zakup korektora hamowania do tylnej belki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zakup korektora hamowania do tylnej belki
Witam,
Planuję zakup nowego korektora hamowania na tylną belkę do mk3.
Stary został pominięty, koła tylne niestety za często się blokują bo są tam hamulce tarczowe i nie jest to bezpieczne.
Pytanie jest takie - jakiej firmy byście polecili korektor który by trochę posłużył i nie rozleciał się po chwili?
Czy np ten korektor to jest oryginalny zamiennik czy coś innego szukać?
http://allegro.pl/korektor-sily-hamowan ... 33099.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Śruby do korektora do kupienia w ASO?
Planuję zakup nowego korektora hamowania na tylną belkę do mk3.
Stary został pominięty, koła tylne niestety za często się blokują bo są tam hamulce tarczowe i nie jest to bezpieczne.
Pytanie jest takie - jakiej firmy byście polecili korektor który by trochę posłużył i nie rozleciał się po chwili?
Czy np ten korektor to jest oryginalny zamiennik czy coś innego szukać?
http://allegro.pl/korektor-sily-hamowan ... 33099.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Śruby do korektora do kupienia w ASO?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Re: zakup korektora hamowania do tylnej belki
a jakbyś swoją wypowiedź trochę bardziej rozwinął? Ten co podałem jest ATE czy szukać ATE?Gnolf pisze:ATE
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
zakup korektora hamowania do tylnej belki
Korektor ten który podałeś albo ATE - co Cię taniej wyjdzie. Oba posłużą równie dobrze i długo. Co do śrub to bym z góry pominął oryginalne. Zaśniedzieją w otworze, obrobią się i nie odkręcisz korektora bez cięcia. Wziąłbym do tego śruby z łbem 6-kątnym albo na imbus byle by wystawały poza obudowę i nakrętki ze stali A2. A przy grzebaniu przy tylnym zawiasie/belce nie będzie problemu z demontaże korektora.
zakup korektora hamowania do tylnej belki
mozna tez poszukac srub ze wzmocnionej nierdzewki,tam nie ma duzych obciazen,
zakup korektora hamowania do tylnej belki
Co do śrubek to coś wymyślę. Chociaż tam już raczej nigdy nic grzebane nie będzie.
Panowie ETKA mówi że dla tarcz powinien być korektor oznaczony numerem 1h0 612 151 C a dla bębnów 1h0 612 151
Czy one się od siebie czymś różnią? Na allegro znajduję same 1h0 612 151 a wydaje mi się że to jest to samo.
Panowie ETKA mówi że dla tarcz powinien być korektor oznaczony numerem 1h0 612 151 C a dla bębnów 1h0 612 151
Czy one się od siebie czymś różnią? Na allegro znajduję same 1h0 612 151 a wydaje mi się że to jest to samo.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
zakup korektora hamowania do tylnej belki
Podepnę sie pod temat.
Robie przekładke z bebnów na tarcze (MKIII Variant)
Korektor sie nie nadaje do niczego, musiałęm go rozwiercic zeby w ogóle wyjąć.
Musi byc oryg korektor (auto obnizone dosc mocno wiec jest owarty), czy moge go zastąpic innym?
W grę wchodzi tylko nowy.
Wiem ze 1.4 miały troche inne te korektory.
Wg. ich katalogu (nie opieram sie na nim sztywno), takie same korektory były w seatach nawet 1.9TDi, ale golfów nie wyszczególniono, czy da rade w ogole to zastosować?
Robił ktoś taką "podmiankę"
http://www.iparts.pl/czesc/korektor-sil ... e-w-autach" onclick="window.open(this.href);return false;
Robie przekładke z bebnów na tarcze (MKIII Variant)
Korektor sie nie nadaje do niczego, musiałęm go rozwiercic zeby w ogóle wyjąć.
Musi byc oryg korektor (auto obnizone dosc mocno wiec jest owarty), czy moge go zastąpic innym?
W grę wchodzi tylko nowy.
Wiem ze 1.4 miały troche inne te korektory.
Wg. ich katalogu (nie opieram sie na nim sztywno), takie same korektory były w seatach nawet 1.9TDi, ale golfów nie wyszczególniono, czy da rade w ogole to zastosować?
Robił ktoś taką "podmiankę"
http://www.iparts.pl/czesc/korektor-sil ... e-w-autach" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony śr kwie 08, 2015 23:54 przez pawelus6, łącznie zmieniany 1 raz.
zakup korektora hamowania do tylnej belki
killah, kup sobie ATE , jest tańszy od oryginału a też się sprawdzi
Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
zakup korektora hamowania do tylnej belki
pawelus6 pisze:auto obnizone dosc mocno wiec jest owarty),
w autach na glebie korektor nie spełnia swojego zadania.
Przy obniżeniu na -60, korektor widzi auto, jako " full load" i wtedy otwiera maxymalny przepływ, czyli zaworki otwierają się do konca i jest bardzo duża siła hamowania. Więc jeśli nie zamierzasz rezygnować z obniżenia auta, to nie montuj korektora. Z nim i bez niego, będą z tyłu hamulce tak samo ( mocno ) hamować.
Więc skoro nie widac różnicy, to po co przepłacać
Ja też dzisiaj u siebie ściągnąłem belkę na wymianę tulei i przy okazji daję nowe przewody hamulcowe + wywalenie korektora.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
zakup korektora hamowania do tylnej belki
To że korektor jest otwarty przy glebie to wiem, jednak nie chce sie zdziwić kiedyś jak zacznie mnie tył wyprzedzać, myślę nad zastosowaniem własnie tych korektorów jakie były w 1.4 montowane zeby jednak ograniczyć troche siłę hamowania w tyle.
Ale jak zwykle nikt nic nie wie
Ale jak zwykle nikt nic nie wie
zakup korektora hamowania do tylnej belki
Panowie ramie korektora ma możliwość regulacji, więc gleba mu nie groźna. Nie widzę potrzeby wywalania go nawet przy glebie zwłaszcza w autach bez ABS'u.
zakup korektora hamowania do tylnej belki
Właśnie po to jest ta śróba na imbus z 17 kontrą. Trzeba ją wykręcać i testować hamowanie aż tylne przestaną blokować zanim nie zablokują przednie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości