Kącik posiadaczy MK2

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » pn cze 02, 2014 17:40

damian_piaski pisze: więc się nie martw
za chwilę padnę z wściekłości muszę poprawiać pracę, czas mam do piątku... :smoke: miałem nie palić ale szlag mnie trafia


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » pn cze 02, 2014 18:48

damian_piaski pisze:przyszły dziś springi do golfa... lesjofors dedykowane konkretnie pod 1.8AGN mam nadzieję że się sprawdzą bo na KYB mało misy nie urwałem...

na tył też mam nowe i chcę zrobić gruntowny remont zawieszki z tyłu, muszę z tyłu belkę wywalić polakierować i wymienic osłony tarcz i nowe silentbloki dać. Jestem przerażony bo nigdy tego nie robiłe a nie chcę zginąć przy tym i popsuć auta :D

Damian, nie bój się.
Ja nie mam nic wspólnego z mechaniką, a udało mi się silnik zmienić i jeździ :D


Ja miałem KYB w Puncie i fajnie się na tym śmigało, a teraz będę powoli odkładał kaskę na gewinde bo się za miękko zrobiło z przodu po zmianie silnika, a jak robić to wszystko za jednym razem :hmm:



Ogarnąłem chyba prędkościomierz (na podwórku na trawce próbowałem zabuksować i coś tam pokazywał pow. 20km/h, jutro sprawdzę jak będę do roboty jechał) ale obrotek jeszcze nie gada :(


A tak chodzi po poskładaniu całego wydechu i założeniu na razie filtra powietrza z mk3 - jest trochę głośno ale ciszej jak było.
[youtube][/youtube]

Jutro może nagram coś jak to jeździ normalnie w dzień o ile telefon mi pozwoli bo w dwuletnim Samsungu bateria spuchła :banghead:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3229
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: maj0nez » pn cze 02, 2014 18:52

Padłem
Obrazek


Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T + DSG
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » pn cze 02, 2014 18:55

damian_piaski pisze:przyszły dziś springi do golfa... lesjofors dedykowane konkretnie pod 1.8AGN mam nadzieję że się sprawdzą bo na KYB mało misy nie urwałem...
Max93 pisze: Ja miałem KYB w Puncie i fajnie się na tym śmigało, a teraz będę powoli odkładał kaskę na gewinde bo się za miękko zrobiło z przodu po zmianie silnika,
ja mam KYB i są najlepsze jakie do tej pory miałem z amorków.

maj0nez
:smoke:


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » pn cze 02, 2014 19:00

maj0nez, leżę i się podnieść nie mogę :kac:

inż. Mk2_marcin, w Fiacie się fajnie śmigało na KYB (twarde ale nie za bardzo) do puki łożysko się nie zatarło i gwintu nie uyebało :okej:

Tak się zastanawiam - gwint używka typu KW czy nówka TA?


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3229
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: maj0nez » pn cze 02, 2014 19:22

KW


Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T + DSG
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » pn cze 02, 2014 19:30

Max93 pisze: Tak się zastanawiam - gwint używka typu KW czy nówka TA?
maj0nez pisze:KW
Ale używane KW może się szybko zużyć, a TA nowe ma gwarancję, a różnią się komfortem jazdy.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3229
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: maj0nez » pn cze 02, 2014 19:36

Mam we wszystkich swoich golfach 5sztuk TA /MTS czasem przejadę się innymi autami na dobrym gwincie i nie ma porównania bije na głowę.

Pytam się za co tyle ???
http://olx.pl/oferta/volkswagen-golf-2- ... 3bf9ec4865


Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T + DSG
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » pn cze 02, 2014 19:45

maj0nez, projekt bardzo fajny, jak bym tyle włożył kasy i pracy to nie miał bym serca aby go sprzedawać.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: damian_piaski » pn cze 02, 2014 19:52

Max93 pisze:czy nówka
nówka Panie :-)

maj0nez cena odzwierciedla ilość pieniędzy włożonych w auto, uważam że ludzie wolą kupić zadbaną serię za 2-3 tyś i sobie pomodzić dla przyjemności, samo kupno gotowego auta nie ma sensu w przypadku golfów


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » pn cze 02, 2014 21:31

Czyli lepiej nówkę na gwarancji kupić?


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » pn cze 02, 2014 21:35

pewno że nowe.
ogarniety swap? jeździ i nic nie kuleje przejedziesz bez problemu 200 km?


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » pn cze 02, 2014 21:47

Na razie przejechałem prawie 100 bez większych przeszkód, jutro też jadę autem i zobaczymy co nowego mi wypadnie :p

Nie ogarniam jak wyregulować cięgna w wybieraku :/

Do tego rozwiązałem chyba zagadkę stuku w momencie kiedy samochód ma swój maksymalny moment i odpuszczam gaz po chwili dodając go do dechy.



Pytanie do Barto - jak rozwiązałeś sprawę z wlewem paliwa?
Bo ja ostatnio musiałem lać po śrubokręcie bo jednak pistolet od ropy jest z deczka większy od benzynowego :kac:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: J.B.S. » pn cze 02, 2014 22:41

Max93, Wytnij sobie ostrym nożem i wyciagni te wkładkę kombinerkami.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości