Golf mk2 fire & ice

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » śr wrz 06, 2006 17:01

jak do mk2 dolozysz ze 2 tysie to co najwyzej kupisz kolejne mk2 :)
a jak zemiezasz dolozyc 8-9 tysiecy to mozesz zrobic prawdziwego potwora z mk2 :)



Awatar użytkownika
WiniuS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 19:55
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: WiniuS » śr wrz 06, 2006 18:15

dobra dzieki za pomoc wszystkim jak narazie

czas przeliczyc zasoby finansowe i zdecydowac sie na cos


Pozdrawiam


[center][img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]
[b] :satan: [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9787][color=RED] mk2® [/color][/url][/b] :satan: [/center]

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr wrz 06, 2006 21:59

mk3 vr6 - ja odradzam. Nie, że zły silnik, czy coś, ale... pomyśl o względach ekonomicznych - spalanie vr6 Cię zabije... Ja bym raczej pomyślał nad ABF-em - 2 litry pojemności i 150 KM w serii, a poza tym spore możliwości rozwoju (do 170 KM dociągniesz bez problemu, ABF tyle miał pierwotnie, tyle że fabrycznie obniżano moc do 150 KM, właśnie po to, żeby nie spadła sprzedaż VR-ów... ale to już inna historia). No a poza tym ABF jest relatywnie wkonomiczny.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » śr wrz 06, 2006 23:00

relatywnie ekonomiczny to jest 2e, a nie ABF... spalanie abf-a a vr6 przy podobnej jezdzie bedzie podobne... nie problemem jest spalanie, tylko sprawnosc silnika, ktory czesto i gest ma ok 400 tys, tylko odmladzany jest jak przejezdza granice... czesci do vr6 sa poprostu drozsze, gdyz inne niz do wiekszosci golfow... chocby lozyska piast(przod), zamias 70 to po 220 :/. w 16v drogie rozrzady, aparaty zaplonowe itp... najlepszym wyborem w mk3 jest gti 8v po prostu...



Awatar użytkownika
WiniuS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 19:55
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: WiniuS » czw wrz 07, 2006 18:08

a czemu 8V a nie 16 ? nie ma takich ?


[center][img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]
[b] :satan: [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9787][color=RED] mk2® [/color][/url][/b] :satan: [/center]

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw wrz 07, 2006 20:40

Tu nie chodzi to czy są bo są, przecież pisali wcześniej o ABF czyli 2.0 16V. Chodzi o ekonomie. Jeśli liczysz się z kasą i chcesz mieć tanie części to tylko 8V. Z drugiej strony 2.0 8V to niby jest GTi ale to jest takie GTi że nie problem znaleść rodzinne kombi które te GTi "objedzie".


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
WiniuS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 19:55
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: WiniuS » czw wrz 07, 2006 20:47

kasa sie liczy jak chyba u kazdego a;e miec prawie GTi a GTi robie wielka roznice ;)

dlatego narazie pomysle o malych przerobkach swojego 1.8 RP i dozbieraniu siana na jakies pozadne ABF

dziekuje za pomoc ktora postaram sie lekko wynagrodzic ;)

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw wrz 07, 2006 22:42

No to troche tego siana by trzeba dozbierać. Silnik, osprzęt, sprzęgło, skrzynia.


=-Pinhead-=


Awatar użytkownika
WiniuS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 19:55
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: WiniuS » pt wrz 08, 2006 20:08

4-5 k ?? chyba od porsche ?^^


[center][img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]
[b] :satan: [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9787][color=RED] mk2® [/color][/url][/b] :satan: [/center]

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pt wrz 08, 2006 22:19

to miala byc cena za wszystko... doplata do ceramicznych hamulcy w porsze to 4000 euro, wiec :)



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » sob wrz 09, 2006 23:27

malolat pisze:to miala byc cena za wszystko... doplata do ceramicznych hamulcy w porsze to 4000 euro, wiec :)

lol po co by ceramiczne do dajmy abfa 150 ps :dol: :dol:
silent_rob ma ABF i hamulce od 1.3i i jezdzi JESZCZE :dol: :dol:



16v z 1300zl + bonusy krotych nie widac to wwyjdzie++ z 800zl. weic za 2000 moze dasz rade cos zdzialac:D


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz wrz 10, 2006 00:02

2000zł + robocizna :) A to może wyjść >3000zł.


=-Pinhead-=

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » ndz wrz 10, 2006 00:11

nie wiem, moze nie jasno sie wyrazilem, ale
Pinhead pisze:No to troche tego siana by trzeba dozbierać. Silnik, osprzęt, sprzęgło, skrzynia.
hamulce !! z 4-5 kpln :)
potem dopisalem
o miala byc cena za wszystko...
a
doplata do ceramicznych hamulcy w porsze to 4000 euro, wiec :)
byla odpowiedzia na
WiniuS pisze:4-5 k ?? chyba od porsche ?^^
przetlumaczyc cos jeszcze??
x27 pisze:silent_rob ma ABF i hamulce od 1.3i i jezdzi JESZCZE :dol: :dol:
masz racje, jeszcze... to niech sie tym rozpedzi i hamuje do zatrzymania... naprawde juz by wypadalo miec jakies lepsze heble niz od 1,3 bo tam to rzadza tarcze 219 albo 226, czyli takie jak 16v na tylnej belce... nie mowie ze bez nich auto nie pojedzie bo to chyba logiczne, ale chodzi o bezpieczenstwo swoje, ale przedewszytkim innych... a argument ze jeszcze jezdzi jest dla mnie jedynie godny jedynie smiechu, z calym szacunkiem dla silent_roba oczywiscie...

bo gwarantuje ci ze przesiadajac sie z auta ktore mialo 80 czy 90 koni w auto 150 konne to zmienia sie styl jazdy w pewnym stopniu rowniez... nie bez powodu przez laduja w tych 16v tarcze 256 i 288 nie ??

piss :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości