Witam od dłuższego czasu borykam się z poziomowaniem świateł w moim golfie 2003 r ( lampy AL ) oświetlenie jest xenonowe całość jest w oryginale z fabryki jednak miałem przerwę na wiązce która prowadzi do tylnego czujnika poziomowania. Przepatrzyłem wiązkę nie umiałem znaleźć przerwy w obwodzie więc postanowiłem poprowadzić nową wiązkę... Tylny czujnik ma 3 piny : mase , +12V i sygnał który dochodzi do sterownika na lampie lewej. masę i +12V wziąłem z przedniego czujnika poziomowania który działa a sygnał z 2 pinu w 4pinowej kostce przy lewej lampie ( kabelek niebieski ). Jednak po tym połączeniu dalej nie mam napięcia na tylnym czujniku na vagu napięcie 0V zaś dla przykładu na przednim czujniku 1,37V. Jednak gdy do obecnego połączenia podepnę jeszcze starą sygnałówkę którą odciąłem napięcie na tylnym czujniku pokazuje się niezmiennie na poziomie 4,98 V co jest zbyt dużym napięciem i dostaje błąd Signal too high. Proszę o pomoc w temacie .
Czy coś gdzieś źle podpiąłem ? wydaje mi się, że sygnałówka gdzieś jeszcze idzie, a nie tylko między 2 pinem 4 pionowej kostki lewej lampy a tylny czujnik.
Podłączenie tylnego czujnika poziomowania świateł
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Podłączenie tylnego czujnika poziomowania świateł
Silnik zasiegu regulacji reflektorów :
Lewa strona lub pojedynczy:
1- niebieska do bezpiecznika F20 10A/15A, reflektor z prawej strony pin 7,wyłacznik lampki ostrzegawczej niebezpieczenstwa pin 3,lampa lewa pin 6,kierunkowskaz tyl lewa strona pin2,wylacznik kombinowany pin 3, prawy silnik pin 2,przelacznik regulacji pin 4 i lampka sygnalizacji kierunkow 18/A (moduł diagnostyczny)
2-czarny laczy sie z silniczkiem po stronie prawej pin 1, a to do przelacznika regulacji pin 2
3-brazowy- masa
prawa strona silnika zasiegu regulacji :
1- czarny- polaczona z silnikiem po lewej pin 2 i przelacznik regulacji pin 2
2-niebieski - polaczona z pin 1 lewej strony itd...
3-brazowy - masa
Jak potrzebne to skleje jutro schemat, bo screeny sa slabej jakosci
Lewa strona lub pojedynczy:
1- niebieska do bezpiecznika F20 10A/15A, reflektor z prawej strony pin 7,wyłacznik lampki ostrzegawczej niebezpieczenstwa pin 3,lampa lewa pin 6,kierunkowskaz tyl lewa strona pin2,wylacznik kombinowany pin 3, prawy silnik pin 2,przelacznik regulacji pin 4 i lampka sygnalizacji kierunkow 18/A (moduł diagnostyczny)
2-czarny laczy sie z silniczkiem po stronie prawej pin 1, a to do przelacznika regulacji pin 2
3-brazowy- masa
prawa strona silnika zasiegu regulacji :
1- czarny- polaczona z silnikiem po lewej pin 2 i przelacznik regulacji pin 2
2-niebieski - polaczona z pin 1 lewej strony itd...
3-brazowy - masa
Jak potrzebne to skleje jutro schemat, bo screeny sa slabej jakosci

Kupię: -nakładki na pedały audi TT,
Podłączenie tylnego czujnika poziomowania świateł
Próbowałem zmieniać kabelki jednak nic nie pomaga. Na tylnym czujniku ciągle brak napięcia nawet podmieniałem czujnik z przodu do tyłu i ten sam efekt. Przypomnę, że przedni czujnik działa prawidłowo jednak do poziomowania xenonów potrzebny jest jeszcze działający tylny czujnik który u mnie nie daje napięcia po mimo tego, że pociągnąłem nową 3 żyłową wiązkę i połączyłem na nowo: +12V i masę wziąłem z przedniego czujnika a sygnałówkę pociągnąłem z 2 pinu 4 pinowej kostki przy lampie lewej. Proszę o pomoc w temacie gdyż sam tego nie ogarnę.
Podłączenie tylnego czujnika poziomowania świateł
Przy tylnym czujniku nie ma napięcia w samym czujniku czy na wiązce co podpinasz?
Podłączenie tylnego czujnika poziomowania świateł
na wiązce jest - sprawdzałem żaróweczką na starej i na nowej którą przeciągnąłem -> +12V i masa na pewno sygnałówka też ma ciągłość bo gdy podam na nią napięcie pokazuje się na vagu. Czujnik zamieniałem ze sprawnym z przodu i ten sam efekt. Nie wiem dlaczego po takim podłączeniu jak opisałem wyżej nie ma zmiennego napięcia z czujnika tylnego...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości