem...szczególnie jak mamy zajeb..ty wynalazek inzynierów z koncernu vaga ,filtr z pseudopodgrzewaczem :panna: który powoduje wiele problemów z łapaniem powietrza ,a podgrzać niczego nie był, i nigdy nie będzie w stanie :chytry: Co jakkiś czas wywalam ten badziew ludziom ,i zakladam jedynie słuszny filtr "wejscie -wyjście "


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Re: Odp: AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: gniochu » wt cze 24, 2014 20:02

Sterownik nie wiem jaki mam a auto 96 rok końcówka 96 właściwie. A jeśli by się Cofalo to na ciepłym? A nie bardziej po nocy?

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: munior » wt cze 24, 2014 20:15

gniochu pisze:Sterownik nie wiem jaki mam a auto 96 rok
Skoro tak ,to widzi "zimę " i test z odpięciem wtyczki ,powinien również wymusić grzanie świec .A nieszczelność na filtrze ,podgrzewaczu ,czy na wężykach ,może być zawsze ,tym bardziej gdy po nagrzaniu latem , pod maską jest piekarnik :hmm: Także omiń sobie filtr i zapodaj paliwo bezpośrednio z jakiejś banieczki ,powrót odłącz z filtra i daj też do banieczki .Tylko zapodaj jakiś filtr na przewód ,albo przynajmniej czyściutkie paliwo żebś miał w tej bańce


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Re: Odp: AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: gniochu » sob lip 05, 2014 16:24

Witam. Dzisiaj miałem chwile czasu wiec przeprogramowalem vagiem skrzynię z manuala na automat i zaczął palić od strzała, pół obrotu rozrusznikiem i auto odpalone. Ale z uwagi na to iż boje się o dwumas ponieważ czytałem że od tego kolo dwumasowe dostaje pojechałem zapytać o zmianę map startowych na ECU. I teraz moje pytanie. Czy zmiana tych map działa tak samo jak przeprogramowanie na automat i dwumas dostaje w dupę czy jest to na jakiejś innej zasadzie?

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2



Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: needved » ndz lip 06, 2014 13:10

Zanim zaczniesz grzebać przy sofcie, ja proponuję ustawić dawkę 3.0mg, z doświadczenia wiem, że to też pomaga przy słabym odpalaniu na ciepło.
gniochu pisze:Czy zmiana tych map działa tak samo jak przeprogramowanie na automat i dwumas dostaje w dupę czy jest to na jakiejś innej zasadzie?
Wszystko zależy od tunera, jeżeli przesadzi z dawką rozruchową to dwumas też będzie dostawał strzały.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Re: Odp: AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: gniochu » ndz lip 06, 2014 14:09

Może es napisać jak to zrobić na pw?

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2



Awatar użytkownika
on6222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:06
Lokalizacja: NiemodliN

Re: AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: on6222 » ndz lip 06, 2014 14:15

Jest parę tematów jak to zrobić np http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 92&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Re: Odp: AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: gniochu » ndz lip 06, 2014 14:41

Ale piszą ze nic to nie da tylko mapy

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: munior » ndz lip 06, 2014 20:01

gniochu pisze:Ale piszą ze nic to nie da tylko mapy
I dobrze piszą ,bo o ile masz w tej chwili dawkę w okolicy 4-5 mg ,zmiana jej na 3 ,czy 2mg nic nie pomoże .Tak samo zauważalnie nie pomoże zmiana dawki startowej vagiem w adaptacjach .W twoim przypadku pomogło by jedynie poprawienie szybkosci kręcenia silnikiem przez rozrusznik,czyli właściwa prędkość obrotowa silnika ,podczas rozruchu ,bo tu właśnie jest problem.Gdy dojdzie do tego zmiana map startowych ,powinien odpalać elegancko ,ale też nie z półobrotu ,jak odpala np.stary 1z ,gdzie nie było dwumasy :hmm: Dwumasa musi być "rozbujana " i nigdy z półobrotu nie odpala


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: gniochu » wt lip 08, 2014 15:48

Dzisiaj sprawdziłem vagiem obroty rozrusznika przy odpalaniu przy zdjętym kabelku pompy i wartości w czasie kręcenia wahają się 149 - 168 - 231 obr. i tak w kółko, wartość 231 jest wartością maxymalna powyżej tych obrotów rozrusznik się nie rozpędza a z tego co czytałem gdzieś na jakimś forum ECU podaje paliwo na wtryski przy 250 lub 280 (dokładnie nie pamiętam) obr. rozrusznika... Ma ktoś jakiś pomysł? Czy to może być powodem ciężkiego odpalania?



Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: ja4rqu » czw lip 10, 2014 20:24

sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :bigok: rozrusznik do regeneracji lub słabawy akumulator.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Re: Odp: AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: gniochu » śr sie 27, 2014 12:55

Rozrusznik zregenerowany, wszystkie bebechy wymienione na nowe auto odpala ok. Czasem przykreci dłużej ale aku ma już swoje lata (ponad 4) noi wiadomo pompa swieza nie jest ale w porównaniu do tego co było wcześniej auto odpala jak marzenie. Więc temat można zamknąć, problem rozwiązany.

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości