Po wymianie filtrow więcej pali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po wymianie filtrow więcej pali
Auto to Audi A4 B5 z silnikiem 1.8 125 KM i sekwencyjnym gazem. Reduktor emmegas, wtryski Magic Jet i sterownik Stag 300. Auto przed wymianą filtrów paliło 11,5 litra gazu w trasie. wymieniłem filtry fazy ciekłej i lotnej i ku mojemu zdziwieniu auto w trasie przy jeździe do 120 km/h pali 14 litrów LPG!!! Co może byc przyczyną? Mapa w kompie niemal idealnie pokrywa się z mapą benzyny. Ciśnienie gazu w reduktorze na wolnych obrotach to 1,32 i przy gwałtownym dodaniu gazu na postoju spada do 0,9. W Programie ustawione są wtryski valtek a założone są Magic Jet. Nic nie zmieniałem w ustawieniach bo szkoda mi mapę psuc bo ogólnie mam małe pojęcie o sekwencji. Co może byc powodem takiego spalania? Dodam że filtry były już bardzo mocno zużyte. Przy wymianie filtrów oczywiscie zakręciłem zawór na butli z gazem a gdy go odkręcałem to doszedłem do wniosku że chyba był nie do końca odkręcony. Czy jest możliwe że ktoś chciał zmniejszyc spalanie gazu poprzez przykręcenie nieco zaworu w butli? Autko od niedawna w moim posiadaniu i jeszcze niewiele o nim wiem! Proszę Was o pomoc
Po wymianie filtrow więcej pali
Ustaw wtryski w stagu jako magic jet. ponowna regulacja i będzie ok.
Dodatkowo trzeba sprawdzić korekty krótkie i długie w kompie auta. Bo wiesz często jest tak że mapy się pokrywają, a ustawienia i tak są do kitu.
Dodatkowo trzeba sprawdzić korekty krótkie i długie w kompie auta. Bo wiesz często jest tak że mapy się pokrywają, a ustawienia i tak są do kitu.
Po wymianie filtrow więcej pali
Ok. W najbliższym czasie to zrobie. A co ogólnie myślisz o tym reduktorze? Emmegas 620. Ogólnie autko mam od niedawna i chcę je doprowadzic do porządku. Dynamika już jest super tylko właśnie to spalanie. Dzięki za radę
Po wymianie filtrow więcej pali
Jakie spadki ciśnienia podczas jazdy?rem08 pisze:Ciśnienie gazu w reduktorze na wolnych obrotach to 1,32 i przy gwałtownym dodaniu gazu na postoju spada do 0,9
Mapy są aktualne tylko w czasie strojenia ( ustawiania mnożnika). Są narzędziem do jego ustawienia. Później nie ma się co nimi sugerować.rem08 pisze:Mapa w kompie niemal idealnie pokrywa się z mapą benzyny.
Jeżeli w programie nie ma opcji Magic Jetów to ustawia się na Matrixy albo Valteki właśnie.rem08 pisze:W Programie ustawione są wtryski valtek a założone są Magic Jet
Możliwe jest, niemniej mija się to z celem.rem08 pisze:Czy jest możliwe że ktoś chciał zmniejszyc spalanie gazu poprzez przykręcenie nieco zaworu w butli
Reduktor jak reduktor, ważne by był sprawny (nie miał za dużych spadków ciśnienia w czasie jazdy).rem08 pisze:A co ogólnie myślisz o tym reduktorze? Emmegas 620
Nic nie grzebałeś w aucie poza wymianą filtrów? Też Ci polecam regulację od nowa na świeżych filtrach skoro Twoje były zawalone, bo nie masz pewności czy ktoś nie robił tego wcześniej na zasyfionych właśnie. Jeżeli w programie są do wyboru Magic Jety to tak ustaw.
Po wymianie filtrow więcej pali
Ok. Dzięki za rady jutro do szwagra skoczę to podłączymy i na nowo się go ustawi. Dzięki wielkie
Po wymianie filtrow więcej pali
Co powiecie na te mapki? Ku mojemu zdziwieniu ciśnienie gazu dzis nie spadało a wręcz przeciwnie przy wyższym obciążeniu rosło. W błędach wyskoczył komunikat że wtryskiwacze gazu maksymalnie otwarte!! Sprawdz sonde przy maksymalnym obciążeniu. Mnożnik chyba jest też troche nie taki. Co o tym myślicie?
Po wymianie filtrow więcej pali
Te mapki to zaraz po regulacji? Jeżeli tak to właściwie są nie pokryte. Auto było rozgrzane do temperatury roboczej?
Możesz nagrać osc z jazdy gdy wywala ten błąd? Bo przyczyn może być kilka a szkoda szukać po omacku.
Możesz nagrać osc z jazdy gdy wywala ten błąd? Bo przyczyn może być kilka a szkoda szukać po omacku.
-
- Forum Master
- Posty: 1065
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
- Lokalizacja: SRC
Po wymianie filtrow więcej pali
widac ,ze w duzej czesci mapy jest za bogato.mozna sprobowac minimalnie cisnienie zredukowac i zobaczyc jak mapki sie zachowaja tak np do 1,2bara
Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM
Po wymianie filtrow więcej pali
Sorki że tak długo mnie nie było ale czasu nie było. Wrzucam moją mapkę po zmniejszeniu ciśnienia i autokalibracji oraz zebraniu map. Co Wy na to? Ciśnienia niżej nie mogę chyba dac bo juz się ubogo robi. Mnożnik mnie nie pokoi. Czyżby za duże dysze? oceńcie
-
- Forum Master
- Posty: 1065
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
- Lokalizacja: SRC
Po wymianie filtrow więcej pali
widac na calej linii ,ze jest za biednie .podkrec delikatnie cisnienie i sprobuj autokalibracji jak mapki sie pokryja
Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości