Kącik posiadaczy MK2

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » czw maja 29, 2014 23:44

barto125 pisze: chyba że pod dywanem.
ano to miałem na myśli u mnie się pojawiały pod siedzeniem pasażera z przodu i pod fotelem kierowcy, dokładnie pod dywanem, jeśli tak to pół biedy ściągasz boczki drzwi i poprawiasz folię technologiczną, czy tam przeciwwilgociową .


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: damian_piaski » pt maja 30, 2014 20:18

inż. Mk2_marcin pisze:
damian_piaski pisze:ciekawi mnie czy jest sposób na to aby sprawdzić ile aut danego modelu zarejestrowanych jest w pl

np ile golfów 2 ile lambo itd

jak myślicie da radę to sprawdzić?
potrzebujesz jakieś info do pracy mgr, czy dla zabicia z ciekawości?
dla mnie z ciekawości, chcę zobaczyć ile w PL zarejestrowanych jest ISUZU TROOPER 3.0 DTI DOHC


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » pt maja 30, 2014 23:07

Myślę ze da rady możesz zadzwonić do wydziału komunikacji powiedzieć ze jesteś z gazety motoryzacyjnej i zapytać się ile jest takich sztuk danej marki aut w polsce. Próbować mozesz


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » pt maja 30, 2014 23:18

No i sprzęgło naprawione (trza było linkę naciągnąć :kac: ) i jutro pierwsza dłuższa jazda - do pokonania 30km w jedną stronę :satan:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: damian_piaski » ndz cze 01, 2014 12:55

Max odezwij się! czekamy na info! :D


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » ndz cze 01, 2014 13:14

Żyję :okej:

Ale nigdy, żadnym samochodem tyle nie stałem na awaryjnych :satan:
4x na odcinku 35km (w drodze do domu) spało mi cięgno ze skrzyni biegów.

Nie pasuje mi jedno - strasznie potrafi zamulić jadąc pod górkę, pomimo, że gaz w podłodze to on spada z obrotów i trzeba mieszać biegami.


Poza tym będzie trzeba zainwestować w wygłuszenie, bo trochę głośno się zrobiło w środku i coś ogarnąć pod maską bo jest jeden dźwięk, który mi się nie podoba, a nie mam bladego pojęcia skąd może się brać, a mianowicie przy przyspieszaniu, jak dostanie moment obrotowy (obrotów nie podam, bo nie działa obrotomierz) i turbo zacznie dmuchać tak jak powinno to przy zmianie biegów coś się raz zatłucze - najczęściej przy zmianie z 1 na 2.

Poduszka silnika raczej to nie jest bo by mi cały czas się na dziurach tłukło i autem rzucało. Zastanawiałem się nad wydechem jak miałem nie przykręcony bo leżał na maglownicy ale wydech teraz mam poskładany, a dźwięk został.

Next step - zmiana zawieszenia, bo trochę pływa na dziurach :kac:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » ndz cze 01, 2014 16:37

Cięgno Ci spada, bo się wypina zapinka, czy się wysuwa z zapinki?
Co do zamulania, sprawdź czy gdzieś powietrze nie leci w przewodach.
Co może tłuc, to nie mam pojęcia...



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » ndz cze 01, 2014 17:56

Wysuwa się.

W których przewodach ma lecieć powietrze?


Co do tłuczenia to mam pierwszego kandydata - wydech - obija się o pas tylny ale czy to na pewno on to nie wiem.

Teraz się przejechałem i zauważyłem, że jak turbo dmucha, czyli silnik ma swój moment i jak odpuszczę gaz i przycisnę z powrotem do końca to też się tłucze.


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » ndz cze 01, 2014 19:00

Od paliwa.
Jak się wysuwa to wyczyścić i na klej.



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » ndz cze 01, 2014 20:16

No jakiś bąbel się pokaże z powietrzem w przewodzie od filtra do pompy ale to mały bąbel i to nie cały czas.


Jak wyregulować cięgna bo dzisiaj zgubiłem wsteczny i nie mogłem go już znaleźć :kac:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » ndz cze 01, 2014 21:29

Normalnie masakra do piątku muszę oddać pracę mgr a moja promotorka jak zwykle się ociąga... :crazy:
miała mi sprawdzić i wysłać na emaila. A składanie prac itd.. też jest czasochłonne bo druk zajmuje 1 dzień i kompletowanie dokumentów drugi dzień. załamka :panna:


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: damian_piaski » ndz cze 01, 2014 22:23

o pamiętam to... bieganie z obiegówką...

Prace sam sobie wydrukowałem w domu tylko dałem do oprawienia

wiem z własnego doświadczenia że to wszystko się załatwia na ostatnią chwilę :pub: więc się nie martw


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » pn cze 02, 2014 16:08

Ja to mam cholerne szczęście.

Ogarniam sobie to i tamto przy aucie i się patrzę, coś mam krzywy pas przedni.
Patrzę się - belka mi się odkręciła z jednej strony i się oparła na pasie - masakra :banghead:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: damian_piaski » pn cze 02, 2014 17:20

przyszły dziś springi do golfa... lesjofors dedykowane konkretnie pod 1.8AGN mam nadzieję że się sprawdzą bo na KYB mało misy nie urwałem...

na tył też mam nowe i chcę zrobić gruntowny remont zawieszki z tyłu, muszę z tyłu belkę wywalić polakierować i wymienic osłony tarcz i nowe silentbloki dać. Jestem przerażony bo nigdy tego nie robiłe a nie chcę zginąć przy tym i popsuć auta :D


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości