Klekocze i stracił troche mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » wt maja 13, 2014 20:14

Witam
Dzisiaj jadac moim golfem 4 1.9 tdi
Po jezdzie po dosc nie rownej drodze samochod zaczol glosno chodzic klekotac wydaje mi sie ze to dziura w rurze wydechowej ? i zaobserwowałem delikatny spadek mocy auta ogólnie silnik chodzi równo. ale np jak na jałowym biegu wcisne pedał gazu to powyzej 3 tys obrotów juz wolniej wchodzi na wyzsze obroty.
Około miesiąc temu zmieniałem kompletny rozrząd i po wymianie silnik jak by był nieco słabszy niż przed wymianą...
Czy jest to mozliwe ze rozrząd podczas jazdy jeszcze bardziej sie przestawił dlatego zaczoł tak klekotać i stracił moc ?
Nagralem 2 filmiki może ktoś posłucha i mnie uspokoi co to może być ?

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Każda odpwiedz bedzie dla nie cenna.



McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: McBoss » wt maja 13, 2014 23:38

Podepnij kabel, sprawdz czy sa jakies bledy, moze auto dziala w trybie awaryjnym.

Sprawdz rowniez kat wtrysku (najlepiej na rozgrzanym silniku).



mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » wt maja 13, 2014 23:42

A jest coś takiego jak tryb awaryjny ?

A czy jest szansa ze przestawil sie rozrząd ?

Te klekotanie i nagła utrata mocy stala sie podczas jazdy



McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: McBoss » wt maja 13, 2014 23:46

Moze odczepil sie ktorys z przewodow od podcisnienia, dlatego nie wchodzi na obroty. Moze to powodowac tryb awaryjny.

Podepnij VAG i sprawdz czy sa bledy, jesli sa to podaj jakie. Na rozgrzanym silniku sprawdz na VAGu jaki masz kat wtrysku i go podaj tutaj. Wtedy bedziemy dalej myslec.



mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » wt maja 13, 2014 23:48

sory ze tak zawracam gitare ale czy jest możliwe aby było to coś bardziej poważnego ?



McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: McBoss » wt maja 13, 2014 23:53

Obrazek

...



mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » śr maja 14, 2014 00:00

jutro postaram sie sprawdzić błedy. ale samochód odpala bardzo ladnie obroty na jalowym też idealnie równo.
Mam nadzieje ze nie czeka mnie droga naprawa..



Awatar użytkownika
RysiekAsthmatdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pt sty 31, 2014 12:33
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: RysiekAsthmatdi » śr maja 14, 2014 00:19

kolegi pasek tak klekotał jak mu pasek o ząbek przeskoczył....


W ludziach budzą się ambicje gdy wyprzedza ich auto które przecież "nie powinno" :)
147 KM 323 NM

https://www.youtube.com/watch?v=l5tc_UXLi3w" onclick="window.open(this.href);return false;

mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » śr maja 14, 2014 12:18

Ale Pasek powiedzmy przy takiej normalnej jezdzie może sam przeskoczyć ?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: munior » śr maja 14, 2014 13:30

mario1989 pisze:Ale Pasek powiedzmy przy takiej normalnej jezdzie może sam przeskoczyć ?
Przy normalnej ,zwykle nie może ,o ile z rozrzadem wszystko ok...bardzo żadko ,ale może przeskoczyć ,w sytuacji gdy tykniemy rozrusznikiem na biegu ,przy zaciągniętym ręcznym ,ewentualnie gdy ciągamy auto na sznurku ,bo nie chce zapalić :panna: Sprawdzenie rozrzadu na "znakach "to kilka minut, ale u ciebie obstawiam że wypięła się jakś rura w dolocie ,ew.wydechu


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: bigozz » śr maja 14, 2014 13:43

Kolego sam zauważyłeś, że po wymianie rozrządu auto już było słabsze i nic z tym nie zrobiłeś ?
Ja bym takiego auta nie odebrał, to po pierwsze.
Uzupełnij troszkę profil bo silników 1.9 TDi było pełno.
To jest silnik na pompie czy pompowtrysku, bez tej informacji nie da się nic więcej powiedzieć.

Słychać ewidentnie, że auto "gra" co oznacza, że przestawiony jest kąt wtrysku. W zależności od silnika przyczyn może być wiele.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » śr maja 14, 2014 14:22

nie jestem do końca zorientowany jaka to wersja
Ale golf 4 1.9 tdi 90km rok produkcji 2000r
A mechanik który mi to robił wyjechał juz jakis czas temu i wraca za tydzien dopiero/
Ostatnio zmieniony śr maja 14, 2014 15:28 przez mario1989, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: bigozz » śr maja 14, 2014 14:29

mario1989, a oznaczenie silnika znasz? można je znaleźć na obudowie rozrządu na białej naklejce lub w bagażniku na naklejce z wyposażeniem . Poszukaj i daj odpowiedź.

P.S. Jeśli wszystko się zgadza powinno być tam oznaczenie AGR, ALH w przypadku pompy lub ANU w przypadku pompowtrysku.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Re: Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » śr maja 14, 2014 15:42

munior pisze:
mario1989 pisze:Ale Pasek powiedzmy przy takiej normalnej jezdzie może sam przeskoczyć ?
ale u ciebie obstawiam że wypięła się jakś rura w dolocie ,ew.wydechu
Ale stracił by przy tym troche mocy ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości