Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Faktycznie, przepraszam za niedopatrzenie... Szukałem po innych tematach a rozwiązanie było pod nosem
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Ładna pogoda za oknem to zabrałem się za rozbieranie samochodu. Znalazłem kostkę przy dźwigni od podnoszenia maski, która jest odpowiedzialna za centralny zamek więc zlokalizowanie przewodów nie będzie większym problemem z tym, że są tam np. dwa przewody żółto-niebieskie Tzn. na jednym jest więcej żółtego a na drugim niebieskiego więc rozumiem, że jeżeli mam się wpinać w żółto-niebieski to ma być to ten, gdzie jest więcej żółtego?
Kolejne i już ostatnie pytanie, w którym miejscu najlepiej wpinać się do kierunków w progach bo spodziewałem się, że ta wiązka będzie trochę bardziej luźniejsza a tym czasem jest tak zbita, że bez rozebrania całego progu chyba nawet nie drgnie Jest może gdzieś jakieś łączenie/kostka tych przewodów?
Kolejne i już ostatnie pytanie, w którym miejscu najlepiej wpinać się do kierunków w progach bo spodziewałem się, że ta wiązka będzie trochę bardziej luźniejsza a tym czasem jest tak zbita, że bez rozebrania całego progu chyba nawet nie drgnie Jest może gdzieś jakieś łączenie/kostka tych przewodów?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
tak, ten drugi to niebiesko/żółtyResterwers pisze:jeżeli mam się wpinać w żółto-niebieski to ma być to ten, gdzie jest więcej żółtego?
są tam dwie wtyczki...ale nie tak łatwe do zlokalizowania, przez te dwie wtyczki przechodzi sygnał jednego i drugiego kierunku... jeżeli nie uda Ci się ich znaleźć to trzeba niestety trochę wiązkę odizolować tak aby kable były luźniejsze i wtedy działać
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
No nic, będę działał dalej ale chyba nie pozostaje nic innego jak rozebrać cały próg, poluzować wiązkę i szukać przewodów
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Podłączyłem centralkę, wlutowałem się zaraz przy kostce obok dźwigni do podnoszenia maski. Sygnalizację kierunkowskazami przylutowałem do wiązki w progu (dałem sobie jednak spokój z szukaniem kostek), po rozwinięciu fabrycznych taśm kabelki były w miarę luźne także dałem radę się wlutować. Centralkę przykleiłem na taśmę dwustronną do takiego białego plastiku, który wystaje nad wiązką wchodzącą z komory silnika do kabiny (na wysokości modułu komfortu). Zasilanie podpiąłem pod jakąś nakrętkę pod którą wchodził jakiś gruby kabel w skrzynce z przekaźnikami no a masa to wiadomo Wszystko działa elegancko tak jak powinno. Kolorki, które podał kolega @Qto zgadzały się w 100% także ułatwiło mi to niezmiernie robotę bo sprzedawca centralki pomimo zapewnień, że wyśle schemat do dzisiaj tego nie zrobił. Jedyny problem jaki napotkałem to zamykanie z pilota bo o ile otwieranie było słychać jak testowałem to zamykanie już nie reagowało w żaden sposób ale po zamknięciu drzwi wszystko działało jak należy także uprzedzam innych, żeby nie tracili kilkunastu minut tak jak ja na szukanie innego kabelka Dziękuję za pomoc, szczególnie @Qto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości