Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Tak wiem wiem EMU kozak by było tylko swoje kosztuje niestety puki co myślę o det3 a jak wygląda sprawa z doładowaniem by zwiększyć doładowania trzeba użyć MBC gdy stroi się na det 3 ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie, takie pytanie. Czy ktoś może próbował do silnika wzdłużnego 1.8T starszego typu gdzie pompa wody jest z boku a nie na rozrządzie zamontować taką łapę jak jest np. w AGU itp. ?? W planach jest większe T i może ono kolidować z tylnym mocowaniem z mk3 jakie mam teraz i chcę przejść na poduszki przykręcane na podłużnicach.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
WItam,
mam kompletny silnik 1.8t agu ze skrzynia biegów i lewarkiem zmiany biegów z linkami Chce to wlożyć do scirocco mk2/ golf mk1. podpowie ktoś jakie przeróbki trzeba dokonać by zamontować silnik pod maską ?? łapy od MK1 podpasuja do tego silnika ?? co z półosiami ??
mam kompletny silnik 1.8t agu ze skrzynia biegów i lewarkiem zmiany biegów z linkami Chce to wlożyć do scirocco mk2/ golf mk1. podpowie ktoś jakie przeróbki trzeba dokonać by zamontować silnik pod maską ?? łapy od MK1 podpasuja do tego silnika ?? co z półosiami ??
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam. Czy ktoś poleciłby kogoś (najlepiej na pomorzu) do dokończenia swapu 1.8T ?? konkretnie chodzi o dorobienie orurowania do IC, upchanie filtra powietrza i zbiorniczka od wspomy i ewentualnie elektryke w golfie mk2 ?? półosie, wydech, silnik, chłodnica, pedały wszystko już siedzi.. ale brak czasu nie pozwala na dokończenie więc szukam kogoś dobrego kto by się podjął tych "pierdółek" za wszystkie podpowiedzi z góry wielgachne dzięki
dodam, że sprawa pilna
dodam, że sprawa pilna
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Czy Intercooler od iveco euro cargo do Passata b4 to dobry pomysł? Sinik BAM, czy może polecacie inny?
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ja mam z e46 i jest elegancki znaczy co kto i jak komu pasuje zz iveco ma proste wyjścia tutaj z e46 wygięte pod kontem jakies 80st.
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Chodzi mi o ten cooler http://img512.imageshack.us/img512/5354/p6112549zp5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ten ma wyjścia pod kontem, tylko chodzi mi o wydajność rdzenia czy ktoś jeździ na takim, jakie temperatury są w dolocie. Czy może kupić jakiś inny, co będzie się lepiej spisywał.
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
czytałem różne tematy i ludzie kupują taki i niby do tych magicznych 280km wystarczy , twój jest większy więc powinno być lepiej
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jeszcze jedno pytanie, odnośnie chłodnicy. Nie mogę dobrać chłodnicy, tak żeby pasowały mi węże, BAM ma wyjścia z silnika na stronę kierowcy, a chłodnice 525mm szer mają krućce po stronie pasażera. Pasują od innego silnika węże wodne, albo czy jest chłodnia z krućcami po stronie kierowcy, chłodnica od vr za szeroka, IC nie wejdzie ale krucce się zgadzają.
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ja mam chłodnice z 16v węże wzięte z 1.8t pasują , wyjscia po stronie pasażera , chłodnica nie musi być od vw audi
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ale ja węże mam po stronie kierowcy, a każda chłodnica oprócz od vr ma krucce po stronie pasażera. Czyli pozostaje dobrać węże tak, żeby wychodziły na stronę pasażera, ale w etce jak szukałem, to wszystkie 1.8t miał węże na stronę kierowcy...
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
- kacper_zet
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
dla potomnych, w ECU me7.5 z silnika AUQ sygnał obrotów jest na pinie 37
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
tak masz racje ale mi podeszły na strone psarzera
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- kacper_zet
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Koledzy jak podpiąć wskaźnik temperatury płynu chłodniczego z mk3 do czujnika z 1.8T AUQ ? jak podpinam czujnik między zegary, a masę to na zimnym temperatura od razu skacze do końca skali.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości