układ wspomagania sprawdzenie od podstaw
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
układ wspomagania sprawdzenie od podstaw
Witam posiadam borę z silnikiem ajm, od jakiegoś czasu na mocno rozgrzanym silniku przy parkowaniu kopertowym kierownica stawia opory przy kręceniu w obie strony i objaw ten występuje sporadycznie.( kiedy wystawię łeb za szybę przy stawianych oporach i skręcanych kołach widać ich drganie) Poproszę o informację co posprawdzać ze wskazaniem od najtańszych do najdroższych rzeczy.
Książeczka sam naprawiam vw wskazuje iż jeśli przekładnia stawia opory to
-sprawdzić pompę
-sprawdzić przekładnię
Ja sprawdziłem/ wymieniłem
-stan płynu jest na ciepłym między min/max
-odkręciłem korek i pokręciłem kołem prawo/lewo do max położeń
-pasek zmieniłem 10 000 temu
Jakieś sugustie?????
-zmienić w pierwszej kolejności płyn (mam zielono jasny)
-czy można jakoś naciągnąć pasek od pompy wspomagania (z tego co widzę jeden pasek do wszystkiego)
Książeczka sam naprawiam vw wskazuje iż jeśli przekładnia stawia opory to
-sprawdzić pompę
-sprawdzić przekładnię
Ja sprawdziłem/ wymieniłem
-stan płynu jest na ciepłym między min/max
-odkręciłem korek i pokręciłem kołem prawo/lewo do max położeń
-pasek zmieniłem 10 000 temu
Jakieś sugustie?????
-zmienić w pierwszej kolejności płyn (mam zielono jasny)
-czy można jakoś naciągnąć pasek od pompy wspomagania (z tego co widzę jeden pasek do wszystkiego)
układ wspomagania sprawdzenie od podstaw
jakieś dzwieki przy próbie manewrowania kierą??napinacz sprawny ?pasek jest napięty??
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
układ wspomagania sprawdzenie od podstaw
Dźwięków brak, czy pasek można napinać w tym modelu?czy tutaj jest jakaś regulacja?
- tomcio06750
- Użytkownik
- Posty: 280
- Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
- Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój
układ wspomagania sprawdzenie od podstaw
być może zawór w maglownicy się zacina albo masz za mocno dokręconą śrubę regulacji na maglownicy wjedź na kanał weź klucz nasadkę 17 i spróbuj trochę popuścić tę śrubę, nic się nie stanie a być może pomoże ja kiedyś miałem podobnie popuściłem tę śrubę i dużo lżej się kierownicą kręciło i żadnych zacięć już nie było
układ wspomagania sprawdzenie od podstaw
to jest problem z przekładnią, Zawór w maglownicy.. Jak nie cieknie to nic nie rób, bo jak ci zregenerują to nigdy nie wiadomo...nie ruszaj dopuki nie cieknie chyba ze nie idzie kręcić. Widze po postach twoich że nieźle ta bora Ci sie sypie..ja w mojego g4 tez nieżle kase utopiłem ale głównie zawieszenie no i przekładnia.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
układ wspomagania sprawdzenie od podstaw
U mnie identyczne objawy powodował luźny pasek.Ciężko się kręciło i z przeskokami.
specWROC, regulacji paska nie ma,ale warto się mu przyjrzeć i ewentualnie wymienić
specWROC, regulacji paska nie ma,ale warto się mu przyjrzeć i ewentualnie wymienić
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
układ wspomagania sprawdzenie od podstaw
za 4 tysie mam wymianę oleju więc odrazu zmienię pasek, może jakiś ciulowy zamontowałem (20 tys temu- nie pamiętam jaka firma)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości