Kącik posiadaczy MK2
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK2
To chyba będzie trzeba zrobić tak jak mówisz J.B.S.
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Cholera, to co mi stukalo to nie wydech. Coś mi się odkrecilo w trakcie jazdy i nie mam dlatego pojęcia co to mogło być - dosyć spora śruba wyskoczyła spod auta :/
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Sanki?
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Pan Warsztacik
W tym roku sprężarka teścia obchodzi 20 urodziny. Z tej okazji postanowiłem ją wyczyścić, ale naszło mnie żeby ją trochę odświeżyć co prawda wystarczyłoby samo mycie ponieważ gruba warstwa kurzu uniemożliwiała odpowiednie chłodzenie silnika oraz kompresora, ale dla estetyki ją pomalowałem. Sprężarka około 18ście lat pracowała w lakierni u znajomego teścia...
Żałuję że nie zrobiłem zdjęć przed, z resztą nie wiedziałem że spędze pół dnia z tym klamotem.
W przyszłości będę chciał zmienić na nowe:
- reduktor
- osuszacz
- przewody oraz włącznik
- obudowę wyłącznika ciśń.
- manometry
ale narazie te elementy są sprawne więc nie ma ciśnienia
Dodatkowo wyczyściłem filterek powietrza. Generalnie naprawa miała charakter PROWIZORYCZNY więc nie szlifowałem papierkiem ściernym
Podziwiajcie i zachwalajcie :D:D
Żałuję że nie zrobiłem zdjęć przed, z resztą nie wiedziałem że spędze pół dnia z tym klamotem.
W przyszłości będę chciał zmienić na nowe:
- reduktor
- osuszacz
- przewody oraz włącznik
- obudowę wyłącznika ciśń.
- manometry
ale narazie te elementy są sprawne więc nie ma ciśnienia
Dodatkowo wyczyściłem filterek powietrza. Generalnie naprawa miała charakter PROWIZORYCZNY więc nie szlifowałem papierkiem ściernym
Podziwiajcie i zachwalajcie :D:D
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Pan Warsztacik
będzie GRUUBOOOdamian_piaski pisze:W tym roku sprężarka teścia obchodzi 20 urodziny.
a tak serio stare sprzęty są niezawodne, niestety teraz produkują urządzenia na 2-3 lata i idą na złom, właśnie spaliła mi się nie dawno kosiarka, myjka ciśnieniowa (nad którą ubolewam a raczej jej brak ) przynajmniej mam golfa niezawodnego który jak coś mu nie pasuje to przynajmniej jedzie, nie tak jak ford mojego taty który ma awarię i auto nie chce jechać bo elektronika go zablokowała do czasu usunięcia usterki
Właśnie litanie sobie napisałem co muszę zrobić w golfie i nawet się nazbierało
Kącik posiadaczy MK2
damian_piaski, ładna ta sprężareczka.
No i przegub będzie do wymiany. Dzisiaj po tym całym jeżdżeniu i zamulaniu (bo co to mogło być) pojechałem na stację kontroli i rzuciłem okiem pod spód i wszystko było w porządku, na szarpakach też nic.
Mała rundka z gościem ze stacji, maksymalny skręt kołami i gaz - zgrzypi tak jak zgrzypiało - diagnoza, przegub prawy do wymiany, najlepiej komplet, a ta śruba to najprawdopodobniej ja na nią najechałem i jej nie poczułem a usłyszałem i zobaczyłem za samochodem.
Ufff....
Co do niezawodności to w moim Samsungu, którego mam 2 lata od nowości bateria spuchła, a mam Motorole ponad 10cio letnią i na ori baterii potrafi wytrzymać 3 dni bez ładowania
No i przegub będzie do wymiany. Dzisiaj po tym całym jeżdżeniu i zamulaniu (bo co to mogło być) pojechałem na stację kontroli i rzuciłem okiem pod spód i wszystko było w porządku, na szarpakach też nic.
Mała rundka z gościem ze stacji, maksymalny skręt kołami i gaz - zgrzypi tak jak zgrzypiało - diagnoza, przegub prawy do wymiany, najlepiej komplet, a ta śruba to najprawdopodobniej ja na nią najechałem i jej nie poczułem a usłyszałem i zobaczyłem za samochodem.
Ufff....
Co do niezawodności to w moim Samsungu, którego mam 2 lata od nowości bateria spuchła, a mam Motorole ponad 10cio letnią i na ori baterii potrafi wytrzymać 3 dni bez ładowania
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
lubię czasem staremu klamotowi dać nowe życie
co do kosiarki to miałem do pracy sobie nową kupić... znajomy wywalał starą zużytą co kilka lat miała, wziąłem ją bo na złom wiozłem graty, ale w pewnym momencie pomyślałem że po co wydawać dużo kasy jak można wydać mało i coś podremontować i tak mam kosiarkę która zarobiła dla mnie kasę i teraz mam ją w trudny teren. Wystarczyło wyczyścić, odmalować , przedmuchać gaźnik, nalać oleju, zmienić swiecę i nóż nowy za 27zł i kosiarka jak nowa, silniczek mruczy jak rakieta.
W ubiegłym roku zreanimowałem agregat prądotwórczy... taki mały ale dobrze chodzi i jest wydajny więc szkoda go było. Siadło odpalanie, sprzęgiełko rozpadło się na kawałki bo było z plastiku a w serwisie chcieli tyle co nowa maszyna. agregat był potrzebny na następny dzień a tato mówi że jedzie po nowy bo nie da rady naprawić.
pojechał a ja za ten czas jakieś 2 godziny jak dojechał do castoramy miałem agreat na chodzie. Ponoć się nie dało tanio naoprawić a ja dorobiłem 2 nowe elementy z aluminium, dokładnie takie jakie były, pilnikiem. I jest i działa. Staruszek nie mógł uwierzyć jakiego ma majstra w domu
jest prawda taka że starsze golfy to są auta jak trzeba
Max
dzięki
co do kosiarki to miałem do pracy sobie nową kupić... znajomy wywalał starą zużytą co kilka lat miała, wziąłem ją bo na złom wiozłem graty, ale w pewnym momencie pomyślałem że po co wydawać dużo kasy jak można wydać mało i coś podremontować i tak mam kosiarkę która zarobiła dla mnie kasę i teraz mam ją w trudny teren. Wystarczyło wyczyścić, odmalować , przedmuchać gaźnik, nalać oleju, zmienić swiecę i nóż nowy za 27zł i kosiarka jak nowa, silniczek mruczy jak rakieta.
W ubiegłym roku zreanimowałem agregat prądotwórczy... taki mały ale dobrze chodzi i jest wydajny więc szkoda go było. Siadło odpalanie, sprzęgiełko rozpadło się na kawałki bo było z plastiku a w serwisie chcieli tyle co nowa maszyna. agregat był potrzebny na następny dzień a tato mówi że jedzie po nowy bo nie da rady naprawić.
pojechał a ja za ten czas jakieś 2 godziny jak dojechał do castoramy miałem agreat na chodzie. Ponoć się nie dało tanio naoprawić a ja dorobiłem 2 nowe elementy z aluminium, dokładnie takie jakie były, pilnikiem. I jest i działa. Staruszek nie mógł uwierzyć jakiego ma majstra w domu
mój ma Isuzu trooper 3.0 Dti dohc k... to jest wynalazek, książkę bym napisałinż. Mk2_marcin pisze:ford mojego taty który ma awarię i auto nie chce jechać bo elektronika go zablokowała do czasu usunięcia usterki
jest prawda taka że starsze golfy to są auta jak trzeba
Max
dzięki
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kącik posiadaczy MK2
mam taką BLACK&DECKER - MYJKA CIŚNIENIOWA PW1400TDKdamian_piaski pisze:Marcin a jaką masz tę myjkę?
diagnoza jest. Mam do wymiany wirnik oczywiście jak to w Polsce części nie są dostępne, zamierzam napisać emaila do producenta aby mi zadzwonił podał cenę i jeśli będzie tania to ją zamówię.
nie wiem jestem w kropce
Na razie się użeram z magisterką byłem dzisiaj u Promotorki i szkoda gadać... mam 3 dni
Kącik posiadaczy MK2
damian_piaski, Mam taką samą.Tylko nowszy model. większy zbiornik i troszkę inne ułozenie przewodów .Koleś w sklepie zapewnieł mnie że 10 lat to min jakie będzie działać ,a cześć każda do dokupienia.Nie tak jak w tych włoskich.
Bo ich najwiecej w sprzedaży.
Tak jak czytałem sworznie tłokowe i tłoki podobno od malucha są .
Bo ich najwiecej w sprzedaży.
Tak jak czytałem sworznie tłokowe i tłoki podobno od malucha są .
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
inż. Mk2_marcin, pisałeś do nich? http://www.2helpu.com/blackanddecker/PL/" onclick="window.open(this.href);return false;
J.B.S., a może wiesz jaki olej ma być w kompresorze? bo chcę zmienić a nie wiem jaki, samochodowy 10w60 by się nadał?
J.B.S., a może wiesz jaki olej ma być w kompresorze? bo chcę zmienić a nie wiem jaki, samochodowy 10w60 by się nadał?
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
J.B.S. pisze:Lotos SG/CD SAE 15 W 40.Taki mam napisany w instukcji.
podziękował
" onclick="window.open(this.href);return false;
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Kącik posiadaczy MK2
damian_piaski, napiszę do nich jak znajdę chwilę czasu
Po prostu oszaleję przez tą uczelnię.. jakbym wiedział że będę się użerał z mgr-em to bym poprzestał na inżynierce
Po prostu oszaleję przez tą uczelnię.. jakbym wiedział że będę się użerał z mgr-em to bym poprzestał na inżynierce
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości