Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?
Witam , jakieś dobre pół roku temu była robiona uszczelka w moim 1.6td, teraz znowu zaczął wyrzucać płyn gdy się dogrzeje(temperatura optymalna), termostat wyrzucony , chłodnica nowa , przewód od chlodnicy do zbiorniczka drożny, przy spokojnej jeździe jest ok ale przy deptaniu zaczyna wyrzucać płyn przez zbiorniczek , możliwe że spaliny idą w układ i robi się ciśnienie przez co wyrzuca płyn? Auto jest troche pomodzone silnilkowo a była włożona zwykła uszczelka od 1.6 a nie metal od 1.9.
Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?
jak wygląda oring na korku zbiornika wyrównawczego??zakładam że go nie ma...w tych silnikach uszczelki czy głowice raczej nie padały po nagrzaniu przewody twardnieją??co to znaczy pomodzone??
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?
Oring jest , przewody twardnieją, pomodzone tzn cisnienie turbo wieksze i wieksza dawka paliwa.
Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?
jakie ciśnienie masz turbiny??dziwne aby już przewiało uszczelkę ale na to wygląda.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?
Jakie to nie powiem dokładnie bo nie mam wskaźnika , najprawdopodobniej to uszczelka , teraz trzeba będzie dać od 1.9 aaz żeby to dłużej pojeździło.
Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?
Korek zbiorniczka wyrównawczego wymieniony na nowy? Pierwsza rzecz przy problemach z układem chłodzenia to wymiana korka.
Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?
Problem zażegnany , uszczelka pod głowicą wymieniona ( polecam od 1.9aaz metal), niestety to nie korki ani nic z tych rzeczy.
Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?
1. jak kręcisz ciśnieniem bez sprawdzenia nawet ile ono wynosi to sam się prosisz o awarie
2. jak podejrzewasz spaliny w układzie chłodzenia to wystarczy zrobić test na ich obecność - nie jest to bardzo drogie a daje praktycznie 100% pewność
2. jak podejrzewasz spaliny w układzie chłodzenia to wystarczy zrobić test na ich obecność - nie jest to bardzo drogie a daje praktycznie 100% pewność
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości