Mozesz mi wytłumaczyc o co chodzi? Bo nie rozumiem.Roznia sie dopasowaniem ,ale działają tak samo?LittleBug pisze:Jeżeli łapa jest chociaż trochę skrzywiona, przy nowym zestawie może mieć to wpływ na jego pracę!!!
Znałem juz takie przypadki. Źle zrobiłeś, że jej nie wymieniłeś.
Sprzęgła miały prawo się różnić, bo pewnie w samochodzie zamontowany był fabrycznie SACHS, natomiast Ty założyłeś LuKa, a są to 2 różne systemy sprzęgieł samonastawnych (XTend oraz SAC), więc różnią się dopasowaniem docisku do koła, ale działają tak samo i nie widać różnic w użytkowaniu dla kierowcy.
Wymiana kompletnego zestawu sprzęgła
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Wymiana kompletnego zestawu sprzęgła
Wymiana kompletnego zestawu sprzęgła
Autko wróciło od mechanika. Koszt 1200. Sprzęgło, które kupiłem nie pasowało do mojego modelu to raz. Łapa była krzywa i rysowała docisk to dwa. Ogólnie wszystko ładnie poskładane tylko pojawił się nowy problem. Hamulce są jakby zapowietrzone i wpada trochę w podłogę.
Re: Wymiana kompletnego zestawu sprzęgła
Witam. Odgrzeje trochę temat. Ostatnio w moim golfie II wymieniałem sprzęgło (firma LuK), nie wiem czy przejechałem z 1000 km i coś zaczęło grzechotać. Z kumplem wyjeliśmy skrzynie i okazało się że jedna z czterech sprężyn tarczy sprzęgłowej jest wyrwana. Zakupiłem nową tarcze Sachs, docisk zostawiłem Luka ten który zakładałem wcześniej, nic nie wskazywało żeby był uszkodzony. Założyłem nowe łożysko, pręcik, wewnętrzny oring pręcika, czego szczerze mówiąc nie zrobiłem zakładając wcześniejsze sprzęgło. Jednak problem pojawił się też po złożeniu z nowymi gratami, mianowicie gdy zostanie wciśnięte sprzęgło słychać jakieś jakby metaliczne obcieranie. Niech mnie ktoś oświeci co może być tego powodem. Pozdrawiam.
PS: możliwe że to info będzie też w jakimś stopniu pomocne - motoren ABF i skrzynia AMC.
PS: możliwe że to info będzie też w jakimś stopniu pomocne - motoren ABF i skrzynia AMC.
Wymiana kompletnego zestawu sprzęgła
Witam forumowiczow. Mam taki problemik ze sprzeglem. Od jakiegos czasu bardzo wysoko bierze. Dzis zauwazylem problem (chyba) slizgania sie sprzegla. Podczas zmiany biegow z 4 na 5 przy dosc wysokich obrotach, na 5 obroty wysoko wskoczyly po puszczeniu sprzegla a potem szybko wrócily na nizsze i auto zaczelo przyspieszac. Ogolnie slabo ciągnie sprzeglo wiec chyba czas na wymiane calego kompletu bo z czasem pewnie bedzie coraz gorzej Pytanie brzmi jakiej firmy kompletne sprzeglo polecacie? Moj Golfik to 1.4 16V silnik AXP 2000r. Przebieg 212000 km.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wymiana kompletnego zestawu sprzęgła
Kupuj Sachs.maselek pisze: Pytanie brzmi jakiej firmy kompletne sprzeglo polecacie?
Valeo od jakiegoś czasu robią małe rączki,a na LUK-a jest coraz więcej reklamacji.
Wymiana kompletnego zestawu sprzęgła
Autko poszlo do serwisu na wymianke sprzegla.... Jutro po poludniu odbior. Koszt: sprzeglo 460 + robocizna 370. Zobaczymy efekt Mechanior zrobil jazde testową i stwierdzil: "Przeciez tu wogole nie ma sprzegla"
Wymiana kompletnego zestawu sprzęgła
Auto odebrane. Koszty...wzrosly. Okazalo sie ze sprzeglo nie bylo jeszcze tak bardzo zuzyte jak przypalone i cale zaolejone. Przyczyna-wyciek oleju ze skrzyni na tarcze. Uszczelnienie skrzyni, wymiana oringow, wymiana wybieraka (samolotu) wymiana oleju skrzyni... Calkowity koszt z robocizną... 1460 zl. Efekt- dzien do nocy. Auto zrywne, przyspiesza jak nigdy, biegi wchodzą lekko i precyzyjnie, sprzeglo lapie prawie od samego początku (bajka). Teraz to autko jezdzi Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości