vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
brak w sensie brzydki dźwięk, czy że kręci się do oporu? ostatnio długo z tym walczyłem, stąd też moje pytanie do Ciebie na PW. przyczyną całkowitego braku odcinki jest brak czujnika prędkości pojazdu (szybki test, odepnij akumulator, lub skasuj błędy vagiem i daj mu w miejscu, powinien mieć odcinkę, dopiero jak pojeździsz chwilę bez czujnika to łapie jego błąd i odcinki znowu nie ma). jest to nowszy silnik (OBD2) stąd takie dziwne rzeczy, w starszym można wywalić połowę czujników i wszystko chodzi co do dźwięku odcinki - w nowszym vr6 jest paskudny, no ale co zrobić..
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
vr6 w mk2 ????
klintonMK2, gdy dodam mu oporowo gazu zrobi tylko raz ,, dzyn '' a póżniej ma cały czas równe obroty, a co do czujnika prędkości to mam do wymiany bo nie wskazuję prędkości, chyba że to jego wina
vr6 w mk2 ????
Jak macie problem z czujnikiem prędkosci a macie zegary z mk2 z MFA i chcecie go zostawic to wezcie sygnał dla ECU z czujnika halla z zegarów, wskazania będą poprawne....
vr6 w mk2 ????
Panowie do tej pory jakoś nie przywiązywałem do tego wagi, ale ..
Gdy odpalam silnik i jest "zimny" obroty są poniżej tysiąca? w granicach 700-800. Czy nie powinno się włączać ssanie i ze wzrostem temp silnika obroty nie powinny spadać? Jeśli tak co może być tego przyczyną? Zauważyłem też, że zaczął ciężko palić i troche trzeba pokręcić a auto sprawia wrażenie jakby je zalewało, czuć benzynę.
Czytałem trochę na ten temat i na jednym z forum chłopaki pisali, że odpowiada za to Niebieski to jest czujnik temperatury dla komputera silnika (ssanie) (Engine Coolant Temperature sensor -G62- For Motronic).
edit:
sprawdziłem czujnik, odłączac go. obroty spadają jakieś 150-200 max.. więc wygląda jakby chodziło ssanie.
sprawą która jest nadala to ciężkie palenie, czy to może wina pompy paliwa?
Gdy odpalam silnik i jest "zimny" obroty są poniżej tysiąca? w granicach 700-800. Czy nie powinno się włączać ssanie i ze wzrostem temp silnika obroty nie powinny spadać? Jeśli tak co może być tego przyczyną? Zauważyłem też, że zaczął ciężko palić i troche trzeba pokręcić a auto sprawia wrażenie jakby je zalewało, czuć benzynę.
Czytałem trochę na ten temat i na jednym z forum chłopaki pisali, że odpowiada za to Niebieski to jest czujnik temperatury dla komputera silnika (ssanie) (Engine Coolant Temperature sensor -G62- For Motronic).
edit:
sprawdziłem czujnik, odłączac go. obroty spadają jakieś 150-200 max.. więc wygląda jakby chodziło ssanie.
sprawą która jest nadala to ciężkie palenie, czy to może wina pompy paliwa?
Ostatnio zmieniony wt maja 20, 2014 18:51 przez august_90, łącznie zmieniany 1 raz.
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
vr6 w mk2 ????
W VR6 nie ma niebieskiego. Jest jeden czujnik w króćcu z czterema pinami, jeden czujnik daje sygnał na ECU i zegary O ile mnie pamięc nie myli to jest to czujnik żółty
Re: vr6 w mk2 ????
Tak to u mnie wygląda:S. pisze:W VR6 nie ma niebieskiego. Jest jeden czujnik w króćcu z czterema pinami, jeden czujnik daje sygnał na ECU i zegary O ile mnie pamięc nie myli to jest to czujnik żółty
Odłączając niebieski, na 2 piny silnik pracował inaczej, jakby wyłączało się ssanie.
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
ten brązowy co zakresliłes w kółku to przełącznik termiczny do wyłączania układu klimatyzacji,, albo wentylator elektryczny
Re: vr6 w mk2 ????
tak tak, to moje stare foto i brązowy jest od "klimy". Natomiast odłączając niebieską wtykę silnik pracuje na mniejszych obrotach jak "ssanie", tak samo jak zagrzany. Czy to dobry objaw?szczepan69 pisze:ten brązowy co zakresliłes w kółku to przełącznik termiczny do wyłączania układu klimatyzacji,, albo wentylator elektryczny
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
Re: vr6 w mk2 ????
Tfu, patrzyłem u siebie, jednak jest tam ten niebieski czujnik..... popierdzieliło mi sieaugust_90 pisze:Tak to u mnie wygląda:[youtube][/youtube]S. pisze:W VR6 nie ma niebieskiego. Jest jeden czujnik w króćcu z czterema pinami, jeden czujnik daje sygnał na ECU i zegary O ile mnie pamięc nie myli to jest to czujnik żółty
Odłączając niebieski, na 2 piny silnik pracował inaczej, jakby wyłączało się ssanie.
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
czujnik niebieski jest na ecu, reakcja po odpięciu potwierdza to, że jest sprawny.
na 90% Twoim problemem jest nieszczelne podciśnienie, sprawdź głównie węże przy krokowcu. filtra węglowego pewnie nie masz, ale zaworek rozumiem wpięty? (wtyczka)
na 90% Twoim problemem jest nieszczelne podciśnienie, sprawdź głównie węże przy krokowcu. filtra węglowego pewnie nie masz, ale zaworek rozumiem wpięty? (wtyczka)
Re: vr6 w mk2 ????
Z tego co patrzyłem i ile w dobrym miejscu to nie ma ani filtra ani wpiętej wtyczki.klintonMK2 pisze:czujnik niebieski jest na ecu, reakcja po odpięciu potwierdza to, że jest sprawny.
na 90% Twoim problemem jest nieszczelne podciśnienie, sprawdź głównie węże przy krokowcu. filtra węglowego pewnie nie masz, ale zaworek rozumiem wpięty? (wtyczka)
Zrobiłem zdjęcia, chodzi o tą wtyczke na 2 piny koło wtyki przepływomierza?
Sorki za jakość zdjęć ale niestety miałem tylko ziemniaka pod ręką
Jeśli to ta wtyka to co teraz najlepiej zrobić?
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
mam pytnie czy przez mała srednice rury całego wydechu mam zostawiony ten co był, przy silniku 1.6B , a teraz mam vr moze silnik nie równo pracowac obroty faluja i puszcza dyma na pierw na siwo potem jak mu mocniej depne to na czarno, sprubóje jutro odpiac wydech i co bedzie wtedy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości