Instalacja immobilisera z mk3 AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- VWjowiec
- ..::Golf Black Club::..
- Posty: 239
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Instalacja immobilisera z mk3 AFN
po swapie zostały mi takie kostki od immo, i czy jest potrzebna do tego wtyczka F25? Jeśli tak to gdzie ona sie znajdowała?
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Na fotce pierwszej jest przewód do diagnozowania IMO i wpinasz go w wtyczkę TV14
Na fotce drugiej jest przewód idący razem z tym pęczkiem białych kabelków od licznika, zostawiasz go luzem, jest on wykorzystywany tylko w przypadku aut z automatyczną skrzynią biegów
Na fotce trzeciej jest gruby brązowy przewód z brązową wtyczką. Wpinasz go w miejsce Z2 na poniższym schemacie
Wtyczek na focie 4 i 5 nie rozpoznałem, opisz kolory kabli od nich i choć przypuszczalnie dokąd idą.
Na fotce drugiej jest przewód idący razem z tym pęczkiem białych kabelków od licznika, zostawiasz go luzem, jest on wykorzystywany tylko w przypadku aut z automatyczną skrzynią biegów
Na fotce trzeciej jest gruby brązowy przewód z brązową wtyczką. Wpinasz go w miejsce Z2 na poniższym schemacie
Wtyczek na focie 4 i 5 nie rozpoznałem, opisz kolory kabli od nich i choć przypuszczalnie dokąd idą.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Jutro pstrykne foto tej wtyczki.
Ale ona nie ma nic wspulnego z tym że nie możesz zapalić autka. Ona słóży tylko do diagnozy i dopasowania imo do ECU.
Opisz po krótce historie twojej przekładki motorowni.
Czy silnik, ECU do niego i IMO to komplet z jednego auta czy składanka???
No i najważniejsze czy transponder w kluczyku i komputer od IMO to komplet???
Do jakiego auta zapodajesz ten motorek i jaki był wcześniej w tym autku???
Ale ona nie ma nic wspulnego z tym że nie możesz zapalić autka. Ona słóży tylko do diagnozy i dopasowania imo do ECU.
Opisz po krótce historie twojej przekładki motorowni.
Czy silnik, ECU do niego i IMO to komplet z jednego auta czy składanka???
No i najważniejsze czy transponder w kluczyku i komputer od IMO to komplet???
Do jakiego auta zapodajesz ten motorek i jaki był wcześniej w tym autku???
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- VWjowiec
- ..::Golf Black Club::..
- Posty: 239
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
mariusz75 pisze:Jutro pstrykne foto tej wtyczki.
Ale ona nie ma nic wspulnego z tym że nie możesz zapalić autka. Ona słóży tylko do diagnozy i dopasowania imo do ECU.
Opisz po krótce historie twojej przekładki motorowni.
Czy silnik, ECU do niego i IMO to komplet z jednego auta czy składanka???
No i najważniejsze czy transponder w kluczyku i komputer od IMO to komplet???
Do jakiego auta zapodajesz ten motorek i jaki był wcześniej w tym autku???
wszystko pochodzi z jednego auta czyli golfa mk3 tdi 97 rok, nic nie było składane z innych aut, mój problem polega na tym że przy rozbieraniu auta nie zrobiłem żadnych zdjęć ani nie rozpinałem elektryki, gdybym to zrobił nie miał bym z pewnością żadnych problemów (to nie pierwszy mój swap z auta do auta) wszystko wsadzone do corrado, wcześniej td chwilowo, a jeszcze wcześniej 2.0 16v.
Transpondera nie przekładałem, kluczyk z nim wisi sobie zaraz obok kluczyka mojego starego ze stacyjki czyli max 4cm. Gaśnie mi też szybko jedna kontrolka ale zapomniałem od czego Jutro spróbuje wczołgać sie do garażu i pozapinać wszystko tak jak ma być, no i pytanie! Czy masz może jakieś schematy bądź zdjęcia dotyczące podciśnień w AFNie? Wszystko mi poplątali porozpinali i sie głowie bo ze schematu z etki nie moge dojść ładu Po prostu brak siły.
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
na razie schemat podciśnień
[ Dodano: 31 Sty 2009 19:54 ]
1- filtr powietrza
2- N75
3- N18
4- do ECU
5- do gruszki turbo
6- do recyrkulatora spalin
7- przewód podciśnieniowy od pompy VACUM do serwa hamulcy
8- zaworek zwrotny na przewodzie "7
9- do zasobnika podciśnienia w lewym nadkolu"
[ Dodano: 31 Sty 2009 20:02 ]
Króćce podciśnień na zaworkach N75 i N18 są opisane.
VAC- oznacza podciśnienie i podłanczasz je pod wężyki gdzie jest podciśnienie wytworzone przez pompe vacum i zmagazynowane w zasobniku podciśnienia w nadkolu
ATM- oznacza ciśnienie atmosferyczne i podłanczasz to do wężyka wychodzącego z filtra powietrza
OUT oznacza wyjście sterujące zaworka i podłanczasz od N75 do turbo, a od N18 do recyrkulatora.
[ Dodano: 31 Sty 2009 19:54 ]
1- filtr powietrza
2- N75
3- N18
4- do ECU
5- do gruszki turbo
6- do recyrkulatora spalin
7- przewód podciśnieniowy od pompy VACUM do serwa hamulcy
8- zaworek zwrotny na przewodzie "7
9- do zasobnika podciśnienia w lewym nadkolu"
[ Dodano: 31 Sty 2009 20:02 ]
Króćce podciśnień na zaworkach N75 i N18 są opisane.
VAC- oznacza podciśnienie i podłanczasz je pod wężyki gdzie jest podciśnienie wytworzone przez pompe vacum i zmagazynowane w zasobniku podciśnienia w nadkolu
ATM- oznacza ciśnienie atmosferyczne i podłanczasz to do wężyka wychodzącego z filtra powietrza
OUT oznacza wyjście sterujące zaworka i podłanczasz od N75 do turbo, a od N18 do recyrkulatora.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Zasobnik podciśnienia inaczej akumulator podciśnienia magazynuje podciśnienie.
[ Dodano: 01 Lut 2009 12:28 ]
Gniazdo zbiorcze diagnozy (wtyczka TV14)
Wtyczka czerwona - od diagnozy AIR-BAG
Wtyczka szara - od diagnozy ABS
Wtyczka brązowa -od diagnozy IMO i silnika
Wtyczka biała -kabel szary z białym paskiem - linia K diagnozy, kabel żółty - linia L diagnozy
[ Dodano: 01 Lut 2009 12:28 ]
Gniazdo zbiorcze diagnozy (wtyczka TV14)
Wtyczka czerwona - od diagnozy AIR-BAG
Wtyczka szara - od diagnozy ABS
Wtyczka brązowa -od diagnozy IMO i silnika
Wtyczka biała -kabel szary z białym paskiem - linia K diagnozy, kabel żółty - linia L diagnozy
Ostatnio zmieniony ndz lut 01, 2009 13:32 przez mariusz75, łącznie zmieniany 2 razy.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- vw-maniak92
- Gadatliwa bestia
- Posty: 610
- Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
- Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
- Kontakt:
Re: Instalacja immobilisera z mk3 AFN
podlacze sie pod temat. Czy ktos moze mi opisac dokladnie gdzie podlaczyc ten szary kabel z braz koncowka? i gdzie podpiac ten sam kabel z ze stacyjki?? Jestem w trakcie swapa z 1.9 TD na AFNa TDI dawca mk3 97r. Przelozylem cala instalacje i chyba cos przy immo pomieszalem bo auto odpala i zaraz gasnie ( Mozecie w jakis sposob pomoc bo juz nie mam pojecia co zrobic.. Przelozone wszystko lacznie ze skrzynka bezpiecznikow i stacyjka. A zanim zostalo wyciagniete z dawcy to palil normalnie i dojechal na miejsce do przeszczepu motoru
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Instalacja immobilisera z mk3 AFN
Nie męcz się z kabelkami i immo ,przyslij mi tego kompa ,to Ci wyłączę na stałe z niego immo i będzie po problemie takie immo to żadne zabezpieczenie ,a problem ma tylko właściciel ...i kluczyk zwykły sobie dorobisz do odpalania duzo taniej ...same zaletyvw-maniak92 pisze:Przelozylem cala instalacje i chyba cos przy immo pomieszalem bo auto odpala i zaraz gasnie
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- vw-maniak92
- Gadatliwa bestia
- Posty: 610
- Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
- Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
- Kontakt:
Instalacja immobilisera z mk3 AFN
Dzieki munior, za ogarniecie tematu. Po sciagnieciu immo wszystko chodzi jak nalezy autko odpalilo odrazu polecam cie jesli mialby ktos podobny problem jak ja. Auto odpalalo i gaslo po chwili .. teraz jest gitara
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości