Golf mk1 może być "wrażliwy" na pogodę?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tom18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw sie 31, 2006 20:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Golf mk1 może być "wrażliwy" na pogodę?

Post autor: tom18 » ndz wrz 10, 2006 20:42

Mam golfa mk1 poj.1.1 benzynka rok 1978. zależy jaka jest pogoda w dni chłodne i wilgotne odpala na 3 świece i troche kopci na biało (czuć spalinami) a jak jest ciepło to dobrze. tak samo w aucie taty vw polo 86c ten sam typ silnika i świece były jurz wymieniane. Możliwe że jest wrażliwy na pogode?



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz wrz 10, 2006 20:48

kopulka palec i przewody tez maja na to wplyw.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz wrz 10, 2006 23:22

Wyczyść kable benzyna ekstrakcyjna, jak są brucne, to są bardziej wrażliwe na wilgoć. Jeśli to nie pomoże to zaglądnij do kopułki, w jakim ona jest stanie. Nie jest droga, coś do 30zł chyba. Jeśli wizualnie jest OKI, to wymień kable. Mnie w Audi pomogła kiedyś wymiana świec, ale tylko na krótko. Po kiku dniach wróciło do "normy". Dlatego skłąniał bym się podobie jak piotr2, skłaniał bym się ku przewodom i kopułce.



Awatar użytkownika
tom18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw sie 31, 2006 20:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: tom18 » pn wrz 11, 2006 20:01

Właśnie w tym problem że: kopułka jest czysta i palec kable też świece były wymieniane i nic. Ucze się na mechanika to co nieco wiem a z tym to nie :blush: i to mnie właśnie zaskakuje. Ale dzięki za odpowiedź Pozdrowionka :bigok:


VOLKSWAGEN nie łada on ciągle zap...:D

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pn wrz 11, 2006 21:15

A w jakim stanie jest silnik? U mnie w Audi działo się tak samo. Zdjąłem głowicę, oddałem do regeneracji, zrobiono uszczelniacze zaworów, wymieniono chyba 4 zawory. Za tą regenerację zapłaciłem 300 zł. Ponadto wymienilem gaźnik i kupilem do niego komplet uszczelek. Ze starym gaźnikiem miałem problemy, ale wątpię, żeby palenie na 3 gary mogło być tylko nim spowodowane.
Moje Audi zapala teraz na dotknięcie, po jednym obrocie silnika, góra dwóch i chodzi od razu równo. Usunąłem wszystkie możliwe rzeczy aby doprowadzić do takiego stanu, zapewne nawet więcej niż było potrzeba. Ale jest OK. Autko ma 28 latek i nigdy go nie sprzedam, więc warto było ;)



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn wrz 11, 2006 23:10

Grzesiekk1982, przez zawory tez moze byc ale pogoda raczej na zawory niema wplywu(raczej)
tom18 pisze:kopułka jest czysta i palec kable
czyste nie znaczy ze dobre



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pn wrz 11, 2006 23:51

piotr2, dzięki, zapomnialem o tej pogodzie pisząc 2 posta. Zostawmy więc głowicę.
Więc zostaje wymiana kopułki, bo koszt znikomy. Oby to było to.



Awatar użytkownika
tom18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw sie 31, 2006 20:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: tom18 » wt wrz 12, 2006 20:37

piotr2 pisze:Grzesiekk1982, przez zawory tez moze byc ale pogoda raczej na zawory niema wplywu(raczej)[czyste nie znaczy ze dobre
dzięki na razie popatrze jeszcze i się przekonamy

[ Dodano: 12 Wrz 2006 20:40 ]
Grzesiekk1982 pisze:A w jakim stanie jest silnik? U mnie w Audi działo się tak samo. Zdjąłem głowicę, oddałem do regeneracji, zrobiono uszczelniacze zaworów, wymieniono chyba 4 zawory. Za tą regenerację zapłaciłem 300 zł. Ponadto wymienilem gaźnik i kupilem do niego komplet uszczelek. Ze starym gaźnikiem miałem problemy, ale wątpię, żeby palenie na 3 gary mogło być tylko nim spowodowane.
Moje Audi zapala teraz na dotknięcie, po jednym obrocie silnika, góra dwóch i chodzi od razu równo. Usunąłem wszystkie możliwe rzeczy aby doprowadzić do takiego stanu, zapewne nawet więcej niż było potrzeba. Ale jest OK. Autko ma 28 latek i nigdy go nie sprzedam, więc warto było ;)


Silnik jest "zrzygany" choćbym chciał dać wymienić to i owo ale nie mam kasy musze poczekać. a z uszczelek mi kapie bo czasami są świeże plamki oleju ale małe.

[ Dodano: 13 Wrz 2006 19:59 ]
Witam mam drugi problemik kłopoty z odpalaniem czyli czasami kręce i kręce na zimno i nic. a na ciepło tak samo. no i obroty nie moge ustawić żeby były stałe tylko skaczą.Jaka to może być przyczyna?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 216 gości