Po wyjęciu z foli słaby zasięg.ciachotdi pisze:trzymająć pilota w tej folii nie dziw się że nie działa ponieważ ta folia ma na zadanie nie przepuszczać żadnych sygnałów (jest przeciw zakłuceniowa)laska1193 pisze:Nie otwierałem aby nie było problemu jakby nie dało się zakodować.
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
podmień baterię z prawidłowo działającego jeżeli to nie pomoże - reklamacja.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Pilot był już z baterią. Pilot fabrycznie nowy. Po wyjęciu z tego woreczka i zakodowaniu zasięg słaby. Wręcz muszę dotknąć słupka gdzie jest antena by zadziałał pilot.
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Możesz podać nr starego pilota i numer tego nowego? Ten drugi jest oryginalny czy zamiennik?
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Nie ma takiego pilota w etce. Albo sie pomyliłeś a nawet jeśli to pilot o numerze 1j0 959 753 n jest z dwoma przyciskami. (W zasadzie nie napisałeś jaki kupiłeś) Coś mi się wydaję, że to jakieś kombinacje. z elektroniką albo z obudową. Proponuję zareklamować tego pilota.laska1193 pisze:1JO 959 735 N
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Na kartczce przy pilocie tak jest napisane.
Dzwoniłem. Pilot odsyłam.
Dzwoniłem. Pilot odsyłam.
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Ten pilot odesłałem.
Ale dziś zakodowałem pilot od kumpla z tą samą częstotliwością oraz te same auto i rocznik również.
U niego pilot sięga 10-15m a jak zakodowałem do mnie to 2m. Co to może być ? Gdzie szukać? W komforcie nie ma błędów.
Proszę o pomoc
Ale dziś zakodowałem pilot od kumpla z tą samą częstotliwością oraz te same auto i rocznik również.
U niego pilot sięga 10-15m a jak zakodowałem do mnie to 2m. Co to może być ? Gdzie szukać? W komforcie nie ma błędów.
Proszę o pomoc
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Sprawdź kabel od anteny w module, może gdzieś się przetarł lub nie łączy.
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Panowie szukam i kicha.
Który przewód w module komfortu to antena?
Antena w słupku ma być luźno czy wciśnięta w karoserię ?
Proszę o odpowiedź
Który przewód w module komfortu to antena?
Antena w słupku ma być luźno czy wciśnięta w karoserię ?
Proszę o odpowiedź
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Rozumiem, że masz moduł 1J0 w takim razie wtyczka beżowa 15pinowa - pin 10 - kabel anteny i pin 7 - kabel osłonowy anteny.
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Problem związałem.
Ale były jaja
Moduł wisiał pilota działał ok 15m.
Moduł na swoim miejscu pilot działał 2m.
Jak się okazało pracę modułu komfortu zakłócała nie ori centralka. Po jej odpięciu teraz zasięg jest dobre 30m. Spokojnie z bloku przez szybę otworze auto.
Ale były jaja
Moduł wisiał pilota działał ok 15m.
Moduł na swoim miejscu pilot działał 2m.
Jak się okazało pracę modułu komfortu zakłócała nie ori centralka. Po jej odpięciu teraz zasięg jest dobre 30m. Spokojnie z bloku przez szybę otworze auto.
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Posiada ktoś zdjęcie tact switcha od funkcji panic oraz fotkę płytki z zamontowanym switchem? Jest tam jeszcze jeden element do wlutowania, prawdopodobnie jest to zworka smd, ale chcę się upewnić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 83 gości