Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » wt maja 13, 2014 21:08

ciachotdi pisze:
laska1193 pisze:Nie otwierałem aby nie było problemu jakby nie dało się zakodować.
trzymająć pilota w tej folii nie dziw się że nie działa ponieważ ta folia ma na zadanie nie przepuszczać żadnych sygnałów (jest przeciw zakłuceniowa)
Po wyjęciu z foli słaby zasięg.



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: ciachotdi » wt maja 13, 2014 21:19

podmień baterię z prawidłowo działającego jeżeli to nie pomoże - reklamacja.


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » wt maja 13, 2014 21:23

Pilot był już z baterią. Pilot fabrycznie nowy. Po wyjęciu z tego woreczka i zakodowaniu zasięg słaby. Wręcz muszę dotknąć słupka gdzie jest antena by zadziałał pilot.



Awatar użytkownika
markus420
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw sie 26, 2010 21:10
Lokalizacja: Rzeszów

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: markus420 » wt maja 13, 2014 21:54

Możesz podać nr starego pilota i numer tego nowego? Ten drugi jest oryginalny czy zamiennik?



laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » śr maja 14, 2014 13:14

Stary HLO 1JO 959 753 A
Nowy 1JO 959 735 N



Awatar użytkownika
markus420
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw sie 26, 2010 21:10
Lokalizacja: Rzeszów

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: markus420 » śr maja 14, 2014 13:38

laska1193 pisze:1JO 959 735 N
Nie ma takiego pilota w etce. Albo sie pomyliłeś a nawet jeśli to pilot o numerze 1j0 959 753 n jest z dwoma przyciskami. (W zasadzie nie napisałeś jaki kupiłeś) Coś mi się wydaję, że to jakieś kombinacje. z elektroniką albo z obudową. Proponuję zareklamować tego pilota.



laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » śr maja 14, 2014 13:40

Na kartczce przy pilocie tak jest napisane.
Dzwoniłem. Pilot odsyłam.



laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » śr maja 14, 2014 15:15

Sorki.
Nowy pilot 1JO 959 753 N



laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » sob maja 17, 2014 21:13

Ten pilot odesłałem.
Ale dziś zakodowałem pilot od kumpla z tą samą częstotliwością oraz te same auto i rocznik również.
U niego pilot sięga 10-15m a jak zakodowałem do mnie to 2m. Co to może być ? Gdzie szukać? W komforcie nie ma błędów.

Proszę o pomoc



Awatar użytkownika
kamil1555
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: czw mar 02, 2006 22:43
Lokalizacja: kuj-pom

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: kamil1555 » ndz maja 18, 2014 07:46

Sprawdź kabel od anteny w module, może gdzieś się przetarł lub nie łączy.


And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).

laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » pn maja 19, 2014 11:05

Panowie szukam i kicha.
Który przewód w module komfortu to antena?
Antena w słupku ma być luźno czy wciśnięta w karoserię ?

Proszę o odpowiedź



Awatar użytkownika
kamil1555
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: czw mar 02, 2006 22:43
Lokalizacja: kuj-pom

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: kamil1555 » pn maja 19, 2014 13:42

Rozumiem, że masz moduł 1J0 w takim razie wtyczka beżowa 15pinowa - pin 10 - kabel anteny i pin 7 - kabel osłonowy anteny.


And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).

laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » pn maja 19, 2014 15:09

Problem związałem.
Ale były jaja :banghead:
Moduł wisiał pilota działał ok 15m.
Moduł na swoim miejscu pilot działał 2m.
Jak się okazało pracę modułu komfortu zakłócała nie ori centralka. Po jej odpięciu teraz zasięg jest dobre 30m. Spokojnie z bloku przez szybę otworze auto. :pub:



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: k0nr4d » śr sty 28, 2015 11:53

Posiada ktoś zdjęcie tact switcha od funkcji panic oraz fotkę płytki z zamontowanym switchem? Jest tam jeszcze jeden element do wlutowania, prawdopodobnie jest to zworka smd, ale chcę się upewnić.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości