vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
vr6 w mk2 ????
Witacje, moja skrzynia VR6 poszła do piekła. Mogę kupić okazyjnie skrzynie z VR5 ( FBK ), niby jest wytrzymalsza i ma o wiele krótsze biegi. Skrzynia ma wybierak, wysprzęglik i inne potrzebne mi pierdoły. Moje pytanie jest następujące, czy coś muszę zmieniać ? A może przerabiać ? Czy po prostu wyrzucam VR6tke i wrzucam VR5tkę ? Pozdro
vr6 w mk2 ????
Polecam wymienic wybierak biegów (kasete wraz z linkami) na ten od V5.
Różnica w zmianie biegów kolosalna, dodatkowo można zamontować Short Shifter z Audi TT
Reszta siada P&P.
Różnica w zmianie biegów kolosalna, dodatkowo można zamontować Short Shifter z Audi TT
Reszta siada P&P.
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
vr6 w mk2 ????
S., dzięki za szybką odpowiedź, wybierak zostawię z VR5 a kasete zmiany biegów mam z Golfa MK4 także powinno być okey
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
vr6 w mk2 ????
Witajcie, znów mam problem z VRką... zaczyna mnie już drażnić i bardzo mocno irytować. Problem z odcinaniem powrócił, auto odpala na sekunde i gaśnie. Oddałem znów sterownik do elektryka który w ramach gwarancji znów go zaprogramował by omijał immo czy jakoś tak ale to i tak nic nie pomogło. Podczas kręcenia potrafi sobie teraz czasem strzelić, na liczniku samo włącza się MFA 1, czasem włączy się samo MFA 2... nie wiem już co robić... z góry dzięki za pomoc, rozważam też opcje sprzedania go bo już powoli zaczyna mi brakować sił
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
vr6 w mk2 ????
Metodami prób i błędów rozwiązałem problem, okazało się że to wina głupiej stacyjki która od razu go gasiła po odpaleniu. Czasem taka pierdoła potrafi wyprowadzić z równowagi
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
nie pokazuje mi stanu paliwa mam 2 liczniki na dwóch wskazówka się nie dźwiga, wyjołem pompę dźwigałem pływak i tez nic wskazówka stała w miejscu ,co może być przyczyna tego czy ten układ scalony cos z nim nie tak
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
zedrzyj kawałek izolacji, podłącz kawałkiem kabla do masy i patrz czy się podniesie wskazówka
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Witam wczoraj strzelił mi wąż od układu chłodzenia , on wychodzi z nagrzewnicy do trojaka i do przepustnicy i chyba do głowicy, i wypadło mi coś takiego kawałek rurki z jednej strony zweżona a z drugiej jest drucik a w środku srut , w która strone mam to zamontować tak żeby było dobrze,, wąż pękł mi jak silnik zagrzałem i ponad 7 tys mu kręciłem i wtedy biały dym,,,
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Tego nie wiem , ale to tak wygląda jak by ten srut w srodku regulował przepływ płynu nie wiem czy to jest powrót czy zasilanie, srut zamknoł przepływ wąż mi spuchł i strzelił,m usze poszukać takiego węża.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości