Co sie stanie przy zbyt duzej dawce paliwa?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
PGrzemek, Td ma pompe z grzybkiem zwyklas nie ale dawka jest tak samo jak zaczniesz kręcić to się skapniesz co i jak bo jak dostanie większą dawkę to wzrosną obroty. Kręć tak nie zawiele bo czułe to draństwo jest.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
mowisz ze czule to jest jak bardzo poniewaz ja krece ta srubka o prawie jeden obrot a obroty mi wzrastaja zaledwie o 150rpm pozatym (chyba) po 1 lub 1.5 obrotu dalej juz krecic nie moge jak by ktos napisal ile kreci od standardowego ustawienia i o ile mu to zwieksza obroty to bylo by super wszyscy by wiedzieli mniej wiecej na pierwszy raz jak krecic acha obroty mi sie zwiekszaja jak krece zgodnie ze wskazowkami
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 725
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
- Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
- Kontakt:
a mi sie to jakos chyba udalo, troche pokrecilem, nie duzo, zmniejszajac dawke paliwa teraz mam tak, ze kopci tylko przy wejsciu na wyzsze obroty i na samych wysokich obrotach czasem, co przedtem wygladalo chobym lokomotywa jechal, jest tylko jeden problem, mianowicie nie wiem czy nie za duzo przykrecilem tego, jakie moga byc nastepstwa ? zauwazylem takie cos, ze jak dojezdzam do skrzyzowania, lub sie zatrzymuje, to troszku sie telepie, nie w jaki zauwazalny sposob ale da sie to odczuc, cos jakby sie dlawil, ale praca silnika rowna, nie gasnie, nie kopci i silnik pracuje ciszej, takie moje odczucia, tez sie nie przegrzewa, czy moze mu odrobine zwiekszyc ta dawke, dodam, ze zrobil sie troszku mul, ale cos za cos
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 725
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
- Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
- Kontakt:
no wlasnie nie wiem, przypuszczam, ze w niedalekim czasie bez wymiany koncowek sie nie obedzie, no ale narazie nie mam kasy i musze jezdzic na tym co mam, chociaz wczesniej pojade na do warsztatu i niech to sprawdza jakims urzadzeniem, bo tak na oko to wszyscy mowia, ze sa dobre i sie nie przejmowac, ale na oko to chlop w szpitalu umarl osobiscie teraz zachowanie mojego jp mi nie przeszkadza, a to ze mul to czego mozna sie spodziewac po 54 KM silnikuvw_vandal pisze:PGrzemek, jak tam wtryski??
vw_vandal jamialem prawie jeden obrot zrobiony ustawilem mniej wiecej tak na 2/8 i kopci tylko w tedy jak go wkrecam tak do 3500 4000 tys w miejcu, podaczas jazdy nie kompci nawet po przybutowaniu inna sprawa ze mam westgate zapieczony i turbo dmucha mi 1.5 bara tak ze podczas jazdy moge go wkrecac tak do 3000 max bo juz turbo dmucha 1 bar prawie niemam ic niestety bede musial o tym pomyslec
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Ja to chyba mam toche za duza dawke ustwiona.Jak jade spokojnie to temp silnika jest na rowno, ale jak tylko depne i przyspiesza tak 160, 180 i jade tak przez dosłownie 30 sekund to grzeje mi sie na maxa, co to moze byc? dodam ze wiatrak mi sie nie włacza jak tak szybko go zagrzewam, a wszystko dizała sprawnie np jak stoje w korku dojdzie to odpowiedniej temp witarak sie włacza i spada.jescze jedno jak tak szybko sie nagrzewa to zauwazyłem ze dół chłodnicy jest delikatnie ciepły a gora tak gorąca ze nie mozna dotknąć.Ale czy to za sprawa zwiekszenia dawki paliwa tak szybko mi sie teraz grzeje???moze ja troche zmniejszyć???
No ja jak narazie jestem na etapie że w moim 1V zmieniłem pompę na grzybkową, przekręciłem bolec z mempranką o 90 stopni, spiłowałem plastikowy pierścień w grzybku o jakieś 3 mm, i dziś zwiekszyłem ciśnienie do około 1.05 bara, wszystko dało efekt z tym że zwiększenie ciśnienia doładowania niewiele pomogło choś czuć pewną różnicę. Jak się domyślam przyszła pora teraz na zwiększanie dawki paliwa. Pokręcimy trochę i zobaczymy .
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 58 gości