Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- louderr_88
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 623
 - Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
 - Lokalizacja: Biłgoraj
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Może wiecie czy istnieje jakieś wydajniejsze turbo które podchodzi pod flansze z k03s ?? Jest wogole sens cy lepiej wsadzić odrazu k04 z osprzętem, W tej chwili u mnie 234km, słyszałem o jakimś turbie z tfsi ?? Czy nic innego p&p nie podchodzi?
			
									
									
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
K04-001 podobno pasuje i któryś gt28r lub rs pdobno pasuje na kolektor od k03. Turbo z TFSI jest z tego co kojarzę od razu z kolektorem i tam jest więcej roboty bo potrzebujesz jeszcze jakiś adapter żeby to przykręcić do bloku + oczywiście wydech rury do IC i TIP bo chyba z przeciwnej strony turbina ma.
			
									
									Dłubiemy i swapujemy 1.8T
GT28rs eliminator kit pasuje pod k03. 
Ale licz się z tym że jazda zaczyna się od 4k obr
			
									
									Ale licz się z tym że jazda zaczyna się od 4k obr
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam,
Panowie i Panie, kolejne scirocco mk2 z 1.8t pod maska hasa po naszych drogach.
nie mniej jednak w okolicach strony 20 - 30 ktoś tu trochę nakłamał, bo linka od prędkościomierza z mojej starej skrzyni 2Y nie pasuje w miejsce impulsatora w skrzyni od 1.8t. plastikowy wieniec zębaty jest większy i nie chce w ogóle wejść w otwór.
Jakie są patenty na to ?? przydał by się prędkościomierz
			
									
									Panowie i Panie, kolejne scirocco mk2 z 1.8t pod maska hasa po naszych drogach.
nie mniej jednak w okolicach strony 20 - 30 ktoś tu trochę nakłamał, bo linka od prędkościomierza z mojej starej skrzyni 2Y nie pasuje w miejsce impulsatora w skrzyni od 1.8t. plastikowy wieniec zębaty jest większy i nie chce w ogóle wejść w otwór.
Jakie są patenty na to ?? przydał by się prędkościomierz
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Linka z Golfa mk2 1.3, mam u siebie i żyje 
Tylko że impulsator z 1.8T rozkręcasz w pół.
			
									
									Tylko że impulsator z 1.8T rozkręcasz w pół.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pany borykam się z błędam, evap zotał wywalony , niektórzy piszą ze należy użyć rezystora  58ohm, niektórzy 60 , a na forum audi tt znalazłem 330 ohm 5W więc jak to z tym w końcu jest ?
			
									
									Mój Mk2 1.8 T 
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
						Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ja kupiłem 330ohm 10W, jeden do SAI a drugi do EVAP.... Jako że SAI nie wyrzuca w ogóle, EVAP co jakiś czas wypluje..... Niby jak jest zaworek to on "czuje" przepływ i żaden opornik nie zastąpi zaworka... Jednak jeżdżąc z błędem nic sie nie dzieje. Jednak nie lubie jak coś tam "siedzi" i przy okazji softu wszystko zostanie wycięte.homer21 pisze:Pany borykam się z błędam, evap zotał wywalony , niektórzy piszą ze należy użyć rezystora 58ohm, niektórzy 60 , a na forum audi tt znalazłem 330 ohm 5W więc jak to z tym w końcu jest ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
niestety się dzieje i malo osób o tym wie odłącz od evap'u rezystor i zobacz prace sondy i ponownie podłącz 
, Fahoo wiesz jak to zrobić ? vagiem nie podejdzie chyba ?
			
									
									Mój Mk2 1.8 T 
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
						Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie macie może pinout sterownika 1.8t agu bądz napiszcie jakie piny w ECU ma EVAP
			
									
									Mój Mk2 1.8 T 
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
						Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Co niby sie dzieje? Druga sonda nie ma wpływu na prace silnika, akurat w AUQ który to ma dwie sondy.homer21 pisze:niestety się dzieje i malo osób o tym wie odłącz od evap'u rezystor i zobacz prace sondy i ponownie podłącz, Fahoo wiesz jak to zrobić ? vagiem nie podejdzie chyba ?
- ADi997
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 771
 - Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
 - Lokalizacja: Leicester - UK
 - Kontakt:
 
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pin15 ale ręki nie daję, może ktoś potwierdzi.homer21 pisze:Panowie macie może pinout sterownika 1.8t agu bądz napiszcie jakie piny w ECU ma EVAP
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
						Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- 
				michal_m18
 - Ma gadane

 - Posty: 163
 - Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
 - Lokalizacja: WLKP
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
co myślicie o tej chłodnicy?? http://allegro.pl/show_item.php?item=4329949483
			
									
									Dłubiemy i swapujemy 1.8T
a może i maz racje S. Ale w silnikach z pojedyńczymi sądami , sonda jest dalej od zera bez ewapu z evapem blizej zera ADi997 sprawdzę , 
			
									
									Mój Mk2 1.8 T 
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości




