Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

p444tryk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt paź 29, 2013 09:12
Lokalizacja: Kalisz

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

Post autor: p444tryk » wt cze 17, 2014 10:51

Witam , jakieś dobre pół roku temu była robiona uszczelka w moim 1.6td, teraz znowu zaczął wyrzucać płyn gdy się dogrzeje(temperatura optymalna), termostat wyrzucony , chłodnica nowa , przewód od chlodnicy do zbiorniczka drożny, przy spokojnej jeździe jest ok ale przy deptaniu zaczyna wyrzucać płyn przez zbiorniczek , możliwe że spaliny idą w układ i robi się ciśnienie przez co wyrzuca płyn? Auto jest troche pomodzone silnilkowo a była włożona zwykła uszczelka od 1.6 a nie metal od 1.9.



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

Post autor: pironet » wt cze 17, 2014 23:05

jak wygląda oring na korku zbiornika wyrównawczego??zakładam że go nie ma...w tych silnikach uszczelki czy głowice raczej nie padały po nagrzaniu przewody twardnieją??co to znaczy pomodzone??


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

p444tryk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt paź 29, 2013 09:12
Lokalizacja: Kalisz

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

Post autor: p444tryk » śr cze 18, 2014 09:33

Oring jest , przewody twardnieją, pomodzone tzn cisnienie turbo wieksze i wieksza dawka paliwa.



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

Post autor: pironet » śr cze 18, 2014 20:41

jakie ciśnienie masz turbiny??dziwne aby już przewiało uszczelkę ale na to wygląda.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

p444tryk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt paź 29, 2013 09:12
Lokalizacja: Kalisz

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

Post autor: p444tryk » czw cze 19, 2014 08:30

Jakie to nie powiem dokładnie bo nie mam wskaźnika , najprawdopodobniej to uszczelka , teraz trzeba będzie dać od 1.9 aaz żeby to dłużej pojeździło.



Antyko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt paź 02, 2012 20:28

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

Post autor: Antyko » ndz cze 29, 2014 21:57

Korek zbiorniczka wyrównawczego wymieniony na nowy? Pierwsza rzecz przy problemach z układem chłodzenia to wymiana korka.



p444tryk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt paź 29, 2013 09:12
Lokalizacja: Kalisz

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

Post autor: p444tryk » pn cze 30, 2014 11:11

Problem zażegnany , uszczelka pod głowicą wymieniona ( polecam od 1.9aaz metal), niestety to nie korki ani nic z tych rzeczy.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

Post autor: Shmatan » pn cze 30, 2014 18:05

1. jak kręcisz ciśnieniem bez sprawdzenia nawet ile ono wynosi to sam się prosisz o awarie
2. jak podejrzewasz spaliny w układzie chłodzenia to wystarczy zrobić test na ich obecność - nie jest to bardzo drogie a daje praktycznie 100% pewność



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 177 gości