swap z AAm na ABS oplacalny?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Niedzwiadek18
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 12:25
- Lokalizacja: KatoVWice
swap z AAm na ABS oplacalny?
Witam. Mam golfa III z silnikiem AAM :d w garażu lezy mi silnik ABS + komp itd. powiedzcie mi czy skrzynia z mojego AAm'a bedzie pasowala do tego ABS'a ? druga sprawa.. czy monowtrysk wraz z przepustnica krokowym itd sa takie same i smialo moge to wsadzic z mojegop AAM? bo tam nie ma;/ Do zmiany potrzebne jest jeszcze cos poza kompem? chlodnica i wszystkie inne graty beda pasowaly? Teraz podstawowe pytanie czy to jest wogole oplacalne dla tych 15km? moj silnik jest zalany polsyntetykiem a tamten mineralnym niedawno zmienianym :d ma jeszcze ladny brazowy kolorek Ile czasu zajmuje taka przekladka ?:D
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2051/2b62526ee78f4c9385ef290167a3594e.0.gif[/img][/url]
MÓJ Skromny MK III GL :) ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3784864#3784864
MÓJ Skromny MK III GL :) ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3784864#3784864
- Misiek_B
- Gadatliwa bestia
- Posty: 956
- Rejestracja: sob sie 27, 2005 14:47
- Lokalizacja: Nisko
- Kontakt:
Kwestia silnika bo jak masz zadbana aam i zajechanego abs w garazu to nie opłaca sie ale jak masz juz silnik to go rozebrac zrobic remont całkowity odmalowac blok i załozyc wtedy bedzie efekt, a do zmiany to tylko komp i silnik sama wystarczy reszta ta sama jest monowtrysk identiko, a skrzynia pasuje nawet lepsza bo w aam jest krótsza..Niedzwiadek18 pisze:Teraz podstawowe pytanie czy to jest wogole oplacalne dla tych 15km? moj silnik jest zalany polsyntetykiem a tamten mineralnym niedawno zmienianym :d ma jeszcze ladny brazowy kolorek
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106888]Mój czerwony Golfik[/url][/size][/b]
Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl
Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl
- Niedzwiadek18
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 12:25
- Lokalizacja: KatoVWice
hmmm no powiem tak :d moj aam jest dosc troche brudny z oleju :d chyba sie leje spod glowicy ale nie ma zle troszke ma mula... 160km/h wyciaga ale troche trzeba go rozpedzac:D troche sprzeglo juz na wymarciu bo bierze przy gorze... a ten abs jest suchy... sprzeglo jeszcze dosc bylo wiec odrazu ze sprzeglem by sie smienialo... 180 km/h lecial lajtowo z 3 osobami w srodku.. jezdzila nim starsza pani i troche potem taki mlody koles... jedyne co mnie niepokoi to to ze na liczniku bylo 120tys km... bez total..;/ rocznik 93. wiec albo ktos krecil albo licznik zmieniany albo 420tys jest..;/ ale wtedy olej by lykal jak smok i by nie wygladal tak jak wyglada?? chyba ze ktos remont robil... olej zmieniany jakos po wakacjach... i dalej brązowy a nie czarny jak u mnie... Prosze o jakas dorade..
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2051/2b62526ee78f4c9385ef290167a3594e.0.gif[/img][/url]
MÓJ Skromny MK III GL :) ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3784864#3784864
MÓJ Skromny MK III GL :) ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3784864#3784864
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Albo, jeśli AAM jest zdrowy, to powymieniać tylko to czym się różnią od ABS i tyle Sam mam AAM ponad 400 tys zrobione, zalany pół syntetykiem i nie łyka oleju. Jak silnik dobrze jeżdżony to będzie hulał
A do różnic jeszcze dochodzi koletkor + układ wydechowy ( większa średnica ), ewentualnie koło zamachowe ( lżejsze )
A do różnic jeszcze dochodzi koletkor + układ wydechowy ( większa średnica ), ewentualnie koło zamachowe ( lżejsze )
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
jak Ci leży i jesteś pewien jego stanu technicznego to wkładaj wszystko pasuje
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
No jeśli chodzi o tłoki, to faktycznie już za dużo zabawy, sam też bym się za to nie brał.imperfectCell pisze:Kaoz, ta i rozebrac silnik zeby zmienic tloki. Bez sensu jak dla mnie wiec lepiej zapodac cala jednostke i spiac to z osprzetem AAM
Ps. Z węższym kolektorem to też nie będzie hulać jak powinno.
no naprawdę zabawy co nie miara koszt nowej uszczelki pod głowicę i przy okazji można mały remont zrobić
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
swap z AAm na ABS oplacalny?
Chciałbym sie zapytac bo nigdzie nie moge znaleść walka rozrzadu od golfa 3 1.8 AAM. Chciałem od ABS ale nie ma na szrotach albo nie sprzedadza na czesci a na allegro tez nic .
swap z AAm na ABS oplacalny?
Jak dla mnie to mało to opłacalne dla tych 15 km. To lepiej poszukać 2e
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości