zakup korektora hamowania do tylnej belki

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: killah » pn cze 16, 2014 20:52

Witam,

Planuję zakup nowego korektora hamowania na tylną belkę do mk3.

Stary został pominięty, koła tylne niestety za często się blokują bo są tam hamulce tarczowe i nie jest to bezpieczne.

Pytanie jest takie - jakiej firmy byście polecili korektor który by trochę posłużył i nie rozleciał się po chwili?

Czy np ten korektor to jest oryginalny zamiennik czy coś innego szukać?

http://allegro.pl/korektor-sily-hamowan ... 33099.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Śruby do korektora do kupienia w ASO?


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

Gnolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: śr sty 27, 2010 18:40
Lokalizacja: Uk

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: Gnolf » pn cze 16, 2014 22:21

ATE



killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: killah » wt cze 17, 2014 07:54

Gnolf pisze:ATE
a jakbyś swoją wypowiedź trochę bardziej rozwinął? Ten co podałem jest ATE czy szukać ATE?


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

Gnolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: śr sty 27, 2010 18:40
Lokalizacja: Uk

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: Gnolf » wt cze 17, 2014 23:13

kup ten ,bo to oryginal vw :bigok:



mavric
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pt lut 13, 2009 19:38
Lokalizacja: Zabrze

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: mavric » czw cze 19, 2014 16:22

Korektor ten który podałeś albo ATE - co Cię taniej wyjdzie. Oba posłużą równie dobrze i długo. Co do śrub to bym z góry pominął oryginalne. Zaśniedzieją w otworze, obrobią się i nie odkręcisz korektora bez cięcia. Wziąłbym do tego śruby z łbem 6-kątnym albo na imbus byle by wystawały poza obudowę i nakrętki ze stali A2. A przy grzebaniu przy tylnym zawiasie/belce nie będzie problemu z demontaże korektora.



Gnolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: śr sty 27, 2010 18:40
Lokalizacja: Uk

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: Gnolf » czw cze 19, 2014 23:34

mozna tez poszukac srub ze wzmocnionej nierdzewki,tam nie ma duzych obciazen,



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: jhosef » czw cze 26, 2014 09:11

Śruby do kupienia w ASO za 3 zł sztuka. N10299503



killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: killah » sob cze 28, 2014 16:15

Co do śrubek to coś wymyślę. Chociaż tam już raczej nigdy nic grzebane nie będzie.

Panowie ETKA mówi że dla tarcz powinien być korektor oznaczony numerem 1h0 612 151 C a dla bębnów 1h0 612 151

Czy one się od siebie czymś różnią? Na allegro znajduję same 1h0 612 151 a wydaje mi się że to jest to samo.


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

pawelus6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: śr lut 05, 2014 12:05
Lokalizacja: Knurów

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: pawelus6 » śr kwie 08, 2015 17:46

Podepnę sie pod temat.
Robie przekładke z bebnów na tarcze (MKIII Variant)

Korektor sie nie nadaje do niczego, musiałęm go rozwiercic zeby w ogóle wyjąć.
Musi byc oryg korektor (auto obnizone dosc mocno wiec jest owarty), czy moge go zastąpic innym?
W grę wchodzi tylko nowy.
Wiem ze 1.4 miały troche inne te korektory.
Wg. ich katalogu (nie opieram sie na nim sztywno), takie same korektory były w seatach nawet 1.9TDi, ale golfów nie wyszczególniono, czy da rade w ogole to zastosować?
Robił ktoś taką "podmiankę"

http://www.iparts.pl/czesc/korektor-sil ... e-w-autach" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony śr kwie 08, 2015 23:54 przez pawelus6, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gesiu_15
_
_
Posty: 934
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 17:25
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: Gesiu_15 » śr kwie 08, 2015 18:16

killah, kup sobie ATE , jest tańszy od oryginału a też się sprawdzi :-)


Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: stefano189 » pt kwie 10, 2015 15:35

pawelus6 pisze:auto obnizone dosc mocno wiec jest owarty),

w autach na glebie korektor nie spełnia swojego zadania.

Przy obniżeniu na -60, korektor widzi auto, jako " full load" i wtedy otwiera maxymalny przepływ, czyli zaworki otwierają się do konca i jest bardzo duża siła hamowania. Więc jeśli nie zamierzasz rezygnować z obniżenia auta, to nie montuj korektora. Z nim i bez niego, będą z tyłu hamulce tak samo ( mocno ) hamować.

Więc skoro nie widac różnicy, to po co przepłacać

Ja też dzisiaj u siebie ściągnąłem belkę na wymianę tulei i przy okazji daję nowe przewody hamulcowe + wywalenie korektora.

Obrazek


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

pawelus6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: śr lut 05, 2014 12:05
Lokalizacja: Knurów

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: pawelus6 » pt kwie 10, 2015 21:13

To że korektor jest otwarty przy glebie to wiem, jednak nie chce sie zdziwić kiedyś jak zacznie mnie tył wyprzedzać, myślę nad zastosowaniem własnie tych korektorów jakie były w 1.4 montowane zeby jednak ograniczyć troche siłę hamowania w tyle.

Ale jak zwykle nikt nic nie wie :)



mavric
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pt lut 13, 2009 19:38
Lokalizacja: Zabrze

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: mavric » ndz kwie 12, 2015 22:27

Panowie ramie korektora ma możliwość regulacji, więc gleba mu nie groźna. Nie widzę potrzeby wywalania go nawet przy glebie zwłaszcza w autach bez ABS'u.



arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

zakup korektora hamowania do tylnej belki

Post autor: arka10 » pn kwie 20, 2015 23:57

Właśnie po to jest ta śróba na imbus z 17 kontrą. Trzeba ją wykręcać i testować hamowanie aż tylne przestaną blokować zanim nie zablokują przednie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości