Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szczyku

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » śr maja 07, 2014 22:42

laska1193 pisze:Do mojego komfortu pasuje pilot 433Mhz.
Więc ten co mam to jakiś starszy model. Mimo to 3 przyciski otwierania bagażnika będzie działał mimo, że to starszy model ?
Więc by pasawała taka obudowa ?
http://allegro.pl/obudowa-kluczyk-pilot ... 88014.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lub
http://allegro.pl/vw-seat-skoda-obudowa ... 30058.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zanim cokolwiek zaczniesz to przelutuj ten mikrostyk i sprawdź czy auto reaguje na przyciśnięcie i przytrzymanie 3 przycisku :chytry: jeśli przy zamkniętym aucie odblokuje klapę bagażnika, wtedy zakup obudowę i przełóż elektronikę :bigok:



laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » czw maja 08, 2014 10:45

Sprawa wygląda tak.
Działa ładnie. Otwieranie klapy również.
Otworze klapę pilotem a za klamkę nie pociągnę po ok 5s zamknie się ponownie.
Otworze auto pilotem a nie otworze drzwi po ok 15s zamknie się ponownie.
Teraz mam taka obudowę pilota modzoną i jest trochę kicha.
Ale martwi mnie słaby zasięgi pilota. Tak ok 1,5m od drzwi kierowcy.
Poradźcie co z tym zadziałać ?



szczyku

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » czw maja 08, 2014 10:56

hyperekpo przedłużył kabelek od anteny modułu i zasięg się poprawił sporo(szukaj w jego temacie z autem), także wymień baterie.



laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » czw maja 08, 2014 17:42

Ale w drodze już mam nowy pilot (nowy typ scyzoryka) pod mój komfort.
Panowie a jeszcze macie te piloty z Panic ?



szczyku

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » czw maja 08, 2014 20:32

chyba ktoś tam jeszcze ma, ja nie mam już nic :bigok:



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: ciachotdi » sob maja 10, 2014 17:01

Dorzucę do tematu swoje dwa grosze

Miałem taki sam pilot jak na zdjęciu i obudowa jak najbardziej podeszła pod tą obudowę z trzema przyciskami. Jedynie co trzeba przerobić to blaszka od baterii ta która jest w komplecie tego z trzema przyciskami nie bedzie stykać nam do tej płytki elektronicznej. Czyli bierzemy tą blaszkę od pilota z dwoma wkładamy do obudowy z trzema i kawałek poxyliny i rzeźbimy :grin: i musi działać.
Obudowa takiego pilota to koszt ok 15 zeta na alledrogo.


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » wt maja 13, 2014 18:00

Sprawa wygląda tak.
Stary pilot tzw. Scyzoryk jajko koduje bez problemu i działa z odległości ok 1,5m.
Całkiem nowiutki tzw. Scyzoryk nowszego typu jest problem z zakodowaniem. Kodując go muszę trzymać ok 20cm od modułu komfortu. Jak już się zakoduje to działa ale tak ok 20cm od modułu komfortu. Scyzoryk dobierali pod mój nr komfortu.
Ręce opadają.
Co może być nie tak ??
Dodam, że:
1. Nowy scyzoryk jest w takiej foli prawie nie przezroczystej. Nie otwierałem aby nie było problemu jakby nie dało się zakodować.

Obrazek

2. Zamek przednich drzwi pasażera coś świruje bo po otwarciu tamtych drzwi nie świecą się lampki drzwi i podsufitki. Zamyka normalnie.

Proszę o pomoc bo płakać się chce.



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Skrzak » wt maja 13, 2014 18:28

1. Nowy scyzoryk jest w takiej foli prawie nie przezroczystej. Nie otwierałem aby nie było problemu jakby nie dało się zakodować.

Ekranujesz ten scyzoryk, to jest powodem, weź go po prostu wyciągnij z tego opakowania.


2. Zamek przednich drzwi pasażera coś świruje bo po otwarciu tamtych drzwi nie świecą się lampki drzwi i podsufitki. Zamyka normalnie.

Mikrostyk w zamku pasażera do wymiany.
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2014 22:39 przez Skrzak, łącznie zmieniany 3 razy.



laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » wt maja 13, 2014 18:38

Mikrostyk to wiem.
Wyjęcie z opakowania nic nie daje.



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Skrzak » wt maja 13, 2014 18:47

Wtedy może bateria w pilocie.



laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » wt maja 13, 2014 18:48

Po wyjeciu z opakowania w środku auta otwiera normalnie.
A na zewnątrz otwiera jak mam pilot blisko słupka przy szybie przedniej od strony kierowcy.
Chciałbym by łapał chociaż z 10 metrów.



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Skrzak » wt maja 13, 2014 18:57

Było gdzieś na forum o antenie w słupku przednim od strony kierowcy.



laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: laska1193 » wt maja 13, 2014 19:04

Pilot jest fabrycznie nowy. A zasieg gorszy od starego pilota



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: ciachotdi » wt maja 13, 2014 21:05

laska1193 pisze:Nie otwierałem aby nie było problemu jakby nie dało się zakodować.
trzymająć pilota w tej folii nie dziw się że nie działa ponieważ ta folia ma na zadanie nie przepuszczać żadnych sygnałów (jest przeciw zakłuceniowa)


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 78 gości