Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Filip954
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lis 16, 2010 23:40

Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Filip954 » ndz maja 18, 2014 22:55

Również podpinam się pod pytanie o obrotomierz, pomoże ktoś?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2



Awatar użytkownika
kacper_zet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kacper_zet » pn maja 19, 2014 00:52

Właśnie na schemacie do AUQ z audi a3 jest wyjście na tacho, a na schemacie do skody z roku 2004 na tym pinie jest klima, a pinu do tacho nie ma opisanego.

Wysłane z mojego HTCSensation przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt maja 20, 2014 22:27

Obrazek
Po mojemu pin 54.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
kacper_zet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kacper_zet » śr maja 21, 2014 13:29

dzięki bardzo ;)



Awatar użytkownika
junior91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr sty 21, 2009 22:16
Lokalizacja: ChorzóVW

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: junior91 » czw maja 22, 2014 05:54

Pany takie pytanie moze ktoś wie i będzie pomocny wsadzam 1.8T AGU do mk2 i mam całe kompletne pedały z passata tylko nie wiem z czego dac linke gazu może ktoś wie z czego założyc ?


DIAGNOSTYKA,MECHANIKA,TUNING
tel. 785 913 467
GG. 1919117

k24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:48

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k24 » czw maja 22, 2014 13:03

Panowie spotkał się ktoś z przypadkiem zbyt mocno odetkanego wydechu w 1.8t na k03s?



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » czw maja 22, 2014 18:56

k24 pisze:Panowie spotkał się ktoś z przypadkiem zbyt mocno odetkanego wydechu w 1.8t na k03s?
Co znaczy zbyt mocno odetkany ?? Ja mam 3" od turbo do końca z jednym tłumikiem przelotowym i jest ok. Niektórzy wypuszczają przez przedni błotnik bez tłumików i jeżdżą ;-)


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » czw maja 22, 2014 22:53

Może ktoś dać wskazówke jak upchac ori IC z mk4 w mk2 ?? motor 1.8T, dolot do IC od turbiny wszystko przeszczepione ori jak jeździło w mk4 tylko nie mam zbytnio pomysłu jak (czy wogóle jest taka możliwość ??)
Ostatnio zmieniony pt maja 23, 2014 16:56 przez kappi, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

k24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:48

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k24 » pt maja 23, 2014 09:06

ADi997, A czy na takim wydechu odczułeś straty w mocy?
Hamowałeś może auto przed/po?



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pt maja 23, 2014 13:48

jak mialem dziure w wydechu to odczulem spadek mocy, wiec cos w tym jest ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » pt maja 23, 2014 16:58

1) czy pompa paliwa z ABFa wystarczy pod 1.8T (AUM) ??
Ostatnio zmieniony pn maja 26, 2014 10:32 przez kappi, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » pt maja 23, 2014 19:22

Nie był hamowany. Ciężko powiedzieć bo silnik wcześniej był w passacie a teraz w mk2 i doszło sporo zmian względem serii lecz ecu nie było ruszane i na ori turbinie chyba nie będzie.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: michal_m18 » pt maja 23, 2014 22:16

Mam kompletny silnik 1.8t bam z wiązką elektryczną tylko od strony silnika. Co jest potrzebne z instalacji kabiny do silnika. Czego szukać, mile widziane zdjecia, zeby łatwiej mi było wyciągać na szrocie :)



Awatar użytkownika
kacper_zet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kacper_zet » sob maja 24, 2014 01:31

Potrzebujesz: elektroniczny pedał gazu, krańcówki pedałów hamulca i sprzęgła, w ecu musisz zdeaktywowac immo,

Wysłane z mojego HTCSensation przy użyciu Tapatalka



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości