mówiłem i mówiłem też że wszelakiej maści skręcane fele to m7 więc nic nie poradziszMichał_1977 pisze:potwornie dużymi łbami i to czarne lub w ocynku
Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Redukcje gwintu dają radę, ale sporo sprężynek trzeba by wstawić pod te śrubki
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
zgadzam się ale te fele są tego nie warte i już to widze jak Michał robi 120 szt hahahahaTAZ pisze:Redukcje gwintu dają radę
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Wiem,wieeeem...pamietamStalu pisze:mówiłem i mówiłem
TAZ, myslałem o czymś takim,ale to........do zayebania jeden krok...TAZ pisze:Redukcje gwintu dają radę, ale sporo sprężynek trzeba by wstawić pod te śrubki
Stalu pisze:już to widze jak Michał robi 120 szt hahahaha
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Cześć na stronie Mapeta wybierane są najfajniesze auta 2014, może zgłosiłbyś bandziora
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
nom znalazłem coś dla ciebie tak na zachęte nie żebym podpuszczał
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Witam
Mam nadzieję, że odpowiesz mi na jedno pytanie - otóż zauważyłem, że masz skrzynie na wodzikach i wysprzegliku, a licznik nadal jest od mkII - jak połączyłeś impulsator z licznikiem na linkę?? czy poprostu w passacie jest linka w tym miejscu co w MKIII impulsator i ona pasuje do licznika z mkII??
Z góry dziękuję za odp.
Mam nadzieję, że odpowiesz mi na jedno pytanie - otóż zauważyłem, że masz skrzynie na wodzikach i wysprzegliku, a licznik nadal jest od mkII - jak połączyłeś impulsator z licznikiem na linkę?? czy poprostu w passacie jest linka w tym miejscu co w MKIII impulsator i ona pasuje do licznika z mkII??
Z góry dziękuję za odp.
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
el Kozako, Skrzynia z passata jest na linkę do licznika,ale ona już dawno wyleciała z auta i została zastąpiona skrzynią ASD z mk3 1Z,która miała elektroniczny impulsator. Wystarczy wyjąć go i zastąpić zwykłym na linkę od skrzyni 02A
ksiadzt, widziałem już kiedyś ten film i powiem szczerze,że jakoś mnie nie poruszył
damian_piaski, eee tam....
ksiadzt, widziałem już kiedyś ten film i powiem szczerze,że jakoś mnie nie poruszył
damian_piaski, eee tam....
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Dziękuję za odp!!
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
poruszył czy nie to powiem ci że poruszył mnie fakt drugiej pompy jakoś brak mi wyobrazni jak to działa i jestem zdumiony ale na pewno dowiem sie tego od ciebie
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Widziałem Twoje auto na zlocie u nas, chcieliśmy Cię złapać z kumplem i pogadać ale nie było Cię przy aucie
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
tam nie ma o czym gadać trzeba się przejechaćpatryk173 pisze:chcieliśmy Cię złapać z kumplem i pogadać
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Hohooo,temat zarósł kurzem...trza coś napisać.
Wczoraj wyłapałem małego rarytasa. Kolega jechał do Crayzol'a po zderzaki i przytargał mi liściołap
Troszkę był wyblaknięty,wiuęc potraktowałem strukturą i już jest nowy
Teraz będzie czyściej w podszybiu.
Ponadto zrobiłem Zielonemu w tamtym tygodniu serwisówkę:
1.Mycie i konserwacja stożka
2.Świeża oliwa Valvoline Max Life 5W/40 + filtr Knecht
3.Filtr kabinowy
4.Wymiana termostatu na nowy z ASO bo nieszczęsny Wahler zaciął się i waliło temp. na max,a auto musiało wrócić na sznurku
5.Nowe żarówki H7 Hella z ASO
6.Uszczelnienie pokrywy głowicy
7.Wymiana pompy oleju i przy okazji uszczelnienie misy olejowej,bo trochę się pociło
Ten ostatni punkt trochę rozwinę.Otóż idą zimne poranki i mogłaby się pojawić powtórka z rozrywki,czyli brak sprężania:
[youtube][/youtube]
Więcej w tym temacie,a mój przypadek chyba na 2 stronie viewtopic.php?f=35&t=527272" onclick="window.open(this.href);return false;
W związku z tym zmieniłem pompę olejową na taką,która była wyjęta z silnika z przebiegiem ok. 40000km i ma być dobrze!
Jakiś czas temu zamówiłem i zmieniłem rygielki zamków.
Wcześniej na starych nawijałem taśmę izolacyjną,żeby jako tako zamykało się,ale po jakimś czasie po taśmie prawie nic nie było...
Po założeniu nowych,furtki zamykają się jak w mk7
Wczoraj wyłapałem małego rarytasa. Kolega jechał do Crayzol'a po zderzaki i przytargał mi liściołap
Troszkę był wyblaknięty,wiuęc potraktowałem strukturą i już jest nowy
Teraz będzie czyściej w podszybiu.
Ponadto zrobiłem Zielonemu w tamtym tygodniu serwisówkę:
1.Mycie i konserwacja stożka
2.Świeża oliwa Valvoline Max Life 5W/40 + filtr Knecht
3.Filtr kabinowy
4.Wymiana termostatu na nowy z ASO bo nieszczęsny Wahler zaciął się i waliło temp. na max,a auto musiało wrócić na sznurku
5.Nowe żarówki H7 Hella z ASO
6.Uszczelnienie pokrywy głowicy
7.Wymiana pompy oleju i przy okazji uszczelnienie misy olejowej,bo trochę się pociło
Ten ostatni punkt trochę rozwinę.Otóż idą zimne poranki i mogłaby się pojawić powtórka z rozrywki,czyli brak sprężania:
[youtube][/youtube]
Więcej w tym temacie,a mój przypadek chyba na 2 stronie viewtopic.php?f=35&t=527272" onclick="window.open(this.href);return false;
W związku z tym zmieniłem pompę olejową na taką,która była wyjęta z silnika z przebiegiem ok. 40000km i ma być dobrze!
Jakiś czas temu zamówiłem i zmieniłem rygielki zamków.
Wcześniej na starych nawijałem taśmę izolacyjną,żeby jako tako zamykało się,ale po jakimś czasie po taśmie prawie nic nie było...
Po założeniu nowych,furtki zamykają się jak w mk7
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Z tym brakiem spręzanie to coś mają popychacze hydrauliczne? Tzn jak się za mocno nabijają to podpierają sie zawory i stąd brak cisnienia na garkach? Wymiana pompy olejowej załatwila sprawę?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości