Problem z ESP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z ESP
Witam,
Mam problem z ESP a dokładnie raz działa a raz nie. Problem wygląda tak ze czasami po przekręceniu zapłonu świeci się kontrola esp i jest ona wyłączone. Po przekroczeniu pewnej prędkości ( ale nie zawsze ) aktywuje się i można z niego korzysta w sposób normalny. Ale tez innym razem od samego początku działa i nie ma z nim problemu. Proszę nakierować gdzie może tkwić problem.
Mam problem z ESP a dokładnie raz działa a raz nie. Problem wygląda tak ze czasami po przekręceniu zapłonu świeci się kontrola esp i jest ona wyłączone. Po przekroczeniu pewnej prędkości ( ale nie zawsze ) aktywuje się i można z niego korzysta w sposób normalny. Ale tez innym razem od samego początku działa i nie ma z nim problemu. Proszę nakierować gdzie może tkwić problem.
Problem z ESP
Trochę chaotycznie to napisałeś. Zrozumiałem że: po przekręceniu zapłonu kontrolka się pojawia i gaśnie - normalne. Nie rozumiem tego
Jeśli w czasie jazdy zaświeci Ci się kontrolka ESP to znaczy że są jakieś problemy z działaniem ESP i wywala błędy - wtedy ESP chyba nie działa. Podłącz pod kompa i wtedy wyjdzie co jest nie tak.Po przekroczeniu pewnej prędkości ( ale nie zawsze ) aktywuje się i można z niego korzysta w sposób normalny
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
Problem z ESP
Sorki za opis. Postaram się dokładnie opisać problem.
Czasami zdarza się po włączeniu zapłonu że kontrolka gaśnie normalnie i jest wszystko ok tzn. można wyłączyć i włączyć ESP z przycisku na konsoli środkowej. To jedna z sytuacji. Druga wygląda tak, że po włączeniu zapłonu kontrolka nie gaśnie, ale po ruszeniu gaśnie i tez jest wtedy ok. Ostatnia sytuacja to taka gdy po włączeniu zapłonu kontrolka ESP nie gaśnie wcale i w trakcie jazdy świeci się cały czas wtedy wiem że ESP nie działa ( ABS również) Proszę o poradę gdzie może tkwić problem. Czytałem dużo o pompie ABS, że to w niej może być już problem, że chyba się "kończy" i konieczna będzie wymiana lub jeśli to możliwe naprawa.W tym tyg zamówie kabel bo VAG żeby cokolwiek wiedzieć więcej.
Czasami zdarza się po włączeniu zapłonu że kontrolka gaśnie normalnie i jest wszystko ok tzn. można wyłączyć i włączyć ESP z przycisku na konsoli środkowej. To jedna z sytuacji. Druga wygląda tak, że po włączeniu zapłonu kontrolka nie gaśnie, ale po ruszeniu gaśnie i tez jest wtedy ok. Ostatnia sytuacja to taka gdy po włączeniu zapłonu kontrolka ESP nie gaśnie wcale i w trakcie jazdy świeci się cały czas wtedy wiem że ESP nie działa ( ABS również) Proszę o poradę gdzie może tkwić problem. Czytałem dużo o pompie ABS, że to w niej może być już problem, że chyba się "kończy" i konieczna będzie wymiana lub jeśli to możliwe naprawa.W tym tyg zamówie kabel bo VAG żeby cokolwiek wiedzieć więcej.
Problem z ESP
Z opisu wygląda to rzeczywiście na padającą pompę. Podłącz do Vaga i zobacz co on powie na to.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Problem z ESP
Wyciąg wtykę ze sterownika ABS czy nie jest gdzieś zaśniedziała.To wygląda jakby gdzieś nie łączyło.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z ESP
pioszm, podłącz pod komputer szkoda gdybać. Nie wiem jak jest w mk5 ale w Mondziaku żonki jak padł czujnik bocznych przyśpieszeń od ESP to ABS działał, więc być może u ciebie po prostu któryś czujnik abs padł. VAG powinien z łatwością taką usterkę pokazać.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problem z ESP
Ok,
w nasteonym tyg. jade na wymiane oleju i filtrów to przy okazji podlacze sie pod kompa bo i tak musze zmienic interwaly wymiany oleju, obecnie mam LL a sami wiemy jak to wpływa na silnik Nie jestem zwolnennikiem LL tzn sam olej jest ok ale przezronie bede wymianial co 15tys
w nasteonym tyg. jade na wymiane oleju i filtrów to przy okazji podlacze sie pod kompa bo i tak musze zmienic interwaly wymiany oleju, obecnie mam LL a sami wiemy jak to wpływa na silnik Nie jestem zwolnennikiem LL tzn sam olej jest ok ale przezronie bede wymianial co 15tys
Problem z ESP
Witam,
Po analizie błedów na VAG'u wyskoczyl mi błąd czujnika skrętu. Gdzie może tkwić problem?
Po analizie błedów na VAG'u wyskoczyl mi błąd czujnika skrętu. Gdzie może tkwić problem?
Problem z ESP
Być może padnięty czujnik kąta skrętu G85 znajdujący się za kierownicą. Spróbuj najpierw przeprowadzić kalibrację Vagiem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1560559.html" onclick="window.open(this.href);return false;, jak nie pomoże to kup nowy oryginał i również musisz go zalogować i skalibrować.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
Re: Problem z ESP
A mozesz mi wskazac która to wtyczka? miejsce jejroman58 pisze:Wyciąg wtykę ze sterownika ABS czy nie jest gdzieś zaśniedziała.To wygląda jakby gdzieś nie łączyło.
Problem z ESP
Podłącz auto jeszcze raz pod komputer wejdź w ABS i tam sprawdź bloki pomiarowe grupa 4. Będzie tam podgląd G85 ruszaj kierownicą i sprawdź czy zmieniają się stopnie.W innym wypadku zrób tak jak kolega wyżej radzi czyli przeprowadź kalibrację. Jeśli to nie pomoże to trzeba wyjąć czujnik i podmienić na inny przy okazji sprawdzić czy wtyczka od G85 jest sprawna.
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
Re: Problem z ESP
a może być to wina padającej pompy ABS. Ostatnio w ciepłe dni( upały dzień i noc) wszystko było ok. Jak tylko popadało to rano i wieczorem problem znowu się pojawił. Nie wiem czy to wilgoć może cos psuje a nie wiem za bardzo gdzie uderzyć ( miejsce łączeń , kostek itd od ABS). Sam bym to przeglądnął i przeczyścił same elektryczne połączenia.kamil1555 pisze:Podłącz auto jeszcze raz pod komputer wejdź w ABS i tam sprawdź bloki pomiarowe grupa 4. Będzie tam podgląd G85 ruszaj kierownicą i sprawdź czy zmieniają się stopnie.W innym wypadku zrób tak jak kolega wyżej radzi czyli przeprowadź kalibrację. Jeśli to nie pomoże to trzeba wyjąć czujnik i podmienić na inny przy okazji sprawdzić czy wtyczka od G85 jest sprawna.
Problem z ESP
Wywróżyć nie dam rady może być i pompa, ale jeśli masz błąd czujnika skrętu to od tego bym zaczął. Przy okazji sprawdzisz kostki, przewody, bo może gdzieś z masą jest problem jak to przy wilgoci.
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości