vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- MateuszCBR
 - Użytkownik

 - Posty: 256
 - Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
 - Lokalizacja: Łódź
 
vr6 w mk2 ????
Witacje, moja skrzynia VR6 poszła do piekła. Mogę kupić okazyjnie skrzynie z VR5 ( FBK ), niby jest wytrzymalsza i ma o wiele krótsze biegi. Skrzynia ma wybierak, wysprzęglik i inne potrzebne mi pierdoły. Moje pytanie jest następujące, czy coś muszę zmieniać ? A może przerabiać ? Czy po prostu wyrzucam VR6tke i wrzucam VR5tkę ? Pozdro  
			
									
									vr6 w mk2 ????
Polecam wymienic wybierak biegów (kasete wraz z linkami) na ten od V5. 
Różnica w zmianie biegów kolosalna, dodatkowo można zamontować Short Shifter z Audi TT
Reszta siada P&P.
			
									
									Różnica w zmianie biegów kolosalna, dodatkowo można zamontować Short Shifter z Audi TT
Reszta siada P&P.
- MateuszCBR
 - Użytkownik

 - Posty: 256
 - Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
 - Lokalizacja: Łódź
 
vr6 w mk2 ????
S., dzięki za szybką odpowiedź, wybierak zostawię z VR5 a kasete zmiany biegów mam z Golfa MK4 także powinno być okey  
			
									
									- MateuszCBR
 - Użytkownik

 - Posty: 256
 - Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
 - Lokalizacja: Łódź
 
vr6 w mk2 ????
Witajcie, znów mam problem z VRką... zaczyna mnie już drażnić i bardzo mocno irytować. Problem z odcinaniem powrócił, auto odpala na sekunde i gaśnie. Oddałem znów sterownik do elektryka który w ramach gwarancji znów go zaprogramował by omijał immo czy jakoś tak ale to i tak nic nie pomogło. Podczas kręcenia potrafi sobie teraz czasem strzelić, na liczniku samo włącza się MFA 1, czasem włączy się samo MFA 2... nie wiem już co robić... z góry dzięki za pomoc, rozważam też opcje sprzedania go bo już powoli zaczyna mi brakować sił  
			
									
									- klintonMK2
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 747
 - Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
 - Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
 
- MateuszCBR
 - Użytkownik

 - Posty: 256
 - Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
 - Lokalizacja: Łódź
 
vr6 w mk2 ????
Metodami prób i błędów rozwiązałem problem, okazało się że to wina głupiej stacyjki która od razu go gasiła po odpaleniu. Czasem taka pierdoła potrafi wyprowadzić z równowagi  
			
									
									- 
				szczepan69
 - Użytkownik

 - Posty: 454
 - Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
 - Lokalizacja: Sanok
 - Auto: mk2
 - Silnik: vr6
 - Kontakt:
 
vr6 w mk2 ????
nie pokazuje mi stanu paliwa mam 2 liczniki na dwóch wskazówka się nie dźwiga, wyjołem pompę dźwigałem pływak i tez nic wskazówka stała w miejscu ,co może być przyczyna tego czy ten układ scalony cos z nim nie tak
			
									
									- klintonMK2
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 747
 - Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
 - Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
 
- 
				szczepan69
 - Użytkownik

 - Posty: 454
 - Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
 - Lokalizacja: Sanok
 - Auto: mk2
 - Silnik: vr6
 - Kontakt:
 
- klintonMK2
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 747
 - Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
 - Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
 
vr6 w mk2 ????
zedrzyj kawałek izolacji, podłącz kawałkiem kabla do masy i patrz czy się podniesie wskazówka
			
									
									- 
				szczepan69
 - Użytkownik

 - Posty: 454
 - Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
 - Lokalizacja: Sanok
 - Auto: mk2
 - Silnik: vr6
 - Kontakt:
 
- 
				szczepan69
 - Użytkownik

 - Posty: 454
 - Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
 - Lokalizacja: Sanok
 - Auto: mk2
 - Silnik: vr6
 - Kontakt:
 
vr6 w mk2 ????
Witam wczoraj strzelił mi wąż od układu chłodzenia , on wychodzi z nagrzewnicy do trojaka i do przepustnicy i chyba do głowicy,    
    i wypadło mi coś takiego kawałek rurki z jednej strony zweżona a z drugiej jest drucik a w środku srut , w która strone mam to zamontować tak żeby było dobrze,,   wąż pękł mi jak silnik zagrzałem i ponad 7 tys mu kręciłem i wtedy biały dym,,,
			
									
									
    i wypadło mi coś takiego kawałek rurki z jednej strony zweżona a z drugiej jest drucik a w środku srut , w która strone mam to zamontować tak żeby było dobrze,,   wąż pękł mi jak silnik zagrzałem i ponad 7 tys mu kręciłem i wtedy biały dym,,,
- 
				szczepan69
 - Użytkownik

 - Posty: 454
 - Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
 - Lokalizacja: Sanok
 - Auto: mk2
 - Silnik: vr6
 - Kontakt:
 
vr6 w mk2 ????
Tego nie wiem , ale to tak wygląda jak by ten srut w srodku regulował przepływ płynu nie wiem czy to jest powrót czy zasilanie, srut zamknoł przepływ wąż mi spuchł i strzelił,m usze poszukać takiego węża.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
