Dylemat - duze hamulce
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Dylemat - duze hamulce
Panowie spokojnie. Troche luzu, jest weekend . Arwam napisz cos wiecej o tym tyle. Chcialem went 256 ale zaciski nie sa tanie. 500za taki zestaw a i tak zazwyczaj kopyta trzeba z oski.
Wysłane z mojego Desire HD przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Desire HD przy użyciu Tapatalka
Dylemat - duze hamulce
jaaano, przeczytaj na spokojnie, po drugie 288 akceptuje spokojnie 15'' zr8zumialbym jedynie dazenie do pelnego oryginalu, jesli sie szuka przedewszystkim skutecznosci, to s2 jest dla mnie przeplaconym rozwiazaniem, jedyna jego zaleta ze pasuje P&P, i to wlasciwie wszystkie ich zalety poprostu mam inny punkt widzenia, odmienne zdanie, twoje szanuje, zostajac przy swoim, przeciez ci nie naoisalem nigdzie zebys wyrzucal zaciski, od s2, jesli juz je masz to bym dobral wieksze tarcze i zrobil adapter, ewentualnie sprzedal je i za te pieniadze wsadzilbym cos o wiekszej skutecznosci.
Ale zaznaczam ze jest to moje zdanie z ktorym nie musisz sie zgadzac, ani tym bardziej nie musisz sobie cisnienia podnosic, bo dyskutowalem z kolega p14c3k, takze nie napinaj sie bo nie ma o co, chyba ze o to ze ktos ma czelnosc miec inne zdanie, jeszcze raz powtorze zeby nie bylo niejasnosci, jak dazymy do max skutecznosci, w przystepnych pieniazkach, to na pewno nie wybierzemy zaciskow s2, a jak dazymy dom100% oryginalu to tylko s2
Ale zaznaczam ze jest to moje zdanie z ktorym nie musisz sie zgadzac, ani tym bardziej nie musisz sobie cisnienia podnosic, bo dyskutowalem z kolega p14c3k, takze nie napinaj sie bo nie ma o co, chyba ze o to ze ktos ma czelnosc miec inne zdanie, jeszcze raz powtorze zeby nie bylo niejasnosci, jak dazymy do max skutecznosci, w przystepnych pieniazkach, to na pewno nie wybierzemy zaciskow s2, a jak dazymy dom100% oryginalu to tylko s2
Re: Dylemat - duze hamulce
A zrozumiesz to że jeśli sie S2 już ma to bez zmiany kół na większe już z tym nic nie zrobisz ? Nawet na siłe przejście z 280 na 288 z S2 wymusza felge 16".arwam pisze: jesli juz je masz to bym dobral wieksze tarcze i zrobil adapter, ewentualnie sprzedal je i za te pieniadze wsadzilbym cos o wiekszej skutecznosci.
Pojmij że nie łatwo pchać sie w większe heble gdy ma się pare kompletów kół na felgach 15".
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Re: Dylemat - duze hamulce
No wlasnie nie wiem czy ten zacisk na 288 pomiesci 15ka. Przy 280 jest kolo 1cm (a moze mniej) od zacisku do felgi 15. Ten zacisk jest dosc duzy ze wzgledu na dwa tloki.
Wysłane z mojego Desire HD przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Desire HD przy użyciu Tapatalka
Re: Dylemat - duze hamulce
Dużo zależy od konkretnej felgi,kształtu w wewnątrz. U mnie np.alu i stal 15" bez problemu ale na 16" musiałem pilnikiem liznąć jarzma bo tarły o felge.Na 15" szczelina pomiędzy zaciskiem a felgą około 2-3mm.
Pare linków na temat :
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... fe64659882" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autotech.com/product/front-b ... sat-b4-vr6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a3b4 ... mk3-vw.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.urq20v.com/Brakes/Brake_compare.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.golf1.info/forum/index.php?p ... adID=55817" onclick="window.open(this.href);return false;
http://insyncro.wordpress.com/2009/10/0 ... l-car-kit/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pare linków na temat :
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... fe64659882" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autotech.com/product/front-b ... sat-b4-vr6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a3b4 ... mk3-vw.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.urq20v.com/Brakes/Brake_compare.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.golf1.info/forum/index.php?p ... adID=55817" onclick="window.open(this.href);return false;
http://insyncro.wordpress.com/2009/10/0 ... l-car-kit/" onclick="window.open(this.href);return false;
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Dylemat - duze hamulce
288x26mm akceptuje nie mal kazda 15" proponuje nie rozpowszechniac nie sprawdzonych info, moze niektore skrecane felgi nie beda wchodzic na zaciski ate 57 przy tarczachn288x25mm tarcze 312mm juz wymuszaja felgi 16''
Re: Dylemat - duze hamulce
Arwam dwa ostatnie posty dotyczą zacisków S2 i tarczy 280,no ale widać że nie zauważyłeś.Zbyt wiele przysłania ci własna koncepcja Ate 57,288,312.
Daj sobie już spokój z zachwalaniem lepszego od dobrego bo to wszyscy wiedzą,przyjmij wreszcie do wiadomości że jeśli ktoś posiada już S2 to nie będzie za wszelką cene zmieniał na Ate57,312 bo są lepsze.
Przyznałem ci racje ale ty dalej swoje w kółko i to samo,daj już spokój i pozwól podyskutować.
PS. A ja ci proponuje czytać ze zrozumieniem.
Daj sobie już spokój z zachwalaniem lepszego od dobrego bo to wszyscy wiedzą,przyjmij wreszcie do wiadomości że jeśli ktoś posiada już S2 to nie będzie za wszelką cene zmieniał na Ate57,312 bo są lepsze.
Przyznałem ci racje ale ty dalej swoje w kółko i to samo,daj już spokój i pozwól podyskutować.
PS. A ja ci proponuje czytać ze zrozumieniem.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Dylemat - duze hamulce
jaaano, fakt ze nie zajarzylem ze piszesz o tarczach wiekszych z zaciskami od s2, ale ty tez niemdoczytsles ze probowabym sie przesiasc na wieksza tarcze nawet z zaciskamimod s2, przy zwiekszaniu srednicy tarczy o powiedzmy 1 cm zawsze odsuwamy o polowe czyli o 5mm jarzmo z zaciskiem, mysle zacisk od s2 tez by siedal upchnac w feldze 15'' z tarcza 288mm ewentualnie jeslimkonstrukcja zwrotnicy pozwala na to to proponowalbym zastowac tarcze o wiekszej wysokosci, wsunie to zaciskmw glab pojazdu,i da nam miejsce na zastosowanie adaptera.
Re: Dylemat - duze hamulce
Noo,naprawiłeś sie aż miło poczytać.Drugi link w moim wcześniejszym poście właśnie pokazuje starania gościa żeby spasować 288 i S2,wyszło mu ale właśnie twierdzi o ile dobrze doczytałem że wymaga to felg 16". No i dochodzi temat zwrotnicy która też blokuje jakby dalszy rozwój w kierunku zwiększenia średnicy tarczy bo inna jest pod 280 a inna 288,zresztą gdybym osobiście miał zwrotnice 288 to nigdy bym nie kupił S2 a szedł w kierunku 312 z Ate- no chyba że czegoś nie wiem.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Dylemat - duze hamulce
jaaano, ja mam zwrotnice pod 256x22mm od audi b3 i jakos mi to nie przeszkodzilo w tym zeby zalozyc 288mm jeszcze latwiej by bylo jakbym mial nie 4x108 tylko 5x112 szczegolnie na piastach z audi a4
Jesli rozpatrujemy przypadek auta z rozstawem 4x100 to pasuja tarcze od jakiejs alfy, a jak 5x100 lub 5x112 to opcji jest naprawde sporol
Jesli rozpatrujemy przypadek auta z rozstawem 4x100 to pasuja tarcze od jakiejs alfy, a jak 5x100 lub 5x112 to opcji jest naprawde sporol
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz sie 24, 2014 22:37
- rudy
- Łowca rarytasów :-)
- Posty: 2377
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:07
- Lokalizacja: Księży Lasek/NSZ
- Kontakt:
Dylemat - duze hamulce
Przeczytałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi w jednej kwestii
Mam zaciski z przodu ATE i tarcze 256mm wentylowane i jakbym chciał założyć tarcze 280x22 lub 280x25 (z opla ?) to potrzeba mi tylko jarzma czy jarzma i innego zacisku ?
Mam zaciski z przodu ATE i tarcze 256mm wentylowane i jakbym chciał założyć tarcze 280x22 lub 280x25 (z opla ?) to potrzeba mi tylko jarzma czy jarzma i innego zacisku ?
MK3 Variant ROLLING STONES almost "Yachting" ??
Parę części na sell >>http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/GSsf/<<
Parę części na sell >>http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/GSsf/<<
- mlodociany
- Użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
- Lokalizacja: TOP
Dylemat - duze hamulce
rudy, jakie auto??
"Mein weiss coupe" -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości